سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز



شهردار اهواز با اشاره به مشکلات جدا شدن کوت‌عبداله و ایجاد شهرستان جدید کارون گفت: تاخیر در تعیین محدوده شهری کوت عبداله (مرکز شهرستان کارون) موجب بلاتکلیفی ملکی در مرز بین کوت عبداله و شهر اهواز شده است.

 

سیدخلف موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: محدوده شهرستان کارون و شهر کوت عبداله علی‌رغم پیگیری‌های استاندار خوزستان و مسئولان تاکنون ابلاغ نشده است.

 

وی درباره مشکلاتی که به دنبال مشخص نبودن محدوده رسمی شهر کوت عبداله با شهر اهواز ایجاد شده است، گفت: شهرداری کوت عبداله در برخی مناطق اقدام صدور پروانه برای املاکی کرده که در محدوده شهر اهواز هستند. بنابراین پس از ابلاغ محدوده شهری ممکن است در این زمینه با مشکلات فراوانی مواجه شوند.

 

شهردار اهواز افزود: محدوده این شهر تاکنون توسط شورای عالی شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ نشده که امیدواریم با این اقدام به سرعت انجام گیرد تا معضلات کاهش یابد.

 

موسوی اظهار کرد: هر چند محدوده شهری هنوز تعیین نشده ولی شهرداری اهواز تا آنجا که در توان دارد، اقدام به ارایه خدمات مختلف شهری در مناطق پیرامون محدوده شهری می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد