سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان تشکیل شد

خورنا صبح امروز جمعه در یک نشست صمیمانه بین احزاب و گروه های مختلف اصلاح طلب استان خوزستان در اهواز، مقرر شد جهت هماهنگی های بیشتر برای فعالیت سیاسی، شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان تشکیل شود.

به گزارش خورنا ، صبح جمعه با حضور جمعی از اصلاح طلبان سرایر استان موضوع تشکیل این نهاد مشورتی مطرح و مورد تاکید اکثر نیروهای اصلاح طلب حاضر در جلسه قرار گرفت.

در این جلسه. که تمامی شهرستان ها و تعدادی از بخش های فعال شرکت داشتند. بر ضرورت کار منسجم و تشکیلاتی و پی گیری اهداف و برنامه های اصلاح طلبی تاکید شد.

بررسی مسایل کلان کشور و چالش ها و تهدید های در برابر دولت اعتدال و نیز فرصت های بوجود امده در دوران پس از خرداد نودو سه اشاره شد.

در اغاز این گردهم ایی , دکتر محمد کیانوش راد نماینده مجلس ششم با اشاره به توان بالای اجرایی و تحلیلی نیروهای اصلاح طلب بر ضرورت بهره گیری از این توان تاکید کرد و با اشاره به اینکه باید در بستر اجتماعی با مفهوم سازی و نیز طرح شعار ها و گفتمان اعتدال زمینه اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید را فراهم ساخت.

نیروهای اصلاح طلب را بهترین پشتوانه جریان اعتدال نامید. وی همجنین با اشاره به حرکت خوب جوانان در راه اندازی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب ، از الگو گیری از جوانان تاکید کرد.

دکتر محمد کیانوش راد با اشاره به ضرورت اجماع حداکثری و انتظارات حداقلی ، استقبال از حضور چهره های مختلف را برای نمایندگی مجلس اینده در شهرستان ها یاداور شد و اضافه کرد مجلس معتدل و غیر افراطی می تواند زمینه کار کارشناسی بیشتر و حمایت از برنامه های دولت را بدنبال داشته باشد.

وی مجلس ضد فساد و مجلس معتدل را از اهداف نیروهای واقع گرا در کشور دانست و گفت: تمام تلاش باید برای استقرار چنین مجلسی در سال اینده باید باشد.

در این گردهمایی تعداد ده نفر از صاحبنظران نظرات خویش را مورد مسایل کلان و استانی و نیز ضرورت جنین حرکتی اظهار داشتند و در پایان با تشکیل شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان و تعیین تعدادی از اعضای جلسه، به این شورا اختیار دادند تا بصورت موقت امور این شورا را بی گیری نماییند و با دعوت از چهره های اصلاح طلب و احزاب و گروه های سیاسی به تقویت شورا و تدوین اساسنامه و ایین نامه های اجرایی در دوره موقت شش ماهه اقدام نمایند.

ضمنا در حاشیه این مراسم از برخی پیشکسوتان و جوانان فعال اصلاح طلب تقدیر و تشکر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد