سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



اردوی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.

 خضیر حیاتی، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: قرار است اهواز در نیمه دوم آذرماه میزبان مرحله دوم اردوی تیم‌ملی باشد. این اردو در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: تیم‌ملی دوچرخه‌سواری ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی که اسفندماه در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند. دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی آب و هوایی اهواز به کشور تایلند، قرار شد که این مرحله از اردوی تیم‌ملی در این جا برگزار شود و احتمالا یک مرحله دیگر از اردوی تیم‌ملی بازهم در اهواز باشد.

 وی در پایان شرایط پیست دوچرخه‌سواری اهواز را برای میزبانی این اردو خوب دانست و گفت: ما در حال انجام سایر کارهای این میزبانی هستیم.




سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

محمد نظری، رییس هیات تنیس استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات از از 15 تا 17 آبان‌ماه با حضور 9 تیم در اهواز برگزار شد.

 وی درباه تیم‌های برتر این مسابقات، گفت: در پایان این رقابت‌ها، نفت مسجدسلیمان به قهرمانی رسید، ملی‌حفاری دوم شد و نوید دانه ایرانیان در جایگاه سوم قرار گرفت. 

رییس هیات تنیس خوزستان با ابراز رضابت از سطح این مسابقات، عنوان‌کرد:‌ این مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و برخی از ملی‌پوشان هم در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. این مسابقات در حد لیگ دسته یک کشور برگزار شد.

 وی در پایان خاطر‌نشان‌کرد:‌ ‌تیم‌های برتر لیگ استان در رقابت‌های لیگ برتر،‏ لیگ دسته یک و جام حذفی کشور شرکت داده می‌شون



دور رفت لیگ کاراته بانوان خوزستان با قهرمانی تیم بهاران اهواز به پایان رسید.

 

ناهید سرکوهکی، رییس هیات کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - گفت: دور رفت این مسابقات روز جمعه (16 آبان‌ماه) در اهواز برگزار شد. 

وی با بیان این‌که چهار تیم در این مسابقات حضور داشتند، گفت: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم بهاران اهواز قهرمان شد، ملی‌حفاری به نایب‌قهرمانی رسید و تیم آستارا اهواز سوم شد. 

رییس هیات کاراته خوزستان با بیان این‌که سطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود، عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقا سطح فنی بازیکنان بود تا بتوانند در رقابت‌های استانی و کشوری عملکرد بهتری داشته باشند. 

وی در پایان بیان کرد: دور برگشت این مسابقات دو هفته دیگر در اهواز برگزار خواهد شد.




دومین هفته رقابت‌های لیگ شنا خوزستان با حضور 13 تیم برگزار شد.

 

مسعود داوودی، دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- برگزار شد. این مسابقات روز جمعه (16 آبان‌ماه) در رده های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی آبادان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این هفته در رده سنی نوجوانان تیم های نفت امیدیه، نفت اهواز و کیمیا عرصه پارس به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده سنی جوانان نیز تیم های نفت اهواز، نفت امیدیه و نفت آبادان به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. وی با بیان این‌که 300 شناگر در قالب 13 تیم در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: در هفته نخست این مسابقات هشت تیم شرکت کردند و در این هفته انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.

 دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار خوب بود و استقبال خوبی از این دوره صورت گرفته بود. ما در هفته اول هم فکر می کردیم سه چهار تیم شرکت کنند در حالی که هشت تیم حضور پیدا کردند. در کل این موضوع مسوولیت ما را بیشتر می‌کند. 

داوودی بیان کرد: هدف‌گذاری ما این است که نقاط قوت و آسیب‌پذیرمان را بررسی و پیدا کنیم تا سال آینده آغاز بهتری داشته باشیم. با برنامه‌ریزی‌ای که با نایب‌رییس هیات داشته‌ایم قصد داریم تا هفته اول آذرماه نیز لیگ شنا بانوان استان را برگزار کنیم. وی در پایان درباره برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ شنا آقایان استان، گفت: این مرحله از مسابقات ماه آینده در خرمشهر برگزار خواهد شد.




یک خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری باشگاه‌های آسیا به قضاوت می‌پردازد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- غلام‌علی لاله‌زار از استان خوزستان به عنوان داور در این رقابت‌ها به قضاوت می‌پردازد. لاله‌زار تنها داور ایرانی است که در این مسابقات قضاوت می‌کند. 

پیکارهای قهرمانی باشگاه‌های آسیا از بیست‌وپنجم آبان تا دوم آذرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و ملی‌حفاری به عنوان نماینده ایران در آن شرکت می‌کند.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد