سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مربی تیم فوتبال فولادخوزستان، پرسپولیس را مانند یک تیم زهر خورده می‌داند و می‌گوید امیدوارم بتوانیم با خاطره خوبی به تعطیلات برویم.

 

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: شرایط تیم‌مان برای بازی با پرسپولیس خوب است و امیدوارم در دیدار پیش از تعطیلات بتوانیم با دست پر از تهران به اهواز برگردیم.

 وی خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و از بازیکنان بزرگی هم بهره می‌برد و بسیار دوست داشتیم این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شد، چرا که آن‌ها شور و حال و هوای دیگری به بازی می‌دهند.

 مربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: پرسپولیس مانند حریف زخم خورده‌ای می‌ماند که می‌خواهد به نحوی شکست در جام حذفی را در دیدار مقابل ما جبران کند و به همین دلیل ما باید هوشیار باشیم. مطمئنا ما هم با شناخت کامل و کافی به مصاف پرسپولیس می‌رویم و امیدواریم اتفاق خاصی نیفتد و بتوانیم با خاطره خوبی به تعطیلات برویم.

 وی بیان کرد: ما هم مانند پرسپولیس تعدادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم که این موضوع در روند مسابقات برای تیم‌ها طبیعی است. به هر حال هر دو تیم به اندازه کافی مهره‌های قابلی دارند و امیدوار هستیم در وهله اول بازی خوب و جذابی از آب درآید.

 سعداوی گفت: تیم ما در سال‌های اخیر ثابت کرده است که به ویژه مقابل تیم‌های بزرگ خیلی خوب، با انگیزه و بدون استرس ظاهر می‌شود و امیدوارم که این روند را مقابل تیم‌هایی که صاحب اسم بزرگی هستند، ادامه دهد. 

وی درباره وضعیت سروش رفیعی، خاطر نشان کرد: او کماکان پیگیر کار خود است و امیدوار هستیم اگر قرار است این موضوع حل شود، هر چه زودتر حل شده و تکلیف ما را مشخص کنند و مانند ساسان انصاری در بازی رفت با تراکتورسازی و سروش سعیدی در بازی برگشت با تراکتورسازی، یک ساعت پیش از مسابقه به ما نگویند که می‌توانید از او استفاده کنید. امیدوارم هر تصمیمی که قرار است گرفته شود تا امروز تکلیف ما مشخص شود. به هر حال سروش رفیعی، شهاب کرمی و احمد عبدالله‌زاده بازیکنانی هستند که تکلیف‌شان مشخص نیست. 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: شریفات هم که در بازی قبلی‌مان دچار مصدومیت جزیی شده بود، مشکلش رفع شده و تمرینات خیلی خوبی با ما داشته است.




هفته اول رقابت‌های ووشو بانوان خوزستان در دو بخش ساندا و تالو برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این هفته از رقابت‌ها روز جمعه (21 آذرماه) در اهواز انجام خواهد شد. مسابقات در بخش تالو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در بخش ساندا در رده ‌سنی نوجوانان برگزار می‌شود. تاکنون شهرستان‌های دزفول، اندیمشک، ایذه، شوشتر، شوش، اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و بندرامام برای شرکت در این پیکارها اعلام آمادگی کرده‌اند.



تیم‌ملی قایقرانی آب‌های آرام از فردا (چهارشنبه) در دزفول اردو می‌زند.

 

رضا دغاغله، دبیر هیات قایقرانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اردوی تیم‌ملی آب‌های آرام از فردا (19 آذرماه) به مدت 21 روز در دزفول برگزار می‌شود.

 وی با بیان این‌که دو قایقران خوزستانی نیز به این اردو دعوت شده‌اند، گفت: ابراهیم دیلمی و محمدرضا فرخیان نمایندگان خوزستان در این اردو هستند.  دبیر هیات قایقرانی خوزستان ادامه داد: ملی‌پوشان خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنند. وی درخصوص شرایط دزفول برای میزبانی این اردو خاطر نشان کرد: در حال حاضر دزفول شرایط مناسبی به لحاظ محیطی و امکانات دارد و می‌تواند میزبانی خوبی داشته باشد.




سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با بیان این‌که در هفته سوم لیگ برتر کشور به دنبال کم‌کردن فاصله‌ امتیازی‌مان با ذوب‌آهن تیم صدرنشین هستیم، گفت: تیم ما در فوق سنگین مشکل دارد.

 

فراز رامهرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: قرار بود هفته سوم مسابقات، هفته گذشته برگزار شود ولی باتوجه به این‌که ما از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا – آفریقا برگشته بودیم و بازیکنان‌مان خسته بودند و حتی یکسری از آن‌ها در مسابقات آسیایی و جهانی هم شرکت کرده بودند، نیاز به ریکاوری کاملی داشتند که به فدراسیون درخواست دادیم که مسابقات هفته سوم یک هفته دیرتر برگزار شود که فدراسیون هم موافقت کرد.

 

وی بیان‌کرد: در حال حاضر هم شرایط تیم‌مان خوب است و بازیکنان‌مان آماده هستند و امیدوارم در این هفته شاهد یک رقابت خوب باشیم. به هر حال از نفراتی که آماده هستند در ترکیب تیم استفاده می‌کنیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با بیان این‌که ذوب آهن صدرنشین لیگ و تیم قدری است، گفت: تیم ما در یکی دو وزن مشکل آسیب‌دیدگی دارد و متاسفانه این موضوع باعث شده تا کمی از نظر امتیازی از ذوب‌آهن عقب بیفتیم. عمده امتیازی هم که ذوب آهن به دست می‌آورد از بهداد سلیمی است که واقعا امتیاز بالایی را برای این تیم کسب می‌کند.

 

وی ادامه داد: به هر حال تلاش ما کم‌کردن این فاصله امتیازی است ولی ما در فوق سنگین نماینده‌ای نداریم و البته برای این هفته هنوز ترکیب‌مان مشخص نشده است. در هر صورت نماینده‌ای که خوب باشد و بتواند حداقل با امتیاز کمی نسبت به بهداد سلیمی شکست بخورد، نداریم.

 رامهرمزی گفت: متاسفانه بازیکن خوبی هم در فوق سنگین نیست که بخواهیم جذب کنیم و باتوجه به این موضوع دست ما برای جذب بازیکن در فوق سنگین بسته است و مشکل داریم.

 وی در ادامه بیان‌کرد: سطح لیگ نیز مانند سال‌های گذشته خوب است. امسال هم تیم ذوب‌آهن هزینه کرده و بهترین‌های ایران را جذب کرده است. سال‌های گذشته برای جذب بازیکنان ملی محدودیت‌هایی بود ولی از سال گذشته این محدودیت برداشته شده است و هر باشگاهی می‌تواند هر تعداد ورزشکاری که بخواهد را جذب کند.

 سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری در پایان درباره قهرمانی تیمش در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا - آفریقا، عنوان‌کرد: برای اولین بار بود که مسابقات به صورت آسیا - آفریقا برگزار می‌شد و به نظرم تیم‌مان عملکرد بسیار خوبی داشت و خود من هم به عنوان بهترین مربی این رقابت‌ها انتخاب شدم.




هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که خاطرات خیلی خوبی از استقلال تهران دارم، گفت: اکنون پیراهن استقلال خوزستان را پوشیده‌ام و تلاش می‌کنم برای این تیم مقابل استقلال تهران مفید باشم.

 

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: شرایط تیم‌مان خوب است و بازیکنان تیم خیلی با انگیزه تمرین می‌کنند. نتایجی هم که در سه دیدار اخیر به دست آورده‌ایم و پنج امتیاز کسب کرده‌ایم که دو بازی آن هم در خانه حریفان‌مان بوده، خوب بوده است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: هفته‌هایی که تیم‌ها با تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی دارند، انگیزه مضاعفی در بازیکنان ایجاد می‌شود و می‌خواهند خود را در این بازی‌های بزرگ نشان دهند. به هر حال تلاش می‌کنیم به کمک هواداران خوب اهوازی امتیاز لازم را از این بازی به دست آوریم.

 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما واقعا پتانسیل بالایی از نظر کادر مدیریتی دارد که این موضوع 50 درصد از امتیاز یک تیم است و 50 درصد دیگر به تلاش و تجربه بازیکنان بر می‌گردد. به نظرم پتانسیل تیم ما از جایگاهی که اکنون در جدول داریم، خیلی بالاتر است و امیدوارم در نیم‌فصل دوم امتیازات از دست رفته در نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

 

وی عنوان کرد: رسیدن به جایگاه‌های بالاتر هم بعید و دور از دسترس نیست و به نظرم می‌توانیم به رده‌های بالاتری دست پیدا کنیم و پتانسیل این را داریم و البته این امر به همت و تلاش بازیکنان‌مان بر می‌گردد.

 

بائو در ارزیابی‌اش از تیم استقلال تهران گفت: استقلال همیشه استقلال است و این تیم همیشه خوب است و باید مقابل آن خیلی منطقی و با تجربه بازی کنیم، چرا که با تیمی بازی داریم که قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد و از مربی بسیار خوب و بازیکنان خوب و ملی‌پوش بهره می‌برد.

 

وی افزود: من تمام سعی و تلاشم را در این دیدار می‌کنم. خاطرات خیلی خوبی از حضورم در استقلال تهران دارم ولی اکنون پیراهن استقلال خوزستان را پوشیده‌ام و به تیمم و شهر آن تعصب دارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در این دیدار برای تیمم بسیار مفید بازی کنم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد