سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


ابراز تمایل سوئیس، هلند، کره جنوبی و مالزی برای مشارکت در طرح‌های آبفای خوزستان
ابراز تمایل سوئیس، هلند، کره جنوبی و مالزی برای مشارکت در طرح‌های آبفای خوزستان
  بزرگنمایی:  
دوشنبه 17 آذر 1393 - 9:05:49 AM

 

علی اکبر علیمرادی اظهار کرد: پس از انعقاد تفاهمنامه همکاری میان یک شرکت مطرح چینی با شرکت مهندسی آبفای خوزستان به ارزش 500 میلیون دلار، سرمایه‌گذارانی از کشورهای یاد شده تمایل خود را برای مشارکت در اجرای طرح‌های بزرگ آب و فاضلاب استان اعلام کردند.

وی افزود: موضوع ارائه طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در راستای توسعه راهکارهای تامین منابع مالی به منظور تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی و بهبود سطح خدمات‌رسانی به مردم در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عنوان کرد: در همین راستا با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و استانداری خوزستان، مذاکرات مقدماتی فراوانی برای جذب سرمایه‌گذارانی از کشورهای مختلف دنیا از جمله چین، کره جنوبی، سوئیس، هلند و مالزی برای اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب استان و احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن صنعتی را آغاز کرده‌ایم.

علیمرادی با اشاره به رویکرد دولت مبنی بر کاهش وابستگی به اعتبارات دولتی در بودجه‌های سنواتی و روند کاهشی تخصیص اعتبارات عمرانی تصریح کرد: موضوع استفاده از تمام طرح‌ها، راهکارها و ظرفیت‌های قانونی ممکن همچون استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی داخلی و خارجی، فاینانس، بیع متقابل، اوراق مشارکت، خرید تضمینی و غیره در دستور کار شرکت آبفای خوزستان قرار گرفته است.

به گفته این مدیرعامل، در زمان حاضر سازمان آب و فاضلاب استان یکی از شرکت‌های پیشرو صنعت آب و فاضلاب در کشور به شمار می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد