سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

مسابقات انتخابی کونگ‌فو بانوان خوزستان در چهار رده سنی برگزار می‌شود.

 نوشین کیانی، نایب‌رییس هیات کونگ‌فو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این پیکارها روز جمعه (21 آذرماه) در اهواز انجام خواهد شد.

 وی افزود: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و پیش بینی می‌کنم 30 تا 40 رزمی‌کار از شهرستان های اهواز، خرمشهر، آبادان، مسجدسلیمان، امیدیه، شوش و شوشتر در این رقابت ها شرکت کنند. نایب‌رییس هیات کونگ‌فو خوزستان گفت: در بخش بانوان شرایط خوبی نداریم و می‌طلبد که بیشتر کار کنیم و ان‌شاالله این مسابقات شروع خوبی برای این رشته پس از دو سال عدم فعالیت در بخش بانوان باشد.



مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: تیم ما بازی کردن مقابل تیم های بزرگ را خیلی خوب بلد است.

 

میثم مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: خدا را شکر شرایط‌مان برای بازی با استقلال تهران خوب است و تمرینات خوبی را هم طی این هفته پشت سر گذاشته ایم.

 

وی افزود: پس از تساوی مقابل گسترش فولاد نیز به دنبال این هستیم که در اهواز استقلال تهران را ببریم تا نیم‌فصل را به خوبی به پایان برسانیم و برای نیم فصل دوم با تمام قدرت به بازی‌ها برگردیم. در کل در حال حاضر شرایط مان خوب است.

 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تمام بازیکنان‌مان برای این دیدار انگیزه های خاص خودشان را دارند و امیدوارم مقابل این تیم بازی خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: استقلال تهران هم تیم بزرگی است و درست است که دچار حاشیه شده است و مشکلات خاص خودش را دارد ولی باز هم استقلال تهران است و البته تیم ما هم بازی کردن مقابل تیم های بزرگ را خیلی خوب بلد است که این موضوع را نیم فصل اول هم نشان دادیم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار مقابل استقلال تهران بازی خوبی انجام دهیم.

 

مجیدی در ادامه درباره روند نتیجه‌گیری تیمش در نیم فصل اول گفت: از نظر نتیجه گیری به نظرم نتوانستیم به آن امتیازهایی که باید می رسیدیم، دست پیدا کنیم ولی از نظر فوتبالی، یکی از تیم هایی بودیم که خوب فوتبال بازی کردیم و اگر یکی دو توپ از موقعیت های زیادی که در مسابقات مان داشتیم، وارد دروازه حریفان مان می شد به جای این که در جایگاه یازدهم باشیم اکنون باید جزو پنج تیم بالای جدول می بودیم. امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری‌ای که ویسی انجام و تمریناتی که مدنظر قرار می دهد، بتوانیم نقاط ضعف مان را برای نیم فصل دوم برطرف کنیم.

 وی درباره تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب او عنوان کرد: قبل از بازی با گسترش فولاد باشگاه پرسپولیس به باشگاه ما نامه ای ارسال کرد که خواهان جذب من است و من هم با توجه به این‌که با تیم استقلال خوزستان دو سال قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم، این کار را بر عهده مدیرعامل باشگاه گذاشتم و او هم با مدیرعامل پرسپولیس در ارتباط است و اگر توافق حاصل شد، من به این تیم می روم و اگر هم نشد من در خدمت استقلال خوزستان خواهم بود و امیدوارم روندی که نیم فصل اول داشتم در نیم فصل دوم هم داشته باشم.

 این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال خوزستان او را در ازای محمد نوری و طارمی به پرسپولیس می دهد، گفت: من در جریان نامه‌نگاری‌ها نیستم ولی از مطبوعات و رسانه ها شنیده ام که باشگاه ما چنین تقاضایی را داشته است و نمی دانم باشگاه پرسپولیس در قبال نامه باشگاه ما چه جوابی داده است. در حال حاضر نیز تمام تمرکزم را روی بازی با استقلال تهران گذاشته ام و به این موضوع فکر نمی کنم تا پس از این بازی یک تصمیم درست بگیرم ولی مدیریت باشگاه در حال پیگیری این موضوع است اما نمی دانم نتیجه چه بوده است.

 وی خاطر نشان کرد: هر بازیکنی دوست دارد که به تیم های بزرگ پایتخت به ویژه استقلال و پرسپولیس برود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی با توجه به این که بازیکن استقلال خوزستان هستم خودم نمی توانم در این زمینه تصمیمی بگیرم و باشگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند.




اردوی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

 خضیر حیاتی، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: اردوی انتخابی تیم‌های ‌ملی جوانان و بزرگسالان از 25 آذرماه به مدت یک هفته در اهواز برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به دعوت دو رکاب‌زن خوزستانی به این اردو، افزود‌: در رده سنی جوانان رضا رشنونژاد و در رده سنی بزرگسالان احسان خادمی از خوزستان به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند و پیش‌بینی می‌شود هر دوی آن‌ها به مسابقات آسیایی اعزام شوند.دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان با بیان این‌که در این اردو 24 دوچرخه‌سوار شرکت‌ می‌کنند، گفت: ‌دوچرخه‌سواران برتر به مسابقات آسیایی که قرار است اسفند ماه امسال در تایلند برگزار‌ شود، اعزام خواهند شد.



رقابت‌های آزاد و دسته برتر تنیس‌روی‌میز امید خوزستان جهت اعزام نفرات برتر به مسابقات کشوری برگزار خواهد شد.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 20 و 21 آذرماه به میزبانی دزفول برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: تنیسورهایی از اهواز، بهبهان، خرمشهر، آبادان، شوش، دزفول، مسجدسلیمان، ایذه، رامهرمز، شوشتر، گتوند و احتمالا دهلران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

 دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: نفرات برتر این مسابقات قرار است به رقابت‌های آزاد و دسته برتر امیدهای کشور که اسفندماه در اصفهان برگزار خواهد شد، اعزام شوند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: در این رده سنی بازیکنان بسیار خوبی مانند سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌باوی را داریم و می‌توان گفت روز به روز وضعیت‌مان در این رده بهتر می‌شود. 



اولین دوره استاژ عملی موی‌تای در استان خوزستان به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اولین دوره استاژ عملی موی‌تای در استان خوزستان، روز جمعه (21 آذرماه) در فرهنگ سرای خانه جوان اهواز برگزار می‌شود. 

این دوره عملی زیر نظر محمد‌علی‌ جهانگیری، مربی بین‌المللی این رشته برپا می‌شود. 

شرکت در این دوره برای علاقه‌مندان سایر رشته‌های رزمی آزاد است.




کلاس های داوری درجه 2 و 3 ملی کیک بوکسینگ در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

 

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش های رزمی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: کلاس‌های داوری درجه 3 و 2 به ترتیب روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان در اهواز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در کلاس درجه 3 باید دارای حداقل 20 سال سن و دان یک فدراسیون باشند و برای حضور در کلاس درجه 2 باید دارای حداقل 23 سال سن و حداقل دان سه فدراسیون باشند و سه سال هم از گرفتن مدرکشان گذشته باشد.دبیر هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دو کلاس تا روز برگزاری کلاس مهلت دارند و می توانند با مراجعه به هیات استان واقع در ورزشگاه تختی اهواز اقدام به ثبت نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره 09163721167 (آغاجری) تماس بگیرند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد