سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


نعیم سعداوی خبر بازداشتش را تکذیب کرد.

 مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان - اظهار‌کرد: من اکنون در زمین شماره 2 آزادی تهران همراه با تیم‌مان در حال تمرین هستم و خبر بازداشتم را تکذیب می‌کنم.

 وی بیان‌کرد: اگر کسی هم نسبت به حضور من در تمرین تیم، شک دارد می‌تواند اکنون به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تهران بیاید و من را در این‌جا ببیند.به گزارش ایسنا‏، امروز خبرهایی مبنی بر بازداشت نعیم سعداوی به دلیل انتشار فایل صوتی مکالمه حمید درخشان با بازیکن فولاد در برنامه نود، روی خروجی برخی از سایت‌ها قرار گرفت.




هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این هفته از مسابقات روز پنج‌شنبه (20 آذرماه) در اهواز انجام می‌شود.در این هفته تیم خوزستان از گروه ب به مصاف نماینده آمل از گروه الف می‌رود. این دیدار به صورت رفت و برگشت خواهد بود و درنهایت یک تیم به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کند.



نایب‌رییس اول هیات فوتبال خوزستان درخصوص نامه باشگاه استقلال تهران به کفاشیان مبنی بر تامین امنیت تردد بازیکنان این تیم در اهواز، گفت: ما مسوول تامین امنیت تردد تیم‌ها نیستیم.

 

علی طرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: ما مسوول تامین امنیت تردد تیم‌ها نیستیم. فدراسیون از تیم‌ها پول ورودی می‌گیرد و آن موقع چه چیزی نصیب هیات فوتبال می‌شود که بخواهد برای تامین امنیت و تردد تیم‌ها با نیروی انتظامی قرارداد ببندد. ما برای انجام این کار باید با نیروی انتظامی قرارداد ببندیم و هزینه پرداخت کنیم.

 وی بیان‌کرد: مردم خوزستان نیز به این صورت نیستند که باشگاه استقلال تهران درباره آن‌ها این‌گونه گفته است. فکر می‌کنم سال گذشته بود که در یک بازی، اتفاقی برای این تیم در این‌جا پیش آمد، آن وقت آقایان اکنون این موضوع را مطرح می‌کنند. من با آقای ماجدی هم صحبت کردم و گفتم که شما در چند دیدار اخیر که مشکلی نداشتید و به نظرم در تمام جاهای کشور برای تیم‌های بزرگ مشکلات کوچکی پیش می‌آید و نباید این موضوع را این قدر بزرگ کنند.

 نایب‌رییس اول هیات فوتبال خوزستان گفت: به هر حال هیات فوتبال استان وظیفه‌ای در خصوص تامین امنیت تردد تیم‌ها در این‌جا  ندارد و وظیفه ما تامین امنیت تیم‌ها در خود ورزشگاه است و در آن‌جا امنیت را کاملا تامین می‌کنیم.

 وی افزود: اگر قرار باشد که ما برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال، اسکورت بگذاریم، مگر سایر تیم‌ها چه فرقی با این دو تیم دارند؟ مگر تیم‌های فولادخوزستان، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان هم که به استان‌های دیگر می‌روند، اسکورت می‌شوند؟ آیا هیات فوتبال تهران هم زمانی که تیم‌های ما به آن‌جا می‌روند، چنین کاری را برای آن‌ها انجام می‌دهد؟ پس آن‌ها ابتدا برادری‌شان را ثابت کنند و بعد ادعای ارث و میراث از هیات فوتبال خوزستان داشته باشند.

 طرفی خاطرنشان‌کرد: البته هنوز در این خصوص نامه‌ای از فدراسیون به دست ما نرسیده است ولی باتوجه به این‌که این موضوع را شنیده‌ایم، باشگاه استقلال خوزستان و هیات فوتبال استان در حال هماهنگی با نیروی‌انتظامی هستند تا اسکورت تیم استقلال تهران برای این دیدار انجام شود. به هر حال هدف‌ ما خوزستان است و باید بگویم من طبق آن‌چه تاکنون از هواداران خوزستانی دیده‌ام، به نظرم آن‌ها بهترین تماشاگران ایران هستند.




دبیر هیات ورزش‌های روستایی و عشایری خوزستان از برگزاری بزرگترین المپیاد عشایر کشور به میزبانی خوزستان خبر داد.

 

داوود جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهار کرد:​جلسه هماهنگی برگزاری بزرگترین المپیاد ورزشی عشایر ایران در فدراسیون برگزار شد و هماهنگی آن همچنان ادامه دارد.

 وی افزود:​ این جشنواره قرار است نیمه اول اسفندماه به میزبانی یکی از شهرهای آبادان و یا اهواز برگزار شود.

 دبیر هیات ورزش‌های روستایی و عشایری خوزستان گفت: ​32 استان در این جشنواره حضور پیدا خواهند کرد و در قسمت‌های متنوعی مانند نمایش بازی‌های بومی و محلی، صنایع دستی، پوشش‌های محلی مردان و زنان و غذاهای سنتی عشایر ایران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.


رییس اداره ورزش و جوانان اهواز با ارائه اهداف و خط‌مشی‌های این اداره از هیات‌های ورزشی اهواز خواست تا اسپانسر جذب کنند.  

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان – محمدرضا بصیری در اولین جلسه اداره ورزش و جوانان اهواز با هیات‌های ورزشی این شهرستان که روز گذشته (سه‌شنبه) در محل این اداره برگزار شد، ضمن ارائه اهداف و خط‌مشی‌های این اداره، هدف اصلی خود را ایجاد نشاط و بسط فرهنگ شاد زیستن در بین مردم اهواز دانست و اظهارکرد: روسای هیات‌های ورزشی اهواز باید اسپانسر و سرمایه‌گذار جذب کنند.

 وی ادامه‌داد: روسای هیات‌های شهرستان اهواز باید ضمن حفظ استقلال خود، با روسای هیات‌های استانی تعامل و همکاری خوبی داشته باشند. رییس اداره ورزش و جوانان اهواز بیان‌کرد: ما طرح‌های خوبی جهت رفاه حال مردم اهواز به ویژه جوانان به شهرداری ارائه داده‌ایم و شهرداری نیز در این زمینه همکاری خوبی با ما داشته است.

 وی عنوان‌کرد: ما برنامه‌های بسیار جامعی برای سال آینده در نظر داریم که امیدوارم با همدلی تمام همکاران این برنامه‌ها به بهترین نحو انجام شود. بصیری معرفی نخبگان و قهرمانان ملی اهواز را از جمله برنامه‌های آینده خود دانست و گفت: بیمه ورزشی ورزشکاران نیز از دیگر برنامه‌های آینده اداره ورزش و جوانان اهواز است.

 وی در پایان شناسنامه‌دار کردن ورزشکاران در تمام رده‌های سنی و رشته‌ها را از دیگر برنامه‌های سال آینده اداره ورزش و جوانان اهواز برشمرد.




سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید مقابل پرسپولیس حاضر به تسلیم شدن نیستیم و انگیزه‌های خودمان را داریم.

 

دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره وضعیت تیمش پیش از مصاف با پرسپولیس، اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت بازیکنان‌مان تغییر محسوسی نکرده است و فقط می‌دانیم باید برای بازی با پرسپولیس آمادگی کاملی داشته باشیم. ضمن احترام به پرسپولیس، باید بگویم با این هدف به تهران می‌رویم که حاضر به تسلیم شدن نیستیم.

 

برای بازی با پرسپولیس انگیزه‌ داریم

 

وی درباره این‌که به نظر می‌رسد در این بازی پرسپولیس باتوجه به کنار رفتن از جام‌حذفی و شکست دور رفت مقابل فولاد برای جبران پا به میدان می‌گذارد، گفت: طبیعی است که هر تیمی انگیزه‌های مخصوص خودش را دارد و غیرطبیعی است که اگر تیمی برای هر بازی انگیزه نداشته باشد و ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و همیشه برای بازی‌های‌مان برنامه خاصی در نظر داریم.

 

وضعیت پرسپولیس را تفسیر نمی‌کنم

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از تیم پرسپولیس چیست؟ گفت: اگر اجازه بدهید من وضعیت پرسپولیس را تفسیر نکنم. به هر حال ما مشکلات مخصوص به خودمان را داریم و شاید لازم نباشد که راجع به تیم‌های دیگر صحبت کنم و ارزیابی خاصی از این تیم ندارم.

 

محرومیت تماشاگران پرسپولیس برای ما یک امتیاز منفی است

 

وی درباره محرومیت تماشاگران از این دیدار، عنوان‌کرد: برای خود من شخصا محرومیت تماشاگران یک امتیاز منفی محسوب می‌شود، چرا که فوتبال صرفا به خاطر جمع‌کردن هواداران انجام می‌شود. به هر حال تماشاگران چه هوادار شما و چه علیه تیم شما باشند، همیشه به تیم مقابل انگیزه می‌دهند و من شخصا از عدم حضور آن‌ها در این بازی احساس ناراحتی می‌کنم. از این‌که هواداری در استادیوم نیست، غمگین هستم.

 

من در فولاد با شرایط غیرطبیعی‌ای مواجه شده‌ام

 

اسکوچیچ در پایان درباره عدم حضور سروش رفیعی، شهاب کرمی و احمد عبدالله‌زاده در این دیدار، گفت: به هر حال این شرایط غیرطبیعی‌ای است که من با آن مواجه شده‌ام و هفت بازیکنم را در اختیار ندارم و وقتی در طی لیگ هفت بازیکن را از دست بدهید، به تبع دچار مشکلاتی خواهید شد و خود به خود این موضوع رسمیت لیگ را زیر سوال می‌برد.

 به گزارش ایسنا‎، شاگردان اسکوچیچ در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت 14:15 روز پنجشنبه (20 آذرماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌روند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد