سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شلمچه



مدیر پایانه مرزی شلمچه در گفت‌و‌گو با تسنیم:

تردد در مرز شلمچه به حالت طبیعی بازگشت

خبرگزاری تسنیم: مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت: تردد در مرز شلمچه به حالت طبیعی خود بازگشته و اکنون تمرکز ما برای تدارک دیدن مقدمات بازگشت زائران است.

فریدون رودآبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شلمچه، اظهار داشت: تردد به حالت طبیعی خود بازگشته و در روز گذشته بیش از 13 هزار نفر به سمت عتبات عالیات مشرف شدند.

وی افزود: امروز 7 هزار نفر پس از زیارت عتبات قبل از فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان از مرز شلمچه وارد کشور شدند.

مدیر پایانه مرزی شلمچه با بیان اینکه در حال حاضر همه تمرکز ما برای بازگشت زائران است، گفت: شهرداری تهران برای پذیرایی از زائران در مرز شلمچه مستقر شده است. درمانگاه، آمبولانس و همه دستگاه‌های مرتبط در مرز شلمچه آماده ارائه خدمات خود به زائران عتبات عالیات هستند.

وی با بیان اینکه از امروز 250 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به نقاط مختلف کشور مستقر شده‌اند، عنوان کرد: البته اتوبوس‌های خط واحد نیز برای انتقال زائران به خرمشهر و آبادان در مرز شلمچه مستقر می‌شوند.

رودآبر در پاسخ به این پرسش که تکلیف افرادی که بدون گذرنامه در مرز شلمچه حاضر شده‌اند، بیان کرد: سردار رضاییان گفتند می‌خواهیم کاری کنیم که تاکنون انجام نشده وبا اسکان در مرز شلمچه در حال صدور گذرنامه به زائران هستند.

وی درباره دستاورد سفر معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با آقای کشاورزیان درباره کم و کاستی‌ها صحبت کردیم و وعده دادند که اعتبارات لازم را برای توسعه پایانه شلمچه اختصاص دهند.

مدیر پایانه مرزی شلمچه درباره وضعیت فعلی مرز شلمچه عنوان کرد: پس از آن وقفه یک روزه‌ای که در خدمت رسانی به زائران پیش آمد خساراتی به پایانه مرزی شلمچه وارد شد که پس از کاهش تردد‌ها اکنون با مشکل خاصی مواجه نیستیم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد