سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی



خوزستان میزبان یک رویداد ورزشی بزرگ دیگر شدورزشی  15:22:36 1393/09/25
939-26181-5 کد خبر
    

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی خرمشهر خبرداد.

 

فرامرز کیانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: رییس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای طی تماسی در هفته گذشته به ما اعلام کرد که برای صحبت جهت برگزاری مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قصد دارد به خوزستان بیاید.

 

وی بیان کرد: خود فدراسیون با آقای ترکان، مدیرعامل منطقه آزاد کشور جهت تقبل بخشی از هزینه های این میزبانی صحبت کرده بود و روز گذشته (دوشنبه) هم به این جا آمدند و جلسه ای در این زمینه با آقای کعبی، قائم‌مقام منطقه آزاد اروند و آقای خبیر، معاون استاندار داشتیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به هر حال قرار شد که بخشی از هزینه ها را منطقه آزاد اروند و بخش دیگر را هم اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون متقبل شوند تا این رویداد جهانی در این جا برگزار شود.

 

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته به همراه رییس فدراسیون، دبیرکل ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در آسیا و مشاور ورزشی مدیرکل منطقه آزاد کشور از سالن چند منظوره خلیج فارس خرمشهر بازیدی داشتیم که مورد تایید دوستان قرار گرفت. البته این سالن کمی نیاز به بازسازی و تعمیر دارد که قرار است با حمایت و مساعدت منطقه آزاد این کار انجام شود.

 

کیانی زاده عنوان کرد: پس از این بازدید و جلسه ای که با منطقه آزاد اروند داشتیم، جلسه ای هم با آقای خبیر معاون استاندار خوزستان داشتیم و البته درخصوص این موضوع از چند روز قبل با استاندار هماهنگ کرده بودم. به هر حال آقای خبیر هم از سوی استاندار خوزستان موافقت خود را اعلام کرد و قرار شد که از ظرفیت های استانی استفاده کنیم که جا دارد از استاندار نیز بابت حمایتی که از ما داشت، تشکر کنم.

 

وی بیان کرد: قرار بر این شد که توافق نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون بسته شود تا تقسیم کار صورت بگیرد. تصمیم هم بر این شد که این مسابقات دهه اول اسفندماه به میزبانی خرمشهر برگزار شود که قرار شد از 64 کشور که عضو فدراسیون جهانی این رشته هستند، برای حضور در این رقابت ها دعوت شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همان طور که قبلا هم گفته بودم، خوزستان پتانسیل و ظرفیت برگزاری مسابقات جهانی را دارد و ما در حال استفاده از این ظرفیت ها هستیم و می خواهیم جا بیندازیم که توان مدیریتی و امکاناتی برگزاری چنین مسابقاتی را داریم، ضمن این که در حال زمینه سازی برای سال های آینده هستیم تا دیگر ترسی برای گرفتن این میزبانی ها وجود نداشته باشد. ما اکنون مدعی برگزاری چنین رویدادهایی هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد