سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



تیم تکواندو ملی‌حفاری در هفته چهارم لیگ پومسه کشور صاحب عناوین مختلفی شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این هفته از رقابت ها روز گذشته، 30 شهریورماه در تهران برگزار شد. تیم ملی‌حفاری در بخش تیمی رده سنی بالای 31 سال که متشکل از حسین رضایی، حمید مسرت و داوود رسولی‌زاده بود، توانست در جایگاه نخست قرار بگیرد. در بخش انفرادی نیز دانیال رفیعی در رده سنی 15 تا 17 سال قهرمان شد، داوود رسولی‌زاده در رده سنی 31 تا 40 سال در جایگاه اول ایستاد و کیهان اکبری در رده سنی 41 تا 50 سال مکان دوم را به خود اختصاص داد. مسابقات طی هشت هفته برگزار می ‌شود.



سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس را برای هر دو تیم بازی بزرگی دانست.

 

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بازی مقابل پرسپولیس یک بازی بزرگ برای هر دو تیم است؛ چرا که پرسپولیسی‌ها می‌خواهند روندی که دارند را ادامه دهند و ما هم می خواهیم هفته هایی را که نباخته ایم، ادامه دهیم.

 

وی بیان کرد: در این دیدار، بازیکنانم با تمام وجود تلاش‌شان را می‌کنند و نکاتی را که باید اجرا کنند به نحو احسن اجرا خواهند کرد. بازیکنان همیشه برای دیدارهای استقلال و پرسپولیس، تمرکز و انرژی بیشتری می گذارند. به هر حال این مسابقات برای آن ها خاص است و تمام تلاش شان این است که عملکرد خوبی داشته باشند و به همین دلیل این بازی ها برای مربی راحت تر است.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من کاری به تغییر سرمربی پرسپولیس و مسایل غیر فنی آن ندارم. از نظر فنی پرسپولیس تیم نسبتا سرعتی و خوبی است که از فضای یک سوم حریف خیلی خوب استفاده می کند و ما نباید این فضاها را به آن ها بدهیم. تمام تلاش ما این است که از نقاط ضعف پرسپولیس نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم با امتیاز به اهواز برگردیم. با شناختی که از تیم خودمان دارم، فکر می کنم بتوانیم موفق از زمین خارج شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: بازی هایی که طی این چند هفته انجام داده ایم را نگاه کردم و به نظرم در سه دیداری که شکست خوردیم، می توانستیم بازنده نباشیم و بازی هایی که مساوی کردیم را می توانستیم ببریم. وقتی این بازی ها را دوباره نگاه کردم، واقعا افسوس خوردم.

 

ویسی درباره دیدار گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: از این که بازیکنانم خیلی خوب بازی و موقعیت ایجاد کردند، خوشحالم ولی این که گل برتری را زدیم و بعد بازی مساوی شد، واقعا آزاردهنده بود. اگر تیم ما قدر آن دو امتیاز را می دانست، اکنون جایگاه زیبایی در جدول داشتیم و خیال مان هم راحت تر بود.

 

وی درباره میزان رضایتش از عملکرد بازیکنان خارجی تیم، گفت: از موسی کولی‌بالی و دیاکیته خیلی راضی هستیم و آن چه خواسته ایم تاکنون انجام داده اند و خلاقیت های فردی هم به کارشان اضافه کرده اند و موفق بوده‌اند ولی لامین 60 تا 70 درصد از آن چه توقع داشته ایم را انجام داده است و در فاز گلزنی موفق نبوده است، در حالی که ما او را برای گلزنی جذب کرده ایم. به هر حال بازیکن خارجی باید با شرایط وفق پیدا کند. پریرا هم سال اولی که به فولاد آمد موفق نبود ولی بعد دیدید که چه بازیکنی شد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره عملکرد تیم‌ملی امید در مسابقات آسیایی، گفت: این عملکرد برای هیچ کسی و خود آن‌ها هم رضایت‌بخش نیست. ما همیشه می گوییم گذشت و تمام شد و باید به فکر آینده بود، در حالی که به نظرم باید از قبل به فکر آینده باشیم. به نظرم اگر سرمربی تیم‌ملی یک ایرانی بود، بهتر بود، هر چند برای وینگادا نیز ارزش و احترام قائل هستیم. او مربی‌ای بزرگ و در دنیا شناخته شده است ولی از نظر فنی، اخلاقی و اجتماعی یک مربی خوب و رزومه‌دار ایرانی بیشتر می‌توانست به تیم‌ملی امید کمک کند.




اتومبیلران‌های خوزستانی در مرحله دوم رقابت های قهرمانی رالی کشور شرکت می کنند.

 

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات یکم تا چهارم مهرماه به میزبانی شیراز برگزار می شود و خوزستان در کلاس های 2000 حرفه ای و 1600 سی‌سی با حریفان خود رقابت می کند.

 وی بیان کرد: تیم الف کلاس 2000 حرفه ای خوزستان متشکل از شهاب پیشانی‌دار به عنوان راننده و حامد خباز به عنوان نقشه‌خوان و فرزاد شاهرخی به عنوان راننده و نیما سنایی‌زاده به عنوان نقشه‌خوان و تیم ب همین کلاس متشکل از سیدرضا نبوی به عنوان راننده و مهدی مکوندی به عنوان نقشه‌خوان و سعید زرمهر به عنوان راننده و شاهین خواجه‌موگهی به عنوان نقشه‌خوان در این مسابقات شرکت می کنند.

 رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان ادامه داد: در کلاس 1600 سی‌سی نیز از خوزستان فرزان شکراللهی به عنوان راننده و امین شیرالی به عنوان نقشه‌خوان با حریفان خود رقابت می کنند. سرپرست تیم نیز هادی نبوی است. خوزستان با بیشترین تیم در این مرحله از مسابقات حضور پیدا می کند.

 وی در ادامه به حضور دو بانوی خوزستانی در مسابقات ”قهرمانی رالی خاورمیانه کاندیداتوری مِرک” اشاره کرد و گفت: منصوره فخولی و اکرم افراز به عنوان تیم اجرایی از سوی فدراسیون به این رقابت ها دعوت شده اند. این مسابقات نیز یکم تا چهارم مهرماه در شیراز برگزار می شود.




دارنده چندین مدال مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان کشور می‌گوید شرایط این رشته در استان خوزستان خوب نیست.

 

فروزان عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: شرایط‌مان خوب نیست؛ چرا که مربی نداریم. در بخش بانوان مربی خوبی که با او تمرین کنیم، نیست. امکانات دوچرخه‌سواری ما نیز مناسب و حرفه ای نیست و از نظر مالی هم حمایت نمی شویم.

 

وی بیان کرد: من در ماده‌های سرعت و نیمه استقامت که ماده های پیست هستند کار می کنم و بیشتر مدال‌هایم را از این ماده ها به دست آورده‌ام. به هر حال با توجه به آب و هوایی که در این جا هست، خیلی در ماده استقامت کار نمی کنیم. البته در جاده هم کار می‌کنم ولی بیشتر به صورت تمرینی است و در مسابقات هم به دلیل امتیاز تیمی، در جاده پا می‌زنم.

 

این بانوی رکاب‌زن خوزستانی خاطر نشان کرد: من در حال حاضر بیشتر وسایل دوچرخه‌سواری را به صورت شخصی خریداری کرده ام. هزینه های این رشته خیلی سنگین است و بیشتر هزینه‌هایم را خانواده ام تقبل می‌کنند. ما در حال حاضر 2 دوچرخه داریم که این تعداد دوچرخه کم است و به همین دلیل خوزستان در بخش بانوان نفرات کمی را دارد. آقایان هم به صورت حرفه ای نیستند، چرا که امکانات نیست.

 

وی بیان کرد: به هر حال این کمبود امکانات به معرفی نشدن دوچرخه سواران خوزستانی به ویژه در بخش بانوان به کشور تاثیرگذار است. خوزستان به جز من و یک نفر دیگر، کسی را در بخش بانوان ندارد. من هم توانستم به اردوی تیم‌ملی دعوت شوم ولی به خاطر این که در رده سنی جوانان هستم، نتوانستم در مسابقات آسیایی شرکت کنم.

 

عبداللهی درباره مشکلات تمرین در جاده، گفت: برای تمرین در جاده اسکورت نداریم و من خودم به تنهایی در جاده تمرین می کنم که واقعا خطرناک است. هنوز در این جا فرهنگ دوچرخه‌سواری بانوان جا نیفتاده است و برای خیلی ها تمرین یک دختر در جاده خیلی عجیب است. به هر حال جاده هایی که برای تمرین به آن جا می رویم، خطرناک و ماشین‌رو هستند و احتیاج به اسکورت داریم.

 

وی عنوان کرد: از زمانی که آقای چابک، سرپرست این هیات شده است، اگر نتوانسته در زمینه بهبود امکانات کاری کند ولی از نظر روحی، برنامه‌ریزی و اعزام به مسابقات خیلی به ما کمک کرده است. ما سال گذشته فقط به یک قهرمانی کشور اعزام شدیم ولی خدا را شکر امسال آقای چابک، برای شرکت ما در لیگ و مسابقات کشوری، همکاری داشته است.

 

وی بیان کرد: وسایل جزیی دوچرخه سواری و در کل هزینه های آن زیاد است ولی واقعا مدال آوری هم در این رشته بسیار زیاد است. در یک مسابقه کشوری می توانیم نزدیک به هفت مدال کسب کنیم. خود من در رقابت های اخیر لیگ کشور در پنج رشته توانستم به چهار مدال برسم.

 

عبداللهی خاطر نشان کرد: با کمی توجه و سرمایه‌گذاری می توانیم مدال های خوبی از رشته دوچرخه سواری به دست آوریم. ما باید حمایت شویم و اسپانسر داشته باشیم. در لیگ کشوری من خودم به تنهایی تیم خوزستان را سوم کردم و اگر نفرات دیگری را هم داشته باشیم، می توانیم در مدت زمان کمی، حتی خوزستان را قهرمان هم کنیم.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر دوچرخه سواری استان تعطیل است. زمانی بود که از استان هشت نفر به مسابقات کشوری اعزام می شدند ولی اکنون دو نفر هستیم و اگر آقای چابک نبود اکنون این دو نفر هم نبودند. در خوزستان شرکت های مختلفی وجود دارد و ما باید از نظر اسپانسر مشکلی نداشته باشیم، در حالی که به این صورت نیست و هیچ کسی حمایت مان نمی کند.

این بانوی دوچرخه‌سوار خوزستانی در ادامه گفت: در حال حاضر بیشتر تمرکز من برای شرکت در مسابقات جوانان کاپ آسیایی تایلند که بهمن ماه برگزار می شود و رقابت های آسیایی سال آینده است.





در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال استقلال اهواز موفق شد مقابل نفت آبادان به پیروزی برسد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- تیم‌های استقلال اهواز و نفت آبادان که خود را برای شرکت در فصل جدید لیگ دسته یک کشور آماده می‌کنند، روز گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه تختی اهواز روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند. در پایان این بازی شاگردان داریوش یزدی با تگ گل مصطفی نوروزی در دقیقه 65 موفق شدند نفت آبادان را شکست دهند. امسال خوزستان با تیم‌های استقلال اهواز، نفت آبادان و فولاد نوین در لیگ دسته یک کشور شرکت می کند که نمایندگان استان در هفته اول این مسابقات، 12 مهرماه به ترتیب به مصاف تیم های نساجی مازندران، صنایع گلستان و نیروی زمینی تهران می‌روند.



در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال استقلال اهواز موفق شد مقابل نفت آبادان به پیروزی برسد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- تیم‌های استقلال اهواز و نفت آبادان که خود را برای شرکت در فصل جدید لیگ دسته یک کشور آماده می‌کنند، روز گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه تختی اهواز روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند. در پایان این بازی شاگردان داریوش یزدی با تگ گل مصطفی نوروزی در دقیقه 65 موفق شدند نفت آبادان را شکست دهند. امسال خوزستان با تیم‌های استقلال اهواز، نفت آبادان و فولاد نوین در لیگ دسته یک کشور شرکت می کند که نمایندگان استان در هفته اول این مسابقات، 12 مهرماه به ترتیب به مصاف تیم های نساجی مازندران، صنایع گلستان و نیروی زمینی تهران می‌روند.




یک مربی خوزستانی برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی جام المپیکی‌های آینده، به عضویت تیم‌ملی درآمد. 

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حبیب کاکاحاجی مربی  شهرستان دزفول و استان خوزستان، تیم‌ملی را در رقابت‌های  کشتی فرنگی جام المپیکی های آینده که در کشور آذربایجان برگزار می‌شود، همراهی می‌کند. 

گفتنی است پیش از این میلاد رضانژاد، محمد حاجی‌وند، محمدحسینوند، رضا جمالی‌منش و علیرضا فتاحی به عنوان کشتی‌گیر و مصطفی قاسمی‌راد به عنوان مربی برای اعزام به این مسابقات انتخاب شده بودند.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد