سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

فولادخوزستان با پیروزی 2 بر یک مقابل پرسپولیس تهران به تعطیلات 50 روزه لیگ رفت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برای فولاد در این دیدار محسن بنگر (گل‌ به خودی، ثانیه 31) و لوئیس نانگ (72) گلزنی کردند و تک گل پرسپولیس را محمد نوری در دقیقه 43 به ثمر رساند.

 

در آغاز نیمه اول بازی، در حالی که 31 ثانیه‌ از شروع بازی گذشته بود، محسن بنگر پاس رو به عقبی برای سوشا مکانی ارسال کرد اما مکانی که قصد شوت‌زنی داشت نتوانست این کار را انجام دهد و روی اشتباه مسلم او دروازه پرسپولیس باز شد.

 

در ادامه فولاد باز هم روی دروازه پرسپولیس فشار آورد تا اینکه مهرداد جماعتی در دقیقه 10 بازی روی پاس در عمقی که برایش ارسال کرده بودند با سوشا مکانی تک به تک شد اما این بار مکانی موفق عمل کرد و توپ او را به کرنر زد.

 

در دقیقه 20 بازی هم اسماعیل شریفات پاس زیبایی را برای لوئیس نانگ ارسال کرد اما ضربه پای راست او به دیواره دروازه برخورد کرد.

 

پرسپولیسی‌ها سعی کردند بازی را کنترل کنند و در دقیقه 24 صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما هادی نوروزی نتوانست از این توپ استفاده کند و ضربه او را ارشاد یوسفی به زیبایی مهار کرد.

 

در نیمه دوم این دیدار دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق توپ در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 72 روی کرنری که اسماعیل شریفات ارسال کرد، سوشا مکانی اشتباه عجیبی را انجام داد و با خروج از دروازه باعث شد لوئیس نانگ به راحتی و با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند. روی این گل محسن بنگر هم مقصر بود زیرا نتوانست از ضربه سر نانگ جلوگیری کند.

 

تیم فوتبال فولادخوزستان در دیدار رفت نیز موفق شده بود با حساب 2 بر صفر به برتری برسد.




خبرنگاران خوزستانی نشست خبری سرمربی تیم استقلال تهران را تحریم کردند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- پس از پایان بازی تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در حالی که خبرنگاران در اتاق کنفرانس منتظر حضور امیر قلعه نویی و پاسخ دادن به سوالات شان درخصوص این بازی بودند، وی پس از 23 دقیقه تاخیر وارد اتاق کنفرانس شد و خبرنگاران خوزستانی نیز به همین دلیل نشست او را پوشش ندادند و اتاق کنفرانس را ترک کردند. 

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با حساب 4 بر 4 به پایان رسید.



سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش برابر استقلال تهران گفت: حیف شد که این بازی برنده‌ای نداشت.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی 4 بر 4 مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازی نشاط‌آور و پرهیجانی از هر دو تیم دیدیم که هیجان‌انگیز و تماشاگرپسند بود.

 وی ادامه داد: حیف شد که این بازی برنده‌ای نداشت. ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم ولی نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم اما در کل از بازی راضی هستم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: امیدوارم روند خوب بازی کردن تیم‌مان پس از تعطیلات لیگ هم ادامه داشته باشد. در این بازی اگر دروازه‌بان‌مان تمرکز داشت می‌توانستیم موفق‌تر باشیم. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره قضاوت داور این مسابقه گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت و من از قضاوت خوب تیم داوری تشکر می‌کنم.

 ویسی درباره تعطیلات 50 روزه لیگ خاطر نشان کرد: ما در این مدت 10 روز استراحت خواهیم کرد. سپس راهی کیش می‌شویم و چند بازی تدارکاتی را انجام خواهیم داد. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: دو نفر جای خالی در لیست‌مان داریم و به دنبال جذب آن‌ها هستیم.




سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: گرفتن یک امتیاز از پدیده برای ما راضی کننده بود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بهروز مکوندی در نشست خبری پس از بازی با پدیده خراسان اظهار کرد: بازی خوب و محکمی بود. در نیمه اول تیم ما خیلی بهتر از نیمه دوم بود. ما می‌دانستیم که پدیده از نظر فیزیکی خیلی بر ما برتری دارد، پس سعی کردیم آن‌ها را از محوطه جریمه خود دور کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: پدیده‌ای ها توپ‌های زیادی روی دروازه ما ریختند که این هم طبیعی است، چرا که آن‌ها در خانه خودشان بازی می‌کردند. 

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد داوری را چطور دیدید؟ بیان کرد: در مورد عملکرد داوری صحبت نمی‌کنم اما اگر حتی اشتباهی رخ دهد که منجر به شکست تیم مان شود، سعی می‌کنیم از مجرای قانونی پیگیری کنیم و در کل از داوری راضی هستم. مکوندی در خصوص جذب بازیکن جدید نیز گفت: در نقل و انتقالات سعی می‌کنیم دو بازیکن خارجی را جذب کنیم و همین طور با علیرضا منصوریان صحبت کرده‌ایم که اگر بازیکنی را لازم ندارد به باشگاه ما بدهد.




دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با تساوی پرگل و کم سابقه 4 بر 4 به پایان رسید.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه جالب توجه 4 بر 4 به پایان رسید. در این دیدار، بازی تهاجمی و مهیجی از سوی دو تیم ارائه شد و در نهایت هیچ کدام از دو تیم پیروز از میدان خارج نشدند.

 

گزارش نیمه اول:

 

در همان ابتدای نیمه اول روی اشتباه عجیب پرویز کریمی، دروازه بان استقلال خوزستان ارسال یعقوب کریمی در دقیقه چهارم به صورت مستقیم وارد دروازه آبی های خوزستان شد اما تنها دو دقیقه بعد بود که کار به تساوی کشیده شد. شوت سنگین میثم بائو با دفع ناقص فروزان همراه شد تا مهدی سیدصالحی در برگشت دروازه خالی استقلال را باز کند و کار را به تساوی بکشاند. 

در ادامه این دیدار بازی به صورت متعادل دنبال شد و در دقیقه 28 ارسال خوب کرار با ضربه سر ابراهیمی همراه شد و بازهم اشتباه دروازه بان استقلال خوزستان به کمک استقلال آمد و کار 2 بر یک به سود‌ آبی‌های تهران شد. بعد از این گل بازی به صورت تهاجمی از سوی دو تیم دنبال شد و در دقیقه 37 این دیدار در یک ضد حمله این آبی های خوزستانی بودند که به دلیل اشتباه برهانی یک پنالتی به دست آوردند و این فرصت را مومنی به گل تبدیل کرد تا کار به تساوی 2 بر 2 کشیده شود. 

بعد از تساوی 2 بر 2 بازی، کار بازهم تمام نشد و در دقیقه 43 ضربه سر سیدصالحی گل سوم را برای استقلال خوزستان به همراه داشت و در نهایت این شاگردان ویسی بودند که با پیروزی 3 بر 2 نیمه اول را به پایان رساندند.

 

گزارش نیمه دوم:

 

در نیمه دوم این دیدار بازی تهاجمی بازهم از سوی دو تیم دنبال شد و در دقیقه 50 آبی‌های پایتخت موفق شدند تا یک ضربه پنالتی به دست آورند و این فرصت را امید ابراهیمی به گل تبدیل کرد تا کار به تساوی 3 بر 3 کشیده شود. در ادامه بازهم این استقلال تهران بود که به گل رسید و ارسال یک کرنر با اشتباه دروازه بان استقلال خوزستان همراه شد تا شهباززاده گل چهارم را برای استقلال تهران در دقیقه 62 به ثمر برساند.

 با این همه این بازی همچنان گل داشت و در دقیقه 74 این محمد طیبی بود که روی پاس سیدصالحی و غفلت عجیب مدافعان استقلال گل چهارم را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا کار به تساوی 4 بر 4 کشیده شود.

 در ادامه این دیدار دو تیم به بازی تهاجمی خود ادامه دادند اما چون به لحاظ بدنی خسته بودند، نتوانستند موقعیت هایی با درصد گلزنی بالا به دست بیاورند و در نهایت به تساوی 4 بر 4 رضایت دادند. نتیجه ای که چندان به کار هیچ یک از آن ها نمی آمد و استقلال تهران با این تساوی 28 امتیازی شد و همچنان در رده پنجم باقی ماند و آبی های خوزستان هم با 18 امتیاز، یک رده صعود کردند و در رده یازدهم قرار گرفتند.





هواداران خوزستانی تیم استقلال تهران به کرار جاسم خیر مقدم گفتند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در نیمه اول با برتری 3 بر 2 شاگردان ویسی به پایان رسید. این دیدار در نیمه نخست همراه با حاشیه هایی بود که در ادامه می خوانید:

  هواداران خوزستانی استقلال تهران با همراه داشتن یک بنر بزرگ در ضلع جنوب غربی ورزشگاه با زبان عربی به کرار جاسم خیر مقدم گفتند.

 هواداران استقلال خوزستان هم یک بنر 50 متری به رنگ پیراهن تیم شان در ضلع شمال غربی ورزشگاه غدیر نصب کرده اند.

 برای اولین بار در اهواز در ورزشگاه غدیر تابلوهای تبلیغاتی الکترونیکی دور زمین نصب شده است.

 تیم سه نفره کمیته ضد دوپینگ در ورزشگاه غدیر حضور دارد.

 پیش از آغاز مسابقه یاد و خاطره شهدا و جانبازان گردان فجر شهرستان بهبهان در عملیات غرورآفرین کربلای پنج، گرامی داشته شد و توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هیات فوتبال استان و باشگاه استقلال خوزستان از آن ها تقدیر به عمل آمد. 

پیش از آغاز بازی همچنین بیک زاده، فخرالدینی و عمران زاده از استقلال تهران به سمت ویسی رفتند و سیدصالحی، بائو و باصفا نیز از استقلال خوزستات به سمت نیمکت ذخیره های استقلال تهران رفتند.




تیم‌های ایرانی حریفان خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شناختند.

 

به گزارش ایسنا، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم‌های ایرانی فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند.

 

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته پرسپولیس باید با تیم‌های لخویای قطر، النصر عربستان و برنده بازی الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان دیدار کند.

 

تراکتورسازی با الاهلی، نسف ازبکستان و برنده پلی‌آف یک غرب آسیا هم گروه شد.

 

فولادخوزستان، لوکوموتیو ازبکستان، الهلال عربستان و برنده الوحده امارات با برنده دیدار مسابقه السد قطر - ریفای بحرین همگروه شد.

 

همچنین نفت تهران به عنوان سهمیه چهارم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا روز 28 بهمن ماه به مصاف برنده دیدار الجیش قطر و النهدا عمان خواهد رفت که برنده این دیدار راهی مرحله گروهی خواهد شد. نفت در صورت صعود باید در گروه 2 این رقابت‌ها قرار گیرد.

 

** گروه‌بندی کامل فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

 

گروه 1: النصر عربستان - لخویا قطر - پرسپولیس - برنده بازی الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان

 

گروه 2: پاختاکور ازبکستان- الشباب - العین - برنده پلی آف 2 غرب آسیا

 

گروه 3: فولاد - لوکوموتیو ازبکستان- الهلال عربستان - برنده پلی آف 4 غرب آسیا

 

گروه 4: الاهلی امارات - تراکتورسازی- نسف‌قارشی و برنده مسابقه القادسیه کویت - الوحدات اردن

 

گروه 5 : چونبوک موتورز- شاندونگ - بین‌دونگ - برنده پلی‌آف 2 شرق آسیا

 

گروه 6 : گامبااوزاکا - سئونگنام- بوریرام - برنده پلی‌آف 3 شرق آسیا

 

گروه 7: بریسبان - تیم دوم لیگ ژاپن - سوون بلووینگز - برنده پلی‌آف 4 شرق آسیا

 

گروه 8: گوآنگ‌ژو - وسترن سیدنی- تیم سوم لیگ ژاپن- برنده پلی‌آف یک شرق آسیا



تیم نن شائولین ووشو انصارالمهدی خوزستان در هفته هفتم و هشتم مسابقات لیگ دسته یک کشور با حریفان خود رقابت می کند.

 

محمدعلی عسکری فر، دبیر هیات ووشو استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این هفته از مسابقات رور جمعه (21 آذرماه) به میزبانی تهران برگزار می شود.

 وی با بیان این که هفت تیم در لیگ دسته یک ووشو کشور حضور دارند، گفت: تیم ما در این هفته به مصاف تیم های شهرداری ملارد و هیات ووشو البرز می رود.

 دبیر هیات ووشو خوزستان بیان کرد: وضعیت تیم مان خوب است و از بازیکنان خوبی هم بهره می بریم و اکنون در جایگاه سوم قرار داریم و هدف مان هم صعود به لیگ برتر کشور است.

 وی ادامه داد: سال گذشته تیم نن شائولین استان در لیگ برتر بود ولی به دلیل مشکلات مالی نتوانست در لیگ برتر شرکت کند و امسال با اسمی دیگر در لیگ دسته یک کشور حضور دارد و امیدوارم با تجاربی که از سال گذشته داریم، بتوانیم به لیگ برتر برسیم. این تیم تنها نماینده استان در لیگ دسته یک کشور است.




سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تیمش را از نظر جسمانی، روحی - روانی و تاکتیکی کاملا آماده بازی با استقلال تهران می‌داند.

 

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار کرد:‌ بازی مقابل استقلال تهران یک بازی بسیار مهم است و کسب سه امتیاز آن برای هر دو تیم قابل اهمیت است. استقلال می‌خواهد به بالای جدول برسد و ما هم می‌خواهیم از پایین جدول کاملا جدا شویم، به همین دلیل می‌خواهیم با یک بازی خوب، تهاجمی و تماشاگرپسند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. ضمن اینکه باید بزرگ‌ فکر کنیم و بازیکنان‌مان هم بزرگ تمرکز کنند تا بتوانیم تیم بزرگی مانند استقلال تهران را شکست دهیم.

 

وی با بیان اینکه برای این دیدار محروم نداریم، محمدرضا مهدوی را مصدوم تیمش عنوان کرد و گفت: شرایط تیم‌مان بسیار خوب و ایده‌آل است. ما ابتدای فصل اصلا خوب نبودیم و در 5 بازی اول راضی کننده کار نکردیم ولی در 5 بازی دوم تقریبا خوب شدیم. 5 بازی سوم ایده‌آل ما بود که به آن هم رسیدیم و 8 امتیاز کسب کردیم که این استراتژی ای بود که برای باشگاه و بازیکنان‌مان تعریف کرده بودیم.

 

ویسی ادامه داد: دور برگشت را هم بسیار خوب شروع کردیم و می‌توانم بگویم بازیکنان ما از نظر جسمانی، روحی - روانی و تاکتیکی کاملا آماده هستند تا فردا یک بازی خوب مقابل استقلال تهران انجام دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: تمام تیم‌ها وقتی تیم‌شان را می‌بندند اهدافی را دنبال می‌کنند، ما می‌خواستیم نسبت به سال گذشته دو، سه پله بالاتر باشیم که به همین صورت هم شد. به هر حال بحران گریبانگیر تمام تیم‌های بزرگ دنیا می‌شود و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی اکنون شرایط‌مان بسیار خوب شده است و روند رو به رشدی داریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی بیان کرد: اگر بخواهیم زیر پایمان را نگاه کنیم تیم‌ها به ما می‌رسند، پس ما به بالای سرمان نگاه می‌کنیم تا هرچه زودتر تک رقمی شویم و به نیمه بالای جدول برسیم. بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم ولی متاسفانه در 5 بازی اول‌مان نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم.

 

ویسی خاطر نشان کرد: امیدوارم با بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده‌اند روند خوب‌مان را ادامه دهیم و مردم خوزستان را خوشحال کنیم. به هر حال تیمی که 16-17 بازیکن آن جابه‌جا می‌شود استرس در آن ایجاد می‌شود که با توجه به این موضوع تا استرس خارج شود، تحت فشار بودیم اما خوشبختانه از این شرایط خارج شده‌ایم و امیدوارم دیگر وارد بحران نشویم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطمئنا برای بازی فردا از مهره‌های کلیدی و سرعتی‌مان استفاده می‌کنیم. هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند و امیدوارم بتوانیم از شناختی که نسبت به استقلال تهران داریم استفاده کنیم.

 

ویسی در ادامه درباره جذب بازیکن عنوان کرد: سخت به دنبال جذب یک مدافع سمت راست هستیم، ضمن اینکه فرزاد جعفری هم سرباز شد.

 

وی خاطر نشان کرد: هر تیمی در ایران اگر از 5 بازی خود 8 امتیاز کسب کند می‌تواند جزو تیم‌های بالای جدول باشد و امیدوارم که بتوانیم این کار را انجام دهیم و این اتفاق برای تیم‌مان بیفتد و شرایط‌مان روز به روز بهتر شود.

 

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره استقبال کم تماشاگران گفت: بازی‌های زیبا و نتایج خوب، شرایط آمدن تماشاگران را به استادیوم‌ها فراهم می‌کند و می‌تواند باعث کشاندن تماشاگران به ورزشگاه‌ها شود. به هر حال شاید گرانی بلیت و هزینه‌های ایاب و ذهاب، موضوعاتی باشند که باعث شود تماشاگران کمتر به ورزشگاه بیایند ولی امیدوارم تماشاگران را بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب‌مان به زور به استادیوم بکشانیم.

 

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره اینکه او یکی از گزینه‌های تیم ملی امید بوده است خاطر نشان کرد:‌ اولین نفری که درباره هدایت تیم ملی امید با او صحبت شد من بودم، شبی که کاشانی مدیر تیم ملی امید شد با من تماس گرفت که من گفتم من در اختیار باشگاه استقلال خوزستان هستم ولی پس از آن از همه گزینه‌ها اسم برده شد جز من. اکنون هم که همه جواب رد داده‌اند به دنبال من آمده‌اند که من هم جواب رد داده‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد