سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حواشی یک گزارش



پرگل ترین نیمه لیگ برتر رقم خورد/ آمار جالب سیدصالحی

دیدار تیمهای فوتبال سایپا و استقلال خوزستان
شناسهٔ خبر: 2441928 
اهواز - دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در حالی در اهواز برگزار شد که نیمه اول این بازی با به ثمر رسیدن پنج گل، لقب پرگل ترین نیمه لیگ برتر فصل جاری را گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال صنعتی خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که دو تیم آبی پوش فوتبال ایران با ارائه یک بازی تهاجمی، جشنواره ای از گل به راه انداختند.

این بازی پر گل در نهایت با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید. سیدمهدی سیدصالحی (6 و 44) مهدی مومنی (38) محمد طیبی (75) برای استقلال خوزستان و یعقوب کریمی (4) امید ابراهیمی (30 و 52) سجاد شهباززاده (62) برای استقلال تهران در این بازی گلزنی کردند.

* استقلال صنعتی خوزستان با هدایت عبدالله ویسی در این بازی با ترکیب: پرویز کریمی، عبدالهادی خنیفر، موسی کولی بالی، محمد طیبی، میثم مجیدی، میثم دورقی، میثم بائو (82- محمد اوسانی کرد)، ایمان باصفا (71- رضا کاردوست)، مهدی مومنی، روح الله سیف اللهی (70- یزدان عباسیان) و سیدمهدی سیدصالحی. بازی کرد.

* شاگردان امیر قلعه نویی در تیم استقلال تهران نیز با ترکیب: محسن فروزان، میلاد فخرالدینی، امیرحسین صادقی، مگویان، هاشم بیک‌زاده، یعقوب کریمی، کرار جاسم، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و آرش برهانی (59- میلاد سلیمان فلاح و 81- محمد قاضی) در مقابل هم نام خوزستانی خود صف آرایی کردند.

* در ابتدای این بازی از تیم استقلال هاشم بیک زاده، حنیف عمران زاده، میلاد فخر‌الدینی و میلاد سلیمان فلاح به سمت عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان و از سوی دیگر سید مهدی سیدصالحی، ایمان باصفا و میثم بائو بازیکنان تیم استقلال خوزستان به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و از سرمربیان حریف برای بازی رخصت گرفتند.

* کریم بوستانی مربی خوزستان دروازه بان های استقلال تهران که سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اهواز را نیز در کارنامه دارد و با این تیم نتایج خوبی کسب کرده بود هنگامی که در ابتدای این بازی برای آماده کردن محسن فروزان دروازه بان آبی پوشان تهرانی به زمین آمد مورد تشویق طرفداران هر دو تیم قرار گرفت.

* وجود تابلوهای تبلیغاتی اطراف زمین چمن ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز که برای اولین بار به صورت الکترونیکی به نمایش درآمده اند یکی از جلوه های خاص این بازی بود که به نظر می رسد برای بازی های آسیایی فولاد خوزستان یک چهره مناسب از این ورزشگاه ایجاد خواهد کرد.

* قبل از آغاز این بازی از برخی جانبازان شیمیایی عملیات کربلای پنج با اهدای لوحی تقدیر شد. این جانبازارن همگی اهل شهرستان بهبهان هستند.

* با وجود اینکه پیش بینی می شد از این بازی استقبال مناسبی صورت بگیرد ولی همانند سایر بازی های تیم های خوزستانی در اهواز، هواداران برای دیدن این بازی زحمت رفتن به ورزشگاه را به خود ندادند تا خلوتی ورزشگاه الغدیر بدجوری توی ذوق بزند.

* سید مهدی سید صالحی هم یک رکورد جالب در تیم استقلال خوزستان از خود به جای گذاشت و همانند بازی اول، در بازی دوم خود برای این تیم موفق به دو بار گلزنی شد تا ثابت کند هنوز شم گلزنی او بالا است. سید مهدی در دقیقه شش و 44 بازی دروازه تیم سابقش را گشود. وی سابقه بازی در چهار تیم استقلال تهران، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی را دارد ولی در ابتدای فصل جاری شرایط نا امید کننده ای را با سایپای البرز تجربه کرد و از این تیم جدا شد.

* وقتی خبر پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تهران در برابر پرسپولیس به هواداران اهوازی حاضر در ورزشگاه الغدیر رسید آنها در اقدامی جالب به تشویق دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم فولاد پرداختند.

* با پنج گلی که در نیمه اول این بازی به ثمر رسیدن، فوتبال ایران شاهد پرگل ترین نیمه فصل جاری لیگ برتر بود. در دوره های گذشته رکورد بیشترین گل در یک نیمه هفت گل بود که در 3 بازی از مسابقات ادوار اولیه لیگ برتر اتفاق افتاده بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد