سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

محکومیت 37 سارق تجهیزات شبکه برق اهواز
اجتماعی  11:27:33 1393/08/18
938-6614-5 کد خبر
    

مدیر دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای اهواز گفت: سارقان سیم‌های شبکه برق شهر اهواز با همکاری پلیس آگاهی نیروی انتظامی دستگیر و بر اساس آرا صادره از شعب دادگاه‌های جزایی محکوم به مجازات شدند .

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- علی‌رضا کریم‌پور اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی به ویژه پلیس آگاهی، اقدامات موثری در جهت شناسایی و تعقیب قانونی و دستگیری سارقان سیم و تجهیزات شبکه برق و تحویل آنان به مراجع قضایی صورت پذیرفته است.

وی افزود: از مرداد تا مهر سال جاری، به موجب دادنامه‌های صادره از شعب دادگاه‌های جزایی دایر بر سرقت سیم و تجهیزات شبکه برق، پس از تنظیم شکواییه و پیگیری و حضور در جلسات دادرسی و انجام دفاعیات لازم توسط کارشناسان حقوقی این شرکت، 37 سارق سیم‌های شبکه برق طبق آرا محاکم قضایی شهرستان اهواز  و با استناد ماده 661 ، 659 و 667 قانون مجازات اسلامی محکوم شدند.

کریم‌پور گفت: مراجع قضایی نیز با همکاری مستمر با کارشناسان دفتر حقوقی، اقدام به تسریع در اجرای حکم نموده و با این اقدامات، زمینه پایداری خطوط شبکه برق به منظور تامین برق مطمئن و پایدار به شهروندان محقق شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد