سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتقاد وارده


آذر زمان پور عضو شورای اسلامی شهر اهواز در گفتگو با بانوپرس :

بانوپرس : این انتصاب در حالی صورت پذیرفته است که بسیاری از جوانان این شهر با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری و حتی بالاتر برای داشتن یک شغل حداقلی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند .

آذر زمان پور در عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص انتصاب معاون جدید خدمات شهری شهرداری اهواز با انتقاد شدید از این انتصاب به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوپرس گفت : علم مدیریت می گوید افراد بر اساس شاخصه هایی مانند سوابق تحصیلی و رزومه کاری درخشان و … باید سلسله مراتب شغلی را طی کنند اما همانطور که میبینید این شخص از ابتدا به عنوان مدیر سازمان زیبا سازی که یکی از پر در آمدترین سازمان های شهرداری است و اکثر پرسنل آن دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا هستند قرار می گیرد . در حالی که این فرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بدون سوابق مدیریتی خاص است . این آقا تا چند وقت قبل از دریافت این پست مدیریتی یک دفتر بیمه در کوچه پس کوچه های شهر اهواز داشته و یک شبه این ره صد ساله را طی می کند . حال به نظر شما این سازمان چه عملکردی خواهد داشت ؟

index

وی افزود : چند ماه پس از ریاست این شخص بر بر سازمان زیبا سازی بدون هیچ گونه سوابق درخشان و عملکرد مثبت و مفید باز هم یک شبه فقط به صرف داشتن یک پشتوانه هایی معاونت خدمات شهری را که یک معاونت دونده ، پویا و خلاق نیاز دارد که باید حداقل مدرک شهرسازی ، عمران و یا معماری داشته باشد به ایشان واگذار می کنند .
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز اظهار داشت : این پست مهم و کلیدی که از آن به عنوان شهردار دوم یاد می شود را به فردی می دهند که از مسائل شهری کاملا بی اطلاع است و اطلاعی از بدنه شهرداری و مدیریت شهری ندارد و قطعا این شخص منافع شهری را فدای ندانم کاری های خود خواهد کرد تا بتواند تجربیات لازم در این حوزه را کسب نماید و من معتقدم در این بین مردم متضرر اصلی این انتصاب ناعادلانه و غیر کارشناسی و عدم شایسته سالاری خواهند بود .
زمان پور گفت : این انتصاب در حالی صورت پذیرفته است که بسیاری از جوانان این شهر با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری و حتی بالاتر برای داشتن یک شغل حداقلی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و یک فرد با مدرک دیپلم و بدون داشتن سوابق مدیریتی یک پست مدیریتی مهم را اشغال می کند و این انتصاب توهین مستقیم به قانون و نادیده گرفتن آن و انتخابی سلیقه ای و جناحی است و حتما این انتخاب یک بی انگیزگی ، دلمردگی و رکود در مجموعه ایجاد خواهد کرد و ضعف عملکرد ایشان کاملا شهود خواهد بود .
وی افزود : مسئله مهم دیگر این است که این معاونت جدید باید عضو هیئت مدیره شش سازمانی باشد که حداقل مدرک عضویت در این سازمان ها مدرک لیسانس است و عضویت ایشان در این شش سازمان نیز خود یک تخلف آشکار است .
آذر زمان پور پاسخ در به این سوال که واکنش شورا به عملکرد اخیر شهردار چه خواهد بود گفت : برخی از دوستان اعضا شورا که سهمی در شهرداری گرفته اند و شهردار و رییس سازمان نصب کرده اند قطعا واکنشی نسبت به این مسئله نخواهند داشت و خواهند گفت این عزل و نصب ها حق شخص شهردار است اما سوال من از این همکاران این است که در گذشته که شهردار محترم در این عزل و نصب ها سهمی هم به این بزرگواران داده بود و دخالتهای مستقیمی داشتند و افراد خاصی را به شهردار تحمیل می کردند چرا این دوستان سکوت کرده و با این تخلف برخورد جدی نکردند ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد