سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان



ارسال به دوستان
رئیس دادگستری مسجدسلیمان خبر داد
کاهش 27 درصدی آمار سرقت در مسجدسلیمان

رئیس دادگستری مسجدسلیمان از کاهش 27 درصدی آمار سرقت خودرو و منازل در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته در مسجدسلیمان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاهش 27 درصدی آمار سرقت در مسجدسلیمان

پیمان چعباوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که آمار سرقت خودرو و منازل طی شش ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با همین زمان در سال قبل 27 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: به منظور بررسی راه‌های پیشگیری از جرایم کارگروهی تشکیل یافته و در این کارگروه‌ها راه‌های پیشگیری از جرم بررسی و به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ می‌شود.

رئیس دادگستری مسجدسلیمان با عنوان اینکه نخستین جلسه این کارگروه در ارتباط با سرقت منازل و خودروها تشکیل شد، اضافه کرد: در این جلسه راه‌های متعدد پیشگیری و مقابله با این نوع سرقت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از تصویب به دستگاه‌های مربوطه ارجاع و ابلاغ شد.

چعباوی ادامه داد: دومین جلسه این کارگروه با محوریت تصادفات جاده‌ای با حضور شهردار، فرمانده منطقه انتظامی، روسای اداره‌های آب، گاز، مخابرات، برق، پلیس راهور تشکیل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حفاری‌های متعدد خیابان‌ها و عدم‌ترمیم به موقع و یا نبود علائم هشدار دهنده کافی در زمان اجرای عملیات حفاری ـ سد معبر توسط خودروها و فروشندگان دوره‌گرد از جمله مواردی بودند که در این جلسه مطرح و مورد بحث قرار گرفتند.

رئیس دادگستری مسجدسلیمان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که از وی در خصوص نحوه التزام دستگاه‌های مرتبط و عمل کردن آنها به این مصوبات گفت: برخلاف سایر صورت جلسه‌هایی که در جلسات اداری تنظیم می‌شود مصوبات این کارگروه چون توسط مقام قضایی تنظیم و ابلاغ می‌شود، مطابق با دستور قضایی است.

چعباوی تصریح کرد: عمل نکردن به مصوبات حکم تمرد از دستور قضایی را دارد و برای شخص متخلف پرونده‌ای در این خصوص تنظیم و به دادگاه معرفی و با وی برابر قانون برخود خواهد شد.

وی در پایان از راه‌اندازی معاونت پیشگیری از جرایم در دادگستری شهرستان مسجدسلیمان خبر داد و متذکر شد: با توجه به اهمیت اصل پیشگیری بر وقوع، معاونت پیشگیری از جرایم در این دادگستری با عضویت یکی از قضات راه‌اندازی و مطابق شرح وظایف محوله در این خصوص انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام/72001/ن۳۰

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930730000860#sthash.YoUv1tX3.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد