سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


تیم مناطق نفت خیز جنوب در دور رفت مسابقات سوپر لیگ گلبال کشور با حریفان خود رقابت می‌کند.

 

حکیم حمادی، دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 26 و 27 آذرماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود که تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز به نمایندگی از خوزستان در آن شرکت می‌کند.

 

وی با بیان این‌که این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد، گفت: نماینده استان از آمادگی خوبی برخوردار است و با تمام قوا در این مسابقات شرکت می‌کند و با بهترین وضعیت مقابل حریفان خود ظاهر می‌شود.

 

دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان خاطرنشان‌کرد: تیم مناطق نفت خیز جنوب سال گذشته قهرمان سوپر لیگ کشور شد و امسال هم مدعی قهرمانی است و با این هدف وارد رقابت‌ها می‌شود.




مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از برنامه تمرینی و اردوی این تیم در تعطیلات لیگ برتر و جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت.

 

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: فعلا تمرینات تیم‌مان تعطیل است و از سوم دی ماه در مسجدسلیمان آغاز می‌شود و پس از چند روز تمرین از هفتم دی ماه قصد برگزاری اردویی 10 روزه را داریم.

 

وی بیان کرد: برای برپایی اردو، کیش، قشم و بندرعباس مدنظر ما بود که زمین چمن قشم مصنوعی بود و در کیش هم با مشکل چمن مواجه بودیم و می‌توان گفت که شانس برپایی اردو در بندرعباس زیادتر است. البته هیات فوتبال این استان از ما برنامه خواسته تا ببیند با توجه به این که ما می‌خواهیم صبح و عصر تمرین کنیم، می‌تواند در آن زمان زمین چمن در اختیار ما بگذارد یا خیر. به هر حال تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره جذب بازیکن، گفت: یک مدافع ازبکستانی و یک هافبک تهاجمی اهل مولداوی مورد پسند کادر فنی قرار گرفتند و قرار است با مدیر برنامه این بازیکنان صحبت کنیم تا این بازیکنان یکم دی ماه به این جا بیایند تا فرصت بیشتری برای انجام کارها داشته باشیم. به هر حال باید بیایند تا با آن‌ها پای میز مذاکره بنشینیم. البته در خصوص قرارداد هم باتوجه به پایه‌های رقم‌های اعلامی ما و آن‌ها، فکر نمی‌کنم در این زمینه خیلی مشکل داشته باشیم و شانس جذب آن‌ها خیلی زیاد است، مگر این‌که پای میز مذاکره، جلسه به صورت دیگری پیش برود.

 

وی در پایان عنوان کرد: برای جذب بازیکن ایرانی هم در حال مذاکره هستیم. ما خواهان جذب قزل از نفت تهران هم هستیم که در این خصوص با قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردیم.




تیم خوزستان در مسابقات شمشیربازی باشگاه‌های کشور که در تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

 

سید‌لطیف قارونی، دبیر هیات شمشیربازی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان – اظهار‌ کرد: مسابقات شمشیربازی باشگاه‌های کشور در دو اسلحه اپه و فلوره روز پنج‌شنبه، 27 آذرماه در تهران برگزار می‌شود که تیم هیات شمشیربازی خوزستان نیز به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

 

وی افزود: احتمال دارد در جلسه‌‌ای که قرار است فردا (سه‌شنبه) برگزار شود نام تیم به اداره‌کل ورزش خوزستان تغییر کند که اگر این‌گونه شود به مراتب بهتر است، زیرا می‌توان از بودجه اداره ورزش استان بهره برد، در غیر این‌صورت مسایل مالی بر عهده هیات شمشیربازی استان خواهد بود. 

دبیر هیات شمشیربازی خوزستان هدف تیم استان از شرکت در این رقابت‌ها را کسب تجربه و بالا بردن سطح فنی بازیکنان برشمرد.  



نناد نیکولیچ، یکی از مربیان آکادمی باشگاه فولادخوزستان، به جمع مربیان تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران اضافه شد. 

به گزارش ایسنا، پس از معرفی اعضای کادر فنی تیم‌‌ملی فوتبال جوانان توسط سرمربی این تیم به کمیته فنی فدراسیون، یکی از مربیان پیشنهادی امیرحسین پیروانی، نناد نیکولیچ بوده است که فدراسیون با حضور این مربی در جمع کادر فنی تیم جوانان موافقت کرده است.

نیکولیچ در حال حاضر از مربیان آکادمی باشگاه فولادخوزستان بوده و باشگاه فولاد هم موافقت ضمنی خود را با انتقال این مربی به تیم‌ملی جوانان اعلام کرده است.




بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که امیدوارم امسال با همت و همدلی بازیکنان‌مان یکی از جایگاه‌های اول تا سوم لیگ برتر را به دست آوریم‏، گفت: قهرمانی دور از دسترس نیست و می‌توان به آن هم فکر کرد.

 

بهزاد عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: باتوجه به مشکلاتی که ابتدای فصل داشتیم یک مجموعه کامل نبودیم. تیم‌مان هم یک هفته پیش از آغاز لیگ برتر شکل گرفت و باتوجه به این موارد‏، در ابتدای فصل بازی‌های‌مان را با نتیجه تساوی به پایان می‌رساندیم ولی در ادامه به روند رو به رشدی رسیدیم و با همت بازیکنان و کادرفنی توانستیم نیم‌فصل اول را بدون شکست به پایان برسانیم. در حال حاضر هم در جایگاه سوم قرار داریم.

 

وی بیان‌کرد: تیم ما در ابتدای لیگ در رده‌های پایین‌تری قرار داشت ولی سیر صعودی‌مان را پله به پله طی کردیم و توانستیم در پایان نیم‌فصل اول به جایگاه سوم برسیم. ما ابتدای فصل هم خوب کار می‌کردیم ولی یکسری بدشانسی‌ها آوردیم اما کم‌کم انسجام تیمی‌مان بیشتر شد و بازیکنان تیم‌مان هم یک‌دل‌تر شدند و توانستیم موفق عمل کنیم.

 

این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که ملی‌حفاری سال گذشته توانست عنوان سوم را به دست آورد، آیا امسال هم می‌تواند روی سکو باشد؟ گفت: ما سال گذشته یک تیم کامل و خیلی خوب و در حد قهرمانی داشتیم و توانستیم سوم شویم. امسال هم هر چه خدا بخواهد همان می‌شود و البته کسب جایگاه به همت و تلاش خودمان هم بستگی دارد. قهرمانی دور از دسترس نیست و می‌توان به آن هم فکر کرد.

 

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: سال گذشته لیگ خیلی خوب و کاملی داشتیم و باتوجه به این‌که امسال مهره‌ها بین تیم‌ها پخش شده‌اند، به نظرم سطح لیگ امسال چند درصد نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است. به هر حال هر چقدر پیش می‌رویم، لیگ هم پیشرفت می‌کند و خدا را شکر امسال لیگ خوبی داریم.

 

عظیمی در پاسخ به این سوال که چقدر برای رسیدن به تیم‌ملی تلاش کرده‌اید؟ عنوان‌کرد: هر بازیکنی دوست دارد به تیم‌ملی راه پیدا کند، من هم مانند سال‌های گذشته تلاش می‌کنم تا به تیم‌ملی برسم. من سابقه حضور در تیم‌ملی امید را داشته‌ام و امسال هم تلاش می‌کنم تا به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شوم. بدشانسی ما این است که مسابقات‌مان به صورت مستقیم پخش نمی‌شود و اگر این موضوع محقق می‌شد، شاید من زودتر از این‌ها به تیم‌ملی می‌رسیدیم.




هفته دوم رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان برگزار می‌شود.

 

غلام‌علی لاله‌زار، دبیر هیات وزنه‌برداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این هفته از مسابقات 27 آذرماه به میزبانی لالی برگزار می‌شود.

 وی بیان‌کرد: در هفته اول لیگ تیم‌های نفت و گاز مسجدسلیمان، شوشتر، نفت اهواز، آبادان، بهبهان، دزفول، رامهرمز و لالی حضور داشتند و مسابقات با قهرمانی نفت اهواز به پایان رسید.

 دبیر هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: وضعیت رده‌ سنی نوجوانان استان خوب است و امسال توانستیم قهرمان ایران شویم. در کل در رده پایه خوب کار می‌کنیم و در رده ‌سنی جوانان هم امسال نایب‌قهرمان ایران شدیم.

 وی عنوان‌کرد: اگر حمایت مالی شویم، می‌توانیم انگیزه شهرستان‌ها را نیز برای کار بالا ببریم. البته تا آن‌جا که توانسته‌ایم در حمایت از آن‌ها کوتاهی نکرده‌ایم. در این راستا نیز اداره‌کل ورزش و جوانان استان به ما کمک کرده است.




فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم تیم‌ملی با بیان این‌که به دلیل سفر به کربلا نتوانسته در اردوی تیم‌ملی حاضر شود، گفت: خدمت به زائران امام حسین (ع) افتخار است.

 

سعید عبدولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره علت غیبت خود در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: به علت سفر به کربلا نتوانستم خود را به اردوی تیم ملی برسانم اما ان‌شاالله در اردوی بعدی تیم‌ملی حاضر می‌شوم و پا به پای سایرین تمرین خواهم کرد.

 

فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم تیم‌ملی تصریح کرد: اگر مسوولان تیم‌ملی من را به اردوی بعدی دعوت کنند قطعا در تمرین‌ها حاضر می‌شوم، چرا که به حضور در تمرین‌های تیم ملی افتخار می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم‌ملی را در جریان دلیل غیبت خود گذاشته‌ است یا خیر؟ گفت: تا الان نتوانسته‌ام با پازاج در این باره صحبت کنم. پس از بازگشت از کربلا در حال دادن نذری برای امام حسین (ع) هستیم و نتوانستم با سرمربی تیم ملی تماس بگیرم. مطمئنا در اولین فرصت او را در جریان این موضوع خواهم گذاشت.

 

عبدولی درباره حال و هوای کربلا در روز اربعین سید و سالار شهیدان خاطر نشان کرد: واقعا زبان از توصیف حال و هوای کربلا و بین‌الحرمین در روز اربعین قاصر است. نمی‌دانم چه بگویم وقتی می‌بینیم جمعیتی نزدیک به 20 میلیون نفر برای زیارت و عرض احترام به امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) گرد هم می‌آیند، انسان مات و مبهوت می‌شود. من نیز درخواست‌های زیادی از جمله برای سلامتی خانواده، دوستان و تمام مردم داشتم که آن را از امام حسین (ع) طلب کردم.

 

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2011 استانبول درباره واکس زدن کفش‌های زوار امام حسین (ع) نیز گفت: در چذابه وقتی زائران کربلا قصد بازگشت به ایران را داشتند کفش‌هایشان را واکس می‌زدم یا با مشت و مال آن‌ها سعی می‌کردم خستگی را از بدن‌هایشان دربیاورم. به این کار افتخار می‌کنم چرا که همه هستی ما از وجود و نام مبارک امام حسین (ع) است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد