سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص مطرح شدن نامش به عنوان گزینه هدایت تیم‌ملی امید، گفت: در این زمینه باشگاه باید تصمیم بگیرد.

 عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: اولین نفری که با او در مورد سرمربی تیم‌ملی امید صحبت شد، من بودم ولی اسمی از من برده نشد و اسم همه را بردند جز اسم من.

 وی بیان کرد: آقای کاشانی خودش به صورت مستقیم با من صحبت کرد که صحبت های خوبی نیز با یکدیگر داشتیم ولی من گفتم که این موضوع را به باشگاهم می سپارم، چرا که مدیون این باشگاه و مدیریت آن هستم ولی پس از آن دیگر صحبتی با من نشد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: اما اخیرا بار دیگر در رسانه ها اسم من برای هدایت تیم ملی امید اعلام شده است ولی حقیقت این است که خود من در این زمینه اطلاعی ندارم و صحبتی هم با من نشده است.

 وی خاطر نشان کرد: به هر حال در حال حاضر فکر من روی بازی با استقلال تهران است و اگر صحبتی هم باشد آقای بختیاری، مدیرعامل باشگاه باید تصمیم بگیرد و من کار را به باشگاه می سپارم.ویسی گفت: بحث تیم‌ملی، بحث افتخار است و وظیفه دارم که اگر می توانم به آن کمکی کنم، با تمام وجود این کار را انجام دهم اما با توجه به این که من نسبت به باشگاهم تعهد دارم، اکنون تصمیم آن‌ها برایم مهم است.



تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر جودو کشور شرکت می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- دوازدهم آذرماه قرعه‌کشی لیگ برتر جودو کشور در محل فدراسیون جودو انجام و مقرر شد که هفته اول این رقابت ها 27 آذرماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شود. هشت تیم موسسه میزان خراسان شمالی، هیات جودو نوشهر، نیروی زمینی ارتش، پالایش گاز ایلام، پاس قوامین تهران، نفت مسجدسلیمان، شبهای گلوبندک تهران و پاس ثامن الحجج خراسان رضوی در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند.



رقابت‌های اسنوکر زیر 15 سال خوزستان به مناسبت هفته بسیج با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

 

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (14 آذرماه) به میزبانی اهواز برگزار شد.

 وی بیان‌کرد: در پایان این مسابقات، تیم اندیمشک متشکل از علی مهدی‌زاده و مهدی حیدری با مربیگری محمد محبی به قهرمانی رسید، تیم شوش متشکل از کیان حیدری‌فر و سجاد بنی‌اسد با مربیگری حسین حلفی دوم شد و تیم رامهرمز متشکل از محمد خدری‌غریبوند و علیرضا ممبینی با مربیگری محمد آلبوفتیله در جایگاه سوم قرار گرفت.

 رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس با بیان این‌که مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد، خاطرنشان‌کرد: در این رقابت‌ها بنی‌اسد توانست مهدی‌زاده که پدیده مسابقات زیر 15 سال ایران شده بود را شکست دهد که این نشان می‌دهد، پیشرفت خیلی خوبی حاصل شده است و اسنوکربازان استان کار کرده بودند و این نوید بسیار خوبی برای اسنوکر استان است.




رقابت‌های قهرمانی بسکتبال جوانان باشگاه‌های خوزستان با ایستادن تیم پتروشیمی بندرامام در جایگاه نخست به پایان رسید.

 حسین منصورزاده، مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات بسکتبال استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات با حضور 16 تیم در چهار گروه در شهرستان‌های مختلف و از 70 روز پیش آغاز شد.

 وی بیان کرد: از این 16 تیم در نهایت چهار تیم پتروشیمی بندرامام، بهبهان پلاست بهبهان، هیات بسکتبال ایذه و شرکت ملی حفاری به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

 مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات بسکتبال خوزستان گفت: در پایان این رقابت ها، پتروشیمی بندرامام قهرمان شد، شرکت ملی‌حفاری در جایگاه دوم قرار گرفت و هیات بسکتبال ایذه سوم شد.

 وی خاطر نشان کرد: این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و از کیفیت بالایی برخوردار بود و نتایج‌ها نیز نزدیک به هم بود. استقبال تماشاگران نیز بسیار خوب بود.

 منصورزاده گفت: تاکنون توانسته ایم مسابقات رده های سنی مختلفی را برگزار کنیم و مسابقات رده سنی امید نیز برگزار خواهد شد که مراسم قرعه‌کشی تیم ها 20 آذرماه انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد