سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز



فرماندار اهواز:

دفتر ساماندهی مناطق حاشیه نشین اهواز افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار اهواز گفت: برای رفع نیازهای عمرانی مناطق حاشیه نشین کلانشهر اهواز, دفتر ساماندهی این مناطق در منطقه ملاشیه با حضور استاندار خوزستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ارزانی بیرگانی، فرماندار اهواز در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مسئولان اجرایی باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار داشت: نتیجه فعالیت مسئولان برای رضایت مردم است و مردم باید از وضعیت اجرایی دستگاه‌ها اطلاع داشته باشند.

وی افزود: برخی از مسئولان از ارتباط با رسانه‌ها فراری هستند و البته رسانه‌های خوزستانی باید در انتقال مطالب و انتشار آن‌ها امانت داری را رعایت کنند.

فرماندار اهوازبا اشاره به نقش تأثیرگذاررسانه‌های خوزستان در جابه‌جایی بنکداران از هسته اصلی مرکز شهر گفت: نقش رسانه‌ها در تحول استان موثر است و باید ارتباط بین رسانه‌های مردمی و مسئولان بیشتر شود.

وی درباره مشکلات مناطق حاشیه نشین شهر اهواز اظهار داشت: برای رفع نیازهای عمرانی مناطق حاشیه نشین کلانشهر اهواز دفتر ساماندهی این مناطق در منطقه ملاشیه با حضور استاندار خوزستان افتتاح می‌شود.

ارزانی بیرگانی با تأکید بر حمایت از محصولات داخلی بیان کرد: ما به عنوان مصرف کننده مکلف به حمایت و استفاده از محصولات تولید داخل هستیم.

وی با انتقاد از کیفیت محصولات تولیدی استان عنوان کرد: برخی از محصولات استان کیفیت مناسبی ندارند و صنایع خوزستانی باید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند.

افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان

سید شکر خدا موسوی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه برخی از کمبود‌ها نیاز به منابع مالی ندارد و به تدبیر افراد بر می‌گردد، اظهار داشت: 50 درصد اعتبارات در روند اجرا کردن پروژه‌ها هزینه نمی‌شود و باید پاسخ آن داده شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت استان نیاز به نگاه استانی مسئولان دارد، گفت: نگاه حزبی و صنفی به مشکلات چیزی را حل نمی‌کند.

موسوی درباره افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان عنوان کرد: افزایش 14 درصدی مد نظر نمایندگان نیست و پیشنهاد نمایندگان حدود 20 درصد است که سه هفته دیگر به مجلس ارائه خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد