سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان



ارسال به دوستان
فرماندار ویژه آبادان:
«آیت‌الله جمی» مردی بی‌ادعا با پرونده‌ای مملو از خدمات به مردم بود

فرماندار ویژه آبادان گفت: «آیت‌الله جمی» مردی بی‌ادعا بود که پرونده‌ای پر از اعمال حسنه و خدمت به مردم داشت.

خبرگزاری فارس: «آیت‌الله جمی» مردی بی‌ادعا با پرونده‌ای مملو از خدمات به مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عزیزالله شهبازی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری ششمین آیین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی هدف از برگزاری این آئین را تبیین منش و سلوک آن مرحوم برای الگوسازی نسل جوان و نوجوان خواند.

وی از مرحوم آیت‌الله غلامحسین جمی به عنوان اسوه ایثار و مقاومت آبادان نام برد و افزود: آیت‌الله جمی انسانی متواضع، مؤمن، پیرو ولایت و خدمتگزار مردم بود.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: شخصیت وجودی این مرد وارسته و بزرگوار می‌تواند الگویی برای نوجوانان و جوانان و حتی روحانیت باشد.

شهبازی از خصوصیت بارز این عالم ربانی به پیروی از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: حضور مرحوم جمی در کنار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مایه دلگرمی و پشتیبان روحی رزمندگان بود.

معاون استاندار خوزستان عنوان کرد: حضور آیت‌الله جمی در کنار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و اقامه نماز جمعه نشانه پویایی شهر بود که بر ناامیدی دشمنان می‌افزود.

وی ادامه داد: اقامه نماز جمعه انگیزه توسط ایشان، حضور مردم در شهر را بیشتر می‌کرد و مردم زیادی در کنار رزمندگان در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: این عالم ربانی با پیشینه‌‌ای درخشان در خدمات‌رسانی به مردم از دنیا رفت و امروز باید سیره وی الگویی برای سایران باشد.

شهبازی با تاکید بر ضرورت برگزاری هر چه مناسب‌تر ششمین آئین سال یاد آیت‌الله جمی، اثربخش بودن این آیین در میان دانش‌آموزان و دانشجویان را الزامی خواند.

به گفته معاون استاندار خوزستان، یکی از مسئولان بارز کشوری به عنوان مهمان ویژه در این آیین حضور می‌یابد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: آیت‌الله جمی برای همگان به ویژه آنانی که برای مجد و عظمت ایران اسلامی دل می‌سوزاندند، فردی نام آشنا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، اجرای شب شعر، برپایی نمایشگاه عکس آیت‌الله جمی، رونمایی از یکی از کتب ایشان، دعوت از عشایر غیور منطقه، دانش‌آموزان و دانشجویان برای حضور در آیین، تهیه و نصب نمادی در گلزار شهدا از مرحوم جمی و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های این آئین به شمار می‌رود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930918000956#sthash.wBoUlRce.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد