سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی و هنری خوزستان



نمایشگاه عکس عاشورا از نگاه دوربین کاری از انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی برپا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ در این نمایشگاه تعداد 40 اثر هنری از ایام محرم و صفر توسط هنرمند عکاس شهرستان لالی محمدعلی سلیمانی در معرض دید عموم شهروندان لالی قرار گرفته است.

خسرو کیانی، فرماندار شهرستان لالی، ضمن ابراز رضایت مندی از فعالیت‌های هنری صورت گرفته در ایام محرم و صفر گفت: حضور و همراهی هنرمندان عزیز در واقعه عاشورا نشان از علاقه‌مندی و ارادتمندی این عزیزان به آقا سید الشهدا است.

سید ستار فاطمی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی، نیز اظهار داشت: این نمایشگاه از 22 تا 30 آذر 93 در نوبت صبح آماده بازدید علاقه‌مندان است.



نمایشگاه عکس «اشک شمع» در فرهنگسرای جوان شهرستان مسجدسلیمان برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ نمایشگاه عکس «اشک شمع» شامل تعداد 45 قاب از عکس‌های خانم خدادادی عکس مسجدسلیمانی به مناسبت اربعین حسینی در فرهنگسرای جوان آن شهرستان برپا شد.

این نمایشگاه نخستین نمایشگاه از آثار عکس خدادادی هنرمندجوان مسجدسلیمانی است که با همکاری انجمن‌های فیلم و عکس و هنرهای تجسمی برپا گردیده است.

این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه (19 آذر 93) به مدت 15 روز برپا است.



آلبوم موسیقی «نصیرخوانی» که چهارمین اثر از گروه همنوازان سایه محسوب می‌شود به خوانندگی علی‌رضا حاجی‌طالب از سوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ آلبوم «نصیرخوانی» در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران قرار دارد که با تنظیم و نوازندگی تار محمدامین اکبر‌پور  و ضرب سعید جلالیان در هشت قطعه تولید شده است.

این آلبوم که خوانندگی آن را علی‌رضا حاجی‌طالب بر عهده داشته از قطعات «طوسی»، «تلاطم»، «شکسته»، «هر چه که بود»، «دماوند»، «شیر نگهبان زمین»، «ایران»، «لیلی و مجنون» با اشعار امیر خاکسار و ملک الشعرای بهار تشکیل شده است.

آلبوم «نصیرخوانی» در دستگاه ماهور و عمدتا در مایه‌های راک اجرا شده و خوانشی دوباره از گوشه نصیرخوانی در ماهور است.

این آلبوم به مدیریت تولید رضا مهدوی در موسسه راوی آذرکیمیا با صدابرداری محمدباقر زینالی و عکاسی محمدرضا رییسی و طراحی گرافیک فرید حامدی  منتشر و از سوی پخش‌های موسیقی جوان، آوای باربد، رها و هنر شهر در سراسر کشور عرضه شده است.

علی‌رضا حاجی‌طالب تاکنون چهار آلبوم موسیقی را روانه بازار موسیقی کرده و کنسرت‌های متعددی با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اجرا کرده است.





نمایشنامه «شیرعلی مردان» برای بازبینی جشنواره فجر آماده شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ نمایشنامه «شیرعلی مردان» که به نویسندگی نعمت زمانپور کارگردان مطرح مسجدسلیمانی برای بخش اصلی جشنواره تئاتر فجر پذیرفته شده است، به کارگردانی وی، برای بازبینی آماده شد.

این نمایشنامه داستانی متفاوت از زندگی شیر علی‌مردان، یکی از مبارزان به نام بختیاری، را برضد استبداد رضاخانی روایت می‌کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد