سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز



عضو شورای شهر اهواز:

اعضای شورای شهر دنبال سهم خواهی از شهرداری اهواز نباشند

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر اهواز نباید با عزل و نصب افراد در شهرداری به دنبال سهم خواهی باشند بلکه باید با نظارت صحیح به فکر پیشرفت شهرستان باشند.

علی ناصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: اشتباهات شورای شهر اهواز و شهرداری اهواز سبب بروز مشکلات امروز شده است.

وی افزود: شورای شهر نباید در عزل و نصب‌های شهرداری اهواز دخالت می‌کرد و این سهم خواهی سبب اتفاقاتی است که امروز رخ می‌دهد.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: اعضای شورای شهر اهواز باید شاخص‌های درست چیدمان افراد در شهرداری را می‌گفتند و نه اینکه در عزل و نصب افراد دخالت می‌کردند.

وی تصریح کرد: برای استخدام افراد در شهرداری به اعضا سهمیه داده شده بود و حتی سهمیه استخدام 3 نفر به من داده شد.

ناصری اضافه کرد: این سهمیه بندی‌ها اشتباه بود چه بسا که بنده اطرافیان خود را وارد شهرداری می‌کردم و افراد لایق خانه نشین می‌شدند.

وی بیان کرد: شهرداری برای تعیین مدیران خود باید شایستگی، مردمداری، اخلاق نیک، تجربه، تخصص، تحصیلات مرتبط و کارآمدی را مد نظر قرار می‌داد.

عضو شورای شهر اهواز افزود: اگر ما از این سهم خواهی‌ها دست بکشیم سوءمدیریتی باقی نمی‌ماند و از هیچ تخلف شهرداری چشم پوشی نمی‌شد.

وی درباره موضوع حمایت  دبیر شورای عالی امنیت ملی از شهردار اهواز گفت: طی تماس تلفنی که با آقای شمخانی داشتم او هرگونه حمایت از موسوی را رد کرد.

ناصری اضافه کرد: آقای شمخانی به بنده گفت: اگر مشکل تو با موسوی شخصی است دست از این اختلافاتی که به مردم ضربه می‌زند بردارید و اگر به خاطر مسائل مدیریتی است، من به عنوان یک شهروند از شما می‌خواهم که اعتراضات خود را ادامه بدهید.

وی اضافه کرد: پس از انتصاب عظیم شمخانی شایعه‌هایی مبنی بر حمایت دبیر شورای عالی امنیت ملی از موسوی مطرح شد اما شأن علی شمخانی بیشتر از این حرف‌ها است و شمخانی به دلیل لیاقت خود مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز شد.

عضو شورای شهر اهواز تأکید کرد: رسانه‌ها باید با دقت عمل بیشتری بر شورای شهر اهواز نظارت کنند و اگر قرار است شورای شهر اصلاح شود این امر به دست رسانه‌ها میسر می‌شود.

وی افزود: شهردار اهواز نباید در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر دخالت کند چو او منتخب خود شورا است.

ناصری با بیان اینکه راه برون رفت از این معضل به دست شهردار اهواز حل می‌شود، عنوان کرد: شهردار اهواز یا استعفا دهد و یا به قانون احترام بگذارد و در انتخابات شورای شهر اهواز دخالت نکند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد