سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


مرکز پزشکی ورزشی خوزستان افتتاح شد


طب ورزش
شناسهٔ خبر: 2435849 
اهواز - مرکز پزشکی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیئت پزشکی ورزشی خوزستان صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز پزشکی ورزشی اداره کل ورزش جوانان خوزستان که با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: این مرکز متشکل از چندین درمانگاه و کلینیک است که خدماتی را به طور ویژه به ورزشکاران و پرسنل اداره ورزش و جوانان ارائه می دهد.

منصور روزگار از ارائه خدمات با تخفیف ویژه به ورزشکاران در مرکز پزشکی ورزشی اداره کل استان خبر داد و افزود: در این سایت خدماتی از جمله درمانگاه عمومی، ارتوپدی، فیزیوتراپی، کارشناسی تغذیه و روانشناسی ارائه می شود و همچنین بحث حرکت اصلاحی در آن مطرح است.

وی عنوان کرد: امروز در افتتاح فاز اول این مرکز، درمانگاه عمومی و امکانات آن شامل تست تنفسی، تست قلب، مشاوره های تغذیه، مشاوره های ضد دوپینگ فعال می شود.

روزگار همچنین از آغاز فعالیت فازهای دیگر این سایت مانند کلینیک تخصصی ارتوپدی و دندانپزشکی در آینده خبر داد و تصریح کرد: امکانات مورد نیازی که برای درمانگاه تامین شده همه در سطح عالی و پیشرفته هستند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خوزستان اظهار کرد: در ارتباط با بخش فیزیوتراپی، در این مرکز بحث حرکات اصلاحی و فیزیوتراپی به صورت محدود ارائه می شود و مرکز اصلی این بخش در آینده در سطح استان فعالیت خود را آغاز می کند.

روزگار گفت: هدف اصلی ارائه خدمات در این سایت ورزشکاران هستند ولی استفاده از آن برای عموم نیز آزاد است.

وی عنوان کرد: هزینه های خدمات این مرکز برای پرسنل اداری ادارات ورزش و جوانان از 50 درصد تخفیف بهره مند است و پرسنل رسمی این اداره نیز می توانند از خدمات این سایت به طور رایگان استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد