سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر


فرمانده انتظامی شوشتر خبر داد
دستگیری 4 شرور مسلح در شوشتر / کشف سلاح سرد و گرم از اشرار

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری چهار شرور مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: از این اشرار سلاح‌های سرد و گرم کشف شده است.

خبرگزاری فارس: دستگیری 4 شرور مسلح در شوشتر / کشف سلاح سرد و گرم از اشرار

بهروز حسینوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: چهار جوان که چند روز پیش در پارک داریون شهرستان شوشتر اقدام به حمله مسلحانه به افرادی کرده بودند دستگیر شده و در حال حاضر در بند قانون هستند.

وی افزود: این افراد در پارک داریون شوشتر با اسلحه شکاری به یک خودرو شلیک کرده بودند که بر اثر این حادثه سرنشینان این خودرو زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند که با تلاش کادر مجرب بیمارستان شوشتر این افراد از مرگ نجات یافتند.

فرمانده انتظامی شوشتر تاکید کرد: با تحقیق‌های میدانی و چهره‌نگاری رایانه‌ای هویت افراد مشخص و مخفیگاه آنها زیر نظر گرفته شد که این افراد در حال حاضر دستگیر و به قانون تحویل داده شده‌اند.

حسینوند با تاکید بر اینکه از این افراد اسلحه‌هایی نیز کشف شده، گفت: اسلحه گرم و 11 عدد چاقو و چهار عدد چماق از این افراد شرور کشف شده که همگی از آلات ارتکاب جرمی هستند که این افراد از آنها استفاده کرده و باعث رعب و وحشت مردم می‌شدند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از مردم درخواست داریم تا هرگونه مشکل امنیتی را با پلیس 110 در شهرستان در میان بگذارند تا پلیس برای رفع مشکل به موقع در محل ارتکاب جرم حاضر شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930631001298#sthash.SMo4wY1f.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد