سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



فرمانده انتظامی خوزستان خبرداد

رشد ۵۲ درصدی کشف مواد مخدر در خوزستان

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در ۸ ماهه اول امسال کشف مواد مخدر نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، سردار احمدرضا اسحاقی در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر خوزستان که  امروز در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: در سفری که وزیر کشور به خوزستان داشت مصوب شد که این استان به استان پاک از حیث وجود مواد مخدر تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح ابتدا به صورت آزمایشی انجام شده، افزود: با تدبیری که استاندار خوزستان در سال گذسته داشت مقرر شد مانور‌های مبارزه با مواد مخدر علاوه بر تیرماه که هفته مواد مخدر در این ماه قرار دارد، در دی ماه نیز اجرا شود.

فرمانده انتظامی خوزستان، با بیان اینکه پیشنهاد شده اجلاس سراسری نماز 6 تا 12 بهمن ماه برگزار شود، گفت: این پیشنهاد به منظور عدم تداخل برنامه‌ها و ایجاد فرصت برای ارزیابی کلی با هدف ارتقاء سطح آگاهی مردم، ایجاد دغدغه در مسئولین و نخبگان جامعه، اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و شناسایی افراد در معرض آسیب انجام شد.

وی با اعلام اینکه در 8 ماهه اول امسال 52 درصد افزایش کشف مواد مخدر نسبت به دوره مشابه در سال گذشته وجود داشت، گفت: با مشارکت وزارت اطلاعات و سپاه و دیگر ارگان‌های مربوطه، 53 عملیات مشترک در راستای مبارزه با مواد مخدرانجام شده است.

اسحاقی درباره برخورد با خرده فروشان مواد گفت: امسال 1.5 تن کشفیات در استان داشتیم که با وجود سختی‌هایی که در این راه وجود داشت، شناسایی و عملیات مستمر برای مبارزه با مواد مخدر پیگیری و انجام شد.

وی برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان با محوریت اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر را 399 برنامه اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ها با تمرکز بر موضوعات فرهنگی و پیشگیری و همچنین صیانت از بهبود یافتگان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر موضوع اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، ابراز داشت: در تلاشیم با آگاهی بخشی و آموزش همگانی که از مهم‌ترین محورهاست و با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلفی همچون رسانه‌ها که شامل صدا و سیما، روزنامه‌ها، سایت‌های خبری و سامانه‌های اطلاع رسانی ادارات می‌شود بتوانیم به این هدف برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد