سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می گوید باقری نیا تا بازی بعدی مقابل راه‌آهن روی نیمکت تیم خواهد بود اما توافق برای قطع همکاری قطعی شده است.

 

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: استعفای آقای باقری ‌نیا به پیش از دیدارمان با پرسپولیس برمی‌گردد که آن موقع او را راضی کردیم که بماند ولی دیگر پس از بازی با نفت تهران تصمیم باقری‌نیا برای استعفا و این که توافق برای قطع همکاری داشته باشیم، قطعی شد.

 

وی بیان کرد: به هر حال باز هم از او خواستیم که برای بازی با راه آهن بماند، چرا که نمی توانستیم در این فرصت کم، مربی‌ انتخاب کنیم و او هم پذیرفت تا پایان بازی با راه آهن، بماند.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره گزینه های هدایت این تیم، گفت: من دو سه گزینه را که در ذهن داشتم به هیات مدیره معرفی کردم تا آن ها نیز نظر نهایی شان را به من بدهند. به هر حال هیات مدیره هم، رقم و اعداد برای شان مهم است. در هر صورت پیشنهاد از من است و هماهنگی و تصمیم گیری با دوستان می باشد تا پس از باقری نیا با کادر جدید کارمان را آغاز کنیم. گزینه های ما خارجی، ایرانی و بومی هستند و اکنون نمی توانم اسمی از آن ها ببرم چرا که ممکن است قیمت ها بالا برود.

 

وی درخصوص شایعاتی مبنی برای این که لوکا بوناچیچ جزو گزینه های هدایت نفت است؟ گفت: خیر، او جزو گزینه ها نیست ولی خود من آقای لوکا را خیلی دوست دارم ولی تصمیمی که می گیریم به خاطر رفاقت با کسی نیست. بلکه تمام منافع و مصالح تیم مان مدنظر است و باید توجه کنیم موقعیت های که داریم با چه طور آدم هایی سازگار است.

 

رضاییان ادامه داد: فقط بحث توانایی های مربی مدنظر نیست، بلکه بحث سازگاری آن با محیط های خاص نیز مدنظر است که برای ما خیلی مهم می باشد. ما باشگاهی نیستیم که همه چیز آن فراهم باشد و این طور نیست کسی که به این جا می آید لای پر قو باشد و هم چیز برایش فراهم باشد. ما مشکلات بسیاری داریم و باید در این زمینه با کسی که سرمربی می شود، صحبت کنیم و انتظاراتش را در حد امکانات ما، معقولانه کاهش دهد تا بتواند با ما کار کند، این خیلی مهم است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم چه زمانی انتخاب می‌شود؟ گفت: سعی ام این است که پس از بازی با راه آهن و ان‌شاءالله در اوایل هفته آینده که می خواهیم اولین تمرینات مان را انجام دهیم، سرمربی را به آن تمرینات برسانیم.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: با گزینه های مورد نظر در حال مذاکره هستیم و البته هنوز آن چه مدنظر ما هست، حاصل نشده است. به هر حال در جریان مذاکره می توانیم هر روز کمی بیشتر به انتخاب سرمربی مورد نظر امتیاز دهیم. ما بودجه آن چنانی نداریم و مسایل مالی برای مان مهم است و باید این موضوع را هم پای میز مذاکره حل کنیم.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که از زمانی که شما مدیرعامل باشگاه شده اید تا چه اندازه توانسته اید مشکلات مالی را حل کنید؟ عنوان کرد: مشکلات مالی مشکلات بنیادی و اساسی هستند. پرداخت درصدی از مبلغ قرارداد انجام شده است که من زحمتی در این زمینه نکشیده ام و اعضای هیات مدیره زحمت این کار را می کشند. من فارغ از این موضوع کار می کنم و کار من بیشتر در زمینه های ساختار تیم و باشگاه است.

 

رضاییان افزود: به هر حال به دنبال این هستیم تا زمانی که اسپانسر درست و حسابی، دائم و مناسب پیدا نکرده ایم، از طریق کانال های کوچک مبالغی را تزریق کنیم تا مشکلات مان را کمتر کنیم. امیدوار هستم تا پایان هفته آینده رساندن پرداخت پول به تمام بازیکنان تا 30 درصد را کامل کرده باشیم. پس از بازی ما با تیم فولاد خوزستان لیگ چندین روز تعطیل خواهد شد که در آن مدت خیلی از ساختارسازی‌ها، اصلاحات و ترمیم ها را انجام خواهیم داد.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات موجود تا چه اندازه به بقای تیم در لیگ برتر امیدوار هستید؟ گفت: ضمن این که باید نگاه مان به کسب پیروزی باشد، باید توقف حریفان مان برابر خودمان و رقبا را از نظر امتیازگیری رصد کنیم تا بتوانیم در فرصت هایی که به دست می آید، خودمان را از جایگاهی که در آن قرار داریم، جدا و به سایر حریفان نزدیک تر کنیم و در مراحل بعد از آن ها فاصله بگیریم. 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: روی کاغذ به نظر می آید ما نسبت به برخی از رقبایی که نزدیک ما هستند، در ادامه مسابقات فرصت بهتری برای کسب امتیاز داریم. اگرچه آن‌ها تیم‌های خوب، بزرگ و معتبری مانند ذوب آهن و ملوان هستند که نباید جایگاه آن ها هم در این رده ها باشد.




سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ادامه همکاری با این تیم کناره‌گیری کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- با استعفای حسینعلی حموله از سرپرستی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که پس از بازی با پرسپولیس تهران استعفای خود را به باشگاه اعلام کرده بود، موافقت شد.گفتنی است که تا معرفی سرپرست جدید تیم، علی حمیداوی به صورت موقت تا یکی دو دیدار آینده کارهای مربوط به سرپرستی را برعهده خواهد داشت و سپس سرپرست جدید معرفی خواهد شد.





کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از تغییر زمان چند دیدار از هفته دهم و یازدهم لیگ برتر خبر داد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به درخواست شبکه سوم سیما مبنی بر همزمانی پخش بازی‌های آسیایی اینچئون با مسابقات هفته دهم تیم‌های پرسپولیس-استقلال خوزستان و ذوب آهن-استقلال تهران و همچنین مسابقات هفته یازدهم تیم‌های استقلال تهران-ملوان و فولاد مبارکه سپاهان –پرسپولیس، زمان برگزاری جدید این مسابقات به شرح زیر خواهد بود:

 

پنجشنبه 3 مهر

 

پرسپولیس - استقلال خوزستان ساعت 18:30 ورزشگاه آزادی

 

جمعه 4 مهر

 

ذوب آهن - استقلال تهران ساعت 18:30 ورزشگاه فولادشهر

 

پنجشنبه 10 مهر

 

استقلال تهران - ملوان ساعت 18:30 ورزشگاه آزادی

 

جمعه 11 مهر

 

فولاد مبارکه سپاهان - پرسپولیس ساعت 18:30 فولادشهر

 

پیش از این زمان این بازی‌ها یک ساعت زودتر اعلام شده بود.




سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز معتقد است که ابطال کارت پایان خدمت سه بازیکن این تیم با دو هدف به سود تیم های نظامی فجرسپاسی و نیروی زمینی طراحی شد.

 

داریوش یزدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تنها مشکلی که اکنون گریبان گیر تیم ما است، مشکل ابطال کارت پایان خدمت سه بازیکن تیم مان است. هیچ گونه صحبتی درباره اولین کسانی که در زمینه کارت پایان خدمت ها مقصر هستند، نیست. در این داستان آدم های بزرگتری متخلف بودند ولی فقط با بازیکنان برخورد شد.

 

وی افزود: من فکر می کنم رسانه ای کردن تنها بازیکن، مشکلی را حل نمی کند؛ چرا که آدم های بزرگی در این زمینه نقش داشتند و مدارک کارت پایان خدمت را تایید کردند. باید روی این گروه ها دست گذاشته شود. به هر حال مسوولان ذیربط که در بخش ورزش یا بخش های دیگر دنبال عدالت، درستی و پاکی هستند باید به این موضوع ورود کنند و با آدم هایی که مسوول بودند و این تخلفات را انجام دادند، برخورد کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: من فکر می کنم کسانی که موضوع کارت های پایان خدمت را طراحی کردند، به دنبال تقویت تیم های نظامی از جمله فجر سپاسی و نیروی زمینی بودند. این دو تیم با جذب چند بازیکن به این شکل می توانند تیم های شان را کاملا تقویت کنند و فکر می کنم این داستان به این صورت طراحی شد تا بتوانند این تیم ها را برای فصل حاضر تقویت و تیم هایی که روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری کرده اند را تضعیف کنند.

 

وی گفت: ما هم سه بازیکن در تیم مان داریم که مورد غضب این موضوع قرار گرفته اند. از تیم ما کارت پایان خدمت رضا طاهری، محمد معاوی و امیر شرفی باطل اعلام شده است، در حالی که ما با آن ها قرارداد بسته بودیم و از نظر مالی و فنی روی آن ها سرمایه گذاری کرده بودیم. اکنون دست مان به یک باره خالی شد و این موضوع می تواند لطمه ای را به تیم مان وارد کند.

 

یزدی عنوان کرد: به هر حال ما مطلع شدیم که از تیم های نظامی ای که در لیگ یک هستند با آن ها تماس گرفته شده است و می خواهند آن ها را به خدمت بگیرند. پس این موضوع که آن ها این ماجرا را طراحی کردند تا این تیم ها را تقویت کنند و این بازیکنان را از تیم هایی که هستند، خارج کنند، صحت دارد. در هر صورت مقصرهای اصلی اکنون در این موضوع گم شده اند و باید آن ها ریشه‌یابی و رسانه ای شوند. این موضوع تنها گریبان گیر بازیکنان بی گناه شده است.

 

وی در پایان درباره شرایط تیمش گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم و در حال نزدیک شدن به مرز آمادگی هستیم. در آخرین دیدار تدارکاتی ای که با نفت آبادان داشتیم، از نظر نتیجه و آن چه قرار بود از نظر فنی به آن برسیم، دست پیدا کردیم.




فرشاد عربی ووشوکار خوزستانی ایران در مجموع دو فرم نان‌چوان و نن‌گوئن بازی‌های آسیایی اینچئون در مکان هشتم قرار گرفت.

 

به گزاش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ادامه رقابت‌های ووشو بازی‌های آسیایی اینچئون، فرشاد عربی عصر روز دوشنبه در فرم نن‌گوئن به رقابت با حریفان خود پرداخت و با کسب امتیاز 9.63 به رتبه چهارم رسید.عربی پیش از این نیز در فرم نان‌چوان به رقابت با حریفانی از کره جنوبی، ماکائو، چین تایپه، ازبکستان، بنگلادش، مالزی، نپال، ویتنام، میانمار، ژاپن، چین، ازبکستان، تاجیکستان، هند و کویت پرداخت و در نهایت با کسب امتیاز 9.53 به رتبه هشتم رسید.وی درمجموع دو فرم در مکان هشتم قرار گرفت.




مرحله دوم رقابت های قهرمانی پیشکسوتان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات چهارم مهرماه در اهواز برگزار می‌شود. 

وی با بیان این‌که در مرحله نخست این رقابت ها بیش از 35 تنیسور با یکدیگر رقابت کردند، گفت: این مسابقات در رده‌های سنی 40 تا 50، 50 تا 60، 60 تا 65 و 65 سال به بالا انجام خواهد شد. 

بخشنده خاطر نشان کرد: ما علاوه بر این که به برگزاری مسابقات در رده های سنی پایه اهمیت می دهیم، رده سنی پیشکسوتان نیز برای‌مان اهمیت دارد و سالی سه یا چهار مسابقه در این رده سنی برگزار می‌کنیم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد