سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز


بازداشت بازیکنان فوتبال در اهواز تکذیب شد
کد مطلب : 55548
گروه ورزشی: برخی از بازیکنانی که امروز یکی از خبرگزاری‌ها خبر بازداشت‌شان را منتشر کرده بود این خبر را تکذیب کردند.
بازداشت بازیکنان فوتبال در اهواز تکذیب شد
یک منبع موثق در اهواز به خبرنگار ورزشی بهارنیوز گفت: اخیرا پرونده‌ای در دادگستری خوزستان برای پیگیری سوء‌استفاده برخی دلالان معروف فوتبال و ارتباط با برخی نهادهای ذیربط، برای اخذ معافیت سربازی، مفتوح شده است. به گفته وی، دادگاه قصد دارد ریشه این موضوع را دریافته و افراد متخلف اصلی را نیز شناسایی کند. وی افزود: در همین رابطه بازیکنانی که اخیرا نامشان توسط سازمان نظام وظیفه اعلام شده به دادگاه فراخوانده شده تا مدارک و مستندات خود که منتهی به صدور کارت پایان خدمت آنها شده را ارائه و به بازپرس پرونده پاسخ بدهند.

وی افزود: طی روزهای اخیر بسیاری از بازیکنان مذکور در شعبه مربوطه دادگستری اهواز حاضر شده و پس از ارائه مدارک خود دادگاه را ترک کرده و بازداشت آنها صحت ندارد و کذب است. در همین رابطه سیاوش بختیاری‌زاده پدر کوشا بختیاری‌زاده نیز به خبرنگار ما گفت: امشب در برنامه90 قرار است درباره این جوسازی‌ها به من و برخی از بازیکنان فرصت دفاع بدهند.

بختیار رحمانی: من به جایی احضار نشده‌ام

بختیار رحمانی کاپیتان سابق تیم ملی امید خبر احضارش به شعبه قضایی دادگاه در اهواز را تکذیب کرد. رحمانی می‌ گوید: اگر هم مساله ای باشد من باید در کرمانشاه جوابگوی مسوولان باشم نه اهواز، چون کار من در این استان انجام شده است. رحمانی از بازیکنانی است که به دلیل ارائه مدارک شبهه دار برای دریافت کارت معافیت سربازی محروم شده اما به دنبال احقاق حق است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد