سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز

ضو شورای شهر اهواز در گفتگو با رهیاب:

شناسنامه دار کردن زمین های اهواز از غارت آنها جلوگیری می کند

     
رهیاب نیوز :هوشنگ شیرمردی گفت:با کمک استاندار ، دادستان ، اداره ثبت وسایر دستگاه ها می خواهیم زمین ها اهواز را سروسامان دهیم و درصورت عملیاتی شدن این طرح کار بزرگی صورت گرفته است طرح شناسنامه دار کردن زمین های اهواز از غارت آنها جلوگیری می کند و مانع خرید و فروش غیرقانونی می شود.


هوشنگ شیرمردی عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با رهیاب با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز اظهار داشت:ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز  اعم از تاکسیرانی و اتوبوسرانی آن به روز نیستند و نیاز اساسی به تغییرات جدی دارند.

وی ادامه داد:برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز برنامه هایی وجود دارد و مسولین پیگری این موضوع هستند مقداری اتوبوس هم به اهواز وارد شده است اما جوابگوی نیاز کلانشهر اهواز نیست.

شیرمردی گفت:تاکسیرانی هم اعلام کرده است که 5 هزار تاکسی نیاز دارد که در حال حاضر در حال رایزنی با سرمایه گذار هستند تا این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد:اگر طرح سازمان تاکسیرانی اجرا شود خود به خود تردد خودروهای فرسوده در اهواز به حداقل می رسد عوارض و مشکلات ناشی از تردد خودورهای فرسوده به صورت جدی کاهش پیدا می کند.

عضو شورای شهر اهواز در پایان گفت:طرح شناسنامه کردن املاک در اهواز شروع شده است به صورت جدی دنبال این طرح هستیم تا زمین های بلاتکلیف شهری را که موجب زشت کردن فضای شهر شده اند را شناسایی کنیم.

وی افزود: با کمک استاندار و دادستان و اداره ثبت وسایر دستگاه ها می خواهیم زمین های اهواز را سروسامان دهیم درصورت عملیاتی شدن این طرح کار بزرگی صورت گرفته است  طرح شناسنامه دار کردن زمین های اهواز از غارت زمین ها جلوگیری می کند و مانع خرید و فروش غیرقانونی  می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد