سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی



هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور
یک برد، یک باخت و سه تساوی برای خوزستانی‌ها/ بازی نمایندگان اندیمشک لغو شد

در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور، نمایندگان خوزستان به میدان رفتند که حاصل آن یک برد، یک باخت و سه تساوی برای استان بود.

خبرگزاری فارس: یک برد، یک باخت و سه تساوی برای خوزستانی‌ها/ بازی نمایندگان اندیمشک لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور در شهرهای مختلف برگزار شد که طی آن پنج نماینده استان خوزستان به میدان رفتند و نمایندگان شهرستان اندیمشک به دلایل نامشخصی به میدان نرفتند.

در همین چارچوب صنعت نفت نوین آبادان در کرمانشاه به مصاف بعثت رفت که در پایان با گل دقیقه 55 پوریا خضری بازیکن بعثت، مغلوب میزبان خود شد.

نفت امیدیه نیز در نخستین میزبانی خود در ورزشگاه نفت این شهر به مصاف تیم خلخال دشت اردبیل رفت که موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند و به نخستین سه امتیاز خود در لیگ دسته دو امسال دست یابد.

تیم شهرداری دزفول نیز در همدان به مصاف الوند رفت که تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه گلی در برنداشت و با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

در همین چارچوب، ملی حفاری اهواز میزبان تیم پارس جم بود که این دیدار پر برخورد در پایان چهار گل در بر داشت که سهم هر تیم دو گل بود؛ این مصاف در پایان با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت.

کارون اهواز دیگر نماینده استان خوزستان که در رقابت‌های جام حذفی نیز حضور دارد در قزوین مهمان تیم کاسپین بود که این دیدار نیز در پایان گلی در بر نداشت و دو تیم با حساب صفر بر صفر به کار خود پایان دادند.

اما دو نماینده اندیمشک در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، به دلایل نامعلومی از حضور در میدان مسابقه خودداری کردند که طی آن، تیم شهرستان اندیمشک که قرار بود در ساری به مصاف صنعت این شهر برود در میدان مسابقه حاضر نشد و بنا بر قوانین نتیجه سه بر صفر برای میزبان این دیدار رقم خورد و تیم شهرک شهید مدنی اندیمشک نیز میزبان بهمن شیراز بود که این دیدار نیز به دلایل نامعلومی برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با برگزاری دومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، جایگاه تیم‌های خوزستانی در جدول رقابت‌ها بهتر مشخص شد و طی آن در گروه اول کارون اهواز در رده هفتم و شهرستان اندیمشک در رده نهم جدول 10 تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

در گروه دوم نیز ملی حفاری اهواز در رده هفتم و نفت نوین آبادان در رتبه نهم قرار دارند و در گروه سوم نفت امیدیه تنها نماینده استان ر این گروه است که جایگاهی بهتر از هشتم را در اختیار ندارد.

در گروه چهارم این رقابت‌ها نیز تیم شهرداری دزفول با کسب یک امتیاز از دو دیدار خود در رده هشتم قرار دارد و شهرک شهید مدنی اندیمشک بدون انجام دیداری و بدون امتیاز در قعر جدول گروه چهارم مسابقات حضور دارد.

این دیدارها در هفته سوم، سه‌شنبه 29 مهرماه جاری پیگیری خواهد شد و طی آن، نفت نوین آبادان میزبان نسل ابومسلم مشهد است، شهرستان اندیمشک پذیرای مس سونگون خواهد بود، نفت امیدیه در خورموج به مصاف ایرانجوان این شهر می‌رود، شهرداری در دزفول از سپیدرود رشت پذیرایی می‌کند ملی حفاری در مشهد به مصاف پیام وحدت می‌رود و کارون اهواز میزبان تیم آزاد اصفهان خواهد بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930723000505#sthash.Njkm8Qko.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد