سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور

نون و پنیر خوردن،کارون مارو بردند!/زاینده رود یعنی خوزستان فدای اصفهان!

     
رهیاب نیوز :مردم خوزستان بارها برای عدم انتقال آب از سرچشمه های کارون، زنجیره انسانی تشکیل داده اند اما چه کنیم که سرچشمه ها جای دیگری است و رابطه ها از خواست مردم استان قوی تر است آنقدر قوی تر که تونل های انتقال آب کار خود را می کنند حتی اگر رئیس جمهور در اهواز بگوید من قول میدهم آب کارون منتقل نشود!


به گزارش رهیاب نیوز از اینکه آب به زاینده رود آمد ما هم مثل اصفهانی ها خوش حال هستیم و کمی نگران که نکند این آب را از کارون کنده و در زاینده رود سرازیر کرده باشند که این روزها از این دولت هیچ چیز عجیب نیست!

بسی مایه خوشحالی است که رئیس دولت ، وزرا و خصوصا رئیس محیط زیست اینقدر برای زاینده رود دلسوزی می کنند اما ای کاش کمی هم نگران کارون و مردمی بودند که در حاشیه آن زندگی می کنند و نگران فردا و آینده هستند.

مردم خوزستان بارها برای عدم انتقال آب از سرچشمه های کارون، زنجیره انسانی تشکیل داده اند اما چه کنیم که سرچشمه ها جای دیگری است و رابطه ها از خواست مردم استان قوی تر است آنقدر قوی تر که تونل های انتقال آب کار خود را می کنند حتی اگر رئیس جمهور در اهواز بگوید من قول میدهم آب کارون منتقل نشود!

نمی دانم اصفهانی ها چه دارند که اینقدر مورد توجه و سوگلی دولت ها هستند و ما چه داریم که اینقدر در حاشیه قرار داریم نمی دانم خوزستان باید چه کند تا دولت ها حق این استان را بدهند 

خانم ابتکار ما هم از زاینده رو پر آب خوش حالیم ولی نگران کم آب و شوری کارون هستیم شما برای خوزستان و این دغدغه ها چه کرده اید؟برای آلودگی هوا که نفس مردم خوزستان را بریده است چه کرده اید؟

اقای رئیس جمهور زاینده رود پر آب خوب، اما مردم شهرهای خوزستان بعد از این همه وعده و قول و قرار نباید یک آب آشامیدنی سالم داشته باشند؟ آقایان دولت تدبیر و امید که دل اصفهانی ها را با پرآب کردن زاینده رود شاد کردید کی قرار است با وعده های که در سفر به مردم خوزستان دادید دل ما را شاد کنید؟

آقای رئیس جمهور قول هایتان هنوز بادمان نرفته است ولی باید خدمت شما بگویم عدم انتقال آب کارون که در هاله ای از ابهام است و با پرآب شدن زاینده رود ابهامات برطرف شد! آب شرب اهواز ه قرار بود یک هفته ایی وصل شود و شهرهای دیگر وضعیت مبهمی دارند، منطقه آزاد خرمشهر و آبادان که داد مردم  این دوشهر را در آورده است چون جز گرانی تا امروز چیزی نصیب آنها نکرده است  آقای رئیس جمهور انتخابات نزدیک است لااقل به خاطر رای این مردم در انتخابات عنایتی کنید اصلا بیا فرض کنید ما هم اصفهانی هستیم چطور است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد