سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه



ارسال به دوستان
برای اجبار پرداخت قبوض
مخابرات ایذه اینترنت کاربران را قطع کرد

مخابرات شهرستان ایذه برای مجبور کردن مشترکان خود به پرداخت قبوض، اینترنت کاربران را قطع کرد.

خبرگزاری فارس: مخابرات ایذه اینترنت کاربران را قطع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، با اینکه سال‌ها از ارائه خدمات مخابراتی به مشترکان تلفن در استان خوزستان و شهرستان ایذه می‌گذرد، مردم بدهکار در زمینه قبوض پرداخت نشده هزینه‌های تلفن خود با کلمه «مسدود بودن خطوط» آن‌چنان بیگانه نیستند.

پس از ارائه خدمات اینترنت به مشترکان، مردم زیادی برای انجام امور اینترنتی خود به خدمات اینترنت خانگی روی آورده و کارهای خود را تسهیل کردند اما در این بین، قطعی‌های متوالی این خدمات تا حدود زیادی باعث دلخوری مشترکان شده بود.

در ساعات پایانی آخر هفته و وقت اداری کار سازمان‌ها، مخابرات ایذه با اقدامی جالب دست به حرکتی عجیب زد و اینترنت بیش از یک‌هزار مشترک با بدهی بالای 50 هزار تومان خود را به همراه خط اصلی تلفن، از شبکه خارج کرد.

این در حالتی بود که در سراسر کشور و گذشته در این شهرستان، تلفن مشترکان بدهکار بعد از یک طرفه شدن، به صورت کامل قطع ولی با داشتن امکانات خدماتی مانند اینترنت امور مربوطه خود را انجام می‌دادند.

این حرکت غافلگیر‌ کننده اداره مخابرات شهرستان ایذه، علاوه بر سر درگم کردن مشترکان نیازمند اینترنت، باعث بدون استفاده ماندن ترافیک و از دست رفتن هزینه‌های اینترنت شده است.

با مراجعه مشترکان به قسمت امور مردمی و رسیدگی به قطعی‌های تلفن، تصمیمات استانی را دلیل این عمل دانسته‌اند.

حال باید دید که آیا این اداره در صدد جبران خسارت اینترنت مشترکانی که اقدام به وصل کردن خط خود کرده‌اند خواهد شد یا با بی‌توجهی و وظیفه دانستن این اقدام کاربران، بدون تفاوت از کنار آن خواهند گذشت؟

این اتفاق در حالی رخ داده است که مسئولان این اداره، ابلاغ مسئولان استانی مبتنی بر منع مصاحبه‌های خبری و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها را دلیل عدم همکاری با اصحاب رسانه برای آگاهی قبلی مشترکان دانسته و این امر را ممنوع می‌دانند.

عدم اطلاع‌رسانی قبلی باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی برای کاربران اینترنت از چهارشنبه هفته گذشته شده که شاید با آگاهی یافتن مشترکان قبل از قطعی این اتفاق رخ نمی‌داد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930912000950#sthash.BMMIQekz.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد