سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



رقابت‌های قهرمانی تکواندو کشور با شناخت تیم‌های برتر در آبادان به کار خود پایان داد.

 

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 26 و 27 مهرماه در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی آبادان برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم های مازندران، تهران و البرز به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. خوزستان هم با کسب پنج نشان برنز در رده نهم ایستاد.

 

دبیر هیات تکواندو خوزستان خاطر نشان کرد: در این مسابقات صادق شجاعی، رضا روحی اصفهانی، پوریا بسحاق، فردین اسکندری و حمید گلشنی به ترتیب در وزن های یک، پنج، شش، هفت و هشت از خوزستان به مدال برنز دست پیدا کردند. جام اخلاق هم به تیم خوزستان رسید. 

وی با اشاره به میزبانی خوزستان پس از 25 سال، گفت: میزبانی مان در آبادان خیلی خوب بود و تیم ها، داوران و مسوولان برگزاری نیز از میزبانی رضایت داشتند. برنامه‌ریزی خوبی برای این میزبانی صورت گرفت که جا دارد از کمک همکارانم در این زمینه تشکر کنم. 

محمدزاده بیان کرد: خوزستان پس از 25 سال میزبان این مسابقات شد و حساسیت خاصی برای ما داشت که بتوانیم این رقابت ها را به خوبی برگزار کنیم. 

وی سطح مسابقات را بسیار خوب ارزیابی و عنوان کرد: بسیاری از ملی‌پوشان و قهرمانان جهان نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند و عملکرد تکواندوکاران استان ما نیز خوب بود. به هر حال کار در این رده های سنی با این سطح فنی دشوار است. نفرات برتر این مسابقات نیز به اردوی تیم‌ملی دعوت می شوند.




رقابت های چند جانبه پرس‌سینه بدون لوازم خوزستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.

 

محمود ملحانی، رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام آغاجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه، دوم آبان ماه به میزبانی آغاجاری برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که 15 شهرستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: شهرستان‌هایی ازجمله آغاجاری، امیدیه، بهبهان، ماهشهر، رامهرمز، ایذه، دزفول، بندرامام، هندیجان، سوسنگرد، خرمشهر و آبادان در این رقابت ها حضور پیدا می‌کنند. 

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آغاجاری با بیان این که این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود، عنوان کرد: وضعیت رشته پرس‌سینه در استان و شهرستان آغاجاری بسیار خوب است.




سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز جنوب اولویت تیمش را از حضور در لیگ برتر کشور، استعدادیابی و احیای بازیکنان بومی خوزستان می‌داند.

 

محمدرضا کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: تیم‌مان برای شرکت در هفته دوم لیگ برتر کشور آماده است و ما با تیمی که بازیکنان آن از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان استان و بومی است، در این پیکارها شرکت می‌کنیم.

 

وی بیان‌کرد: ترکیب تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهد و این کار در این راستا بوده است که نوجوانان و جوانان استان هرز نروند و برای ادامه کار در این رشته انگیزه داشته باشند.

 

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: هفته اول مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و بازیکنان ما نیز در حد توان و سن‌شان کار کردند و از آن‌ها راضی هستم و این بازیکنان می‌توانند در آینده از قهرمانان این رشته باشند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: اولویت ما از شرکت در این رقابت‌ها استعدادیابی و پرورش بازیکنان و احیای بازیکنان جوان و بومی استان است و این برای ما خیلی مهم است. کسب جایگاه نیز در اولویت بعدی ما قرار دارد. در کل پرورش نیروهای نخبه در سطح مناطق نفت خیز جنوب از اهداف ابتدایی ما است.

 

کاظمی‌نژاد در ادامه عنوان‌کرد: مطمئنا هر چه از لیگ بگذرد، رقابت بین تیم‌ها  نیز خیلی بیشتر می‌شود و اکنون رقابت بین تیم‌های ملی‌حفاری و ذوب آهن است. تیم ما هم در جایگاه پنجم قرار دارد و وزنه‌برداران ما تلاش خود را می‌کنند و همان طور که گفتم استعدادیابی مدنظر ما است و سال‌های آینده می‌توان از نفرات ما در لیگ برتر کشور بهره‌برداری کرد.




تیم‌های جراحی پاستور اندیمشک و نفت مسجدسلیمان در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ جایزه بزرگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور خواهند داشت.

 

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: مرحله سوم و نهایی لیگ، سی‌ام مهر تا دوم آبان‌ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

 

وی بیان‌کرد: تا این جای مسابقات تیم جراحی پاستور اندیمشک با کسب 190 امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و شانس قهرمانی لیگ است. تیم نفت مسجدسلیمان هم باتوجه به این‌که در مرحله اول رقابت‌ها شرکت نکرده بود و فقط در مرحله دوم حضور داشت، اکنون با 80 امتیاز در مکان ششم قرار گرفته است و شانسی برای کسب مقام ندارد.

 

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: این لیگ که تاکنون طی دو مرحله برگزار شده است و تیم‌های مختلفی در آن حضور دارند، علاوه بر شرکت کشتی‌گیران درجه یک، بستری برای شرکت کشتی‌گیران درجه دو و سه و محک آن‌ها نیز بوده است.







دو و میدانی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی موفق به کسب دو نشان نقره شدند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بازی‌های پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، در ماده پرتاب نیزه کلاس F55.56 هاشمیه متقیان با ثبت رکورد 14 متر و 22 سانتی‌متر توانست به مدال نقره دست یابد.

 

همچنین صادق بیت‌سیاح، دیگر ورزشکار خوزستانی اعزامی به این رقابت‌ها در ماده پرتاب وزنه کلاس F 41 نایب‌قهرمان شد و به مدال نقره دست یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد