سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز



به دلیل غیبت ۷ عضو شورا/

سومین جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز ناکام ماند

خبرگزاری تسنیم: جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز طبق اعلام قبلی قرار بود پیش از ظهر امروز برگزار شود اما به دلیل غیبت ۷عضو و به حد نصاب نرسیدن اعضا این جلسه لغو شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، طبق اعلام قبلی شورای شهر اهواز، قرار بود انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز دوشنبه 31 شهریور ماه با حضور فرماندار اهواز برگزار شود.

این جلسه که قرار بود رأس ساعت 10 صبح در ساختمان شورای شهر اهواز برگزار شود با حضور 13 نفر از اعضا به حد نصاب نرسید و جلسه امروز به نتیجه‌ای نرسید.

رامی علاسوند، ناجی سواری، ابتسام الباجی، مریم ابریشم کار، غلامرضا سبزعلی، احمد باورساد، جانعلی خورشیدی و حجت مظفری در این جلسه شرکت نکردند.

در ساعت 11 اسماعیل ارزانی بیرگانی، فرماندار اهواز که برای شرکت در جلسه انتخابات هیئت رئیسه در صحن شورای شهر اهواز حضور یافته بود در سخنانی با اعلام نگرانی از غیبت و عملکرد شورای شهر اهواز ختم جلسه را اعلام کرد تا تکلیف انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز نا‌مشخص بماند.

فرماندار اهواز همچنین اعلام کرد جلسه آینده با اعلام و دعوت فرمانداری برگزار می‌شود و تا زمان انتخاب هیئت رئیسه جدید، شورا اجازه برگزاری جلسه برای بررسی موضوعات دیگر را ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد