سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد
مجازات مدیرعامل کارگاه نصب و فروش قطعات cng غیراستاندارد در خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: 6 ماه حبس و 50 میلیون ریال جزای نقدی در انتظار مدیرعامل کارگاه نصب و فروش قطعات cng غیراستاندارد در این استان است.

خبرگزاری فارس: مجازات مدیرعامل کارگاه نصب و فروش قطعات cng غیراستاندارد در خوزستان

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است و این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی و خدماتی در این خصوص را در اولویت‌های کاری خود قرار داده و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط کیفی و استانداردها با واحدهای متخلف برخورد قانونی را صورت خواهد داد.

وی عنوان کرد: در بازرسی‌های به‌عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل از مراکز cng در اهواز تعداد 18 عدد رگلاتور و پرکن cng فاقد نشان استاندارد توقیف و در راستای اجرای ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، پرونده به‌منظور طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیرکل استاندارد خوزستان در ادامه افزود: مدیرعامل واحد توزیعی خدماتی متخلف به‌دلیل توزیع و نصب قطعات مجموعه‌های گازسوز مغایر با استاندارد ملی ایران به تحمل 6 ماه حبس تعزیری و پرداخت پنجاه میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

دهدشتی‌زاده در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930818000075#sthash.NPDFNGMY.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد