سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال استقلال اهواز موفق شد مقابل نفت آبادان به پیروزی برسد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- تیم‌های استقلال اهواز و نفت آبادان که خود را برای شرکت در فصل جدید لیگ دسته یک کشور آماده می‌کنند، روز گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه تختی اهواز روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند. در پایان این بازی شاگردان داریوش یزدی با تگ گل مصطفی نوروزی در دقیقه 65 موفق شدند نفت آبادان را شکست دهند. امسال خوزستان با تیم‌های استقلال اهواز، نفت آبادان و فولاد نوین در لیگ دسته یک کشور شرکت می کند که نمایندگان استان در هفته اول این مسابقات، 12 مهرماه به ترتیب به مصاف تیم های نساجی مازندران، صنایع گلستان و نیروی زمینی تهران می‌روند.



یک مربی خوزستانی برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی جام المپیکی‌های آینده، به عضویت تیم‌ملی درآمد. 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حبیب کاکاحاجی مربی  شهرستان دزفول و استان خوزستان، تیم‌ملی را در رقابت‌های  کشتی فرنگی جام المپیکی های آینده که در کشور آذربایجان برگزار می‌شود، همراهی می‌کند.گفتنی است پیش از این میلاد رضانژاد، محمد حاجی‌وند، محمدحسینوند، رضا جمالی‌منش و علیرضا فتاحی به عنوان کشتی‌گیر و مصطفی قاسمی‌راد به عنوان مربی برای اعزام به این مسابقات انتخاب شده بودند.




هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان امیدوار است که دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران از آن هفته هایی باشد که توپ‌هایشان به گل تبدیل می‌شود.

 رضا کاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تیم‌‌مان ابتدای لیگ را بد شروع کرد. البته خوب بازی می کردیم ولی نتیجه لازم را به دست نمی آوردیم اما هر چه از بازی ها می گذرد، شرایط مان بهتر می شود.

 وی ادامه داد: سال گذشته تیم ما 18 خروجی داشت و نزدیک به همین تعداد، بازیکن جدید به تیم ما اضافه شد و تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند، زمان می برد و به همین دلیل در چند دیدار ابتدایی مان ناهماهنگی وجود داشت.

 این بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: به هر حال هر چه از مسابقات گذشت، شرایط ما بهتر شد. در بازی با تراکتورسازی نیز تیم ما در تمام طول مسابقه نسبت به حریف برتر بود و روی یک اتفاق در حالی که 2 بر یک پیش بودیم، گل تساوی را دریافت کردیم. ما در این بازی چند موقعیت خوب داشتیم و حتی می توانستیم با حساب 3 بر یک یا 4 بر یک پیروز شویم. به هر حال اعتماد به نفس زیادی باعث شد تا این موقعیت‌ها را از دست بدهیم و بازی مساوی شود.

 وی درباره دیدار این هفته تیمش مقابل پرسپولیس خاطر نشان کرد: بیشتر تیم های شهرستانی وقتی قرار است مقابل پرسپولیس و استقلال آن هم در آزادی بازی کنند، با توجه به این که نگاه خیلی از فوتبالی ها به این بازی ها است، انگیزه خاصی دارند و به نظرم شرایط دیدار با این دو تیم متفاوت است. به هر حال خیلی ها می خواهند بازی ما و پرسپولیس را ببینند و امیدوارم مقابل پرسپولیس، از استقلال تهران بهتر بازی کنیم و این دیدار برای‌مان همراه با امتیاز باشد.

 کاردوست گفت: ما در هر بازی موقعیت‌های خوبی به دست می آوریم و اگر در بخش جلویی تیم بتوانیم دقت‌مان را بیشتر و توپ های مان را گل کنیم، شرایط مان هم در جدول بهتر می شود. ان شاءالله دیدار با پرسپولیس از آن هفته هایی باشد که توپ‌های‌مان به گل تبدیل می‌شود.

 وی عنوان کرد: به هر حال در بازی با پرسپولیس با توجه به این که فشار تماشاگر بسیار است و این تیم از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش نیز بهره می برد، 15 تا 20 دقیقه ابتدایی بازی می تواند تعیین‌کننده باشد. ما اگر بتوانیم در این دقایق، بازی را کنترل کنیم، در ادامه در شرایط بازی از روی ضدحمله یا کارهای دیگر می‌توانیم به گل برسیم.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تیم ما هفته به هفته بهتر می شود. ممکن است ما در یکی دو پست هم مشکل داشته باشیم که اگر در نیم‌فصل بتوانیم تقویت شویم، مطمئن هستم نیم‌فصل دوم، تیم مان از این که هست، بهتر می شود و هیچ دغدغه ای برای پایین جدول ندارد و به بالا و میانه های جدول فکر می کنیم و استرسی بابت سقوط نداریم.

 وی ادامه داد: تیم ما پس از نفت مسجدسلیمان از تیم هایی است که با کمترین بودجه بسته شده است. سیاست باشگاه نیز این هست که تیم در لیگ بماند و اگر شرایط فراهم شد به میانه ها یا بالای جدول هم برسیم. من از مدیریت و کادر فنی تیم مان تشکر می کنم. ما واقعا آرامش خاصی داریم و به جرات می توانم بگویم بهترین تیمی که تاکنون در آن فوتبال بازی کرده ام، استقلال خوزستان بوده است. در این تیم آرامش فکری و ذهنی داریم.

 کاردوست گفت: در این باشگاه از نظر اخلاقی و تعهداتی در آرامش هستیم و امیدواریم با تصمیم‌گیری‌های بهتر، این شرایط همچنان ادامه داشته باشد و فصل خوبی داشته باشیم.

 وی با بیان این‌که ویسی مربی خوب، پر انرژی و جوانی است، ادامه داد: در تیم بحث رفاقت وجود دارد و رابطه بسیار خوبی با کادر فنی تیم مان داریم. من به شخصه بسیار با ویسی راحت هستم و زمانی که از حریف مان پیش می افتیم با خودم می گویم به صورتی بازی کنیم تا به خاطر ویسی هم که شده است، بازی را در بیاوریم و این نظر بیشتر بازیکنان‌مان است و خیلی به ویسی فکر می‌کنند. ما تمام وجودمان را می گذاریم تا ویسی پیش باشگاه و هواداران شرمنده نشود.

 هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: اگر کمی شانس آورده بودیم، اکنون جزو شش هفت تیم بالای جدول بودیم. اگر شانس با ما یار شود، مطمئنا خیلی حرف ها برای گفتن داریم.




فرشاد عربی در فرم نان‌چوان بازی‌های آسیایی اینچئون هشتم شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز و در ادامه رقابت‌های تالو، فرشاد عربی در فرم نان‌چوان با حریفان خود رقابت کرد که با امتیاز 9.53 هشتم شد. او ساعت 14 امروز باید در فرم نن‌گوئن رقابت کند تا جایگاه نهایی‌اش مشخص شود. جمع امتیازات این دو فرم، جایگاه تالوکاران را مشخص خواهد کرد. در فرم نان‌چوان چین، ماکائو و ویتنام اول تا سوم هستند.




مسابقات انتخابی تکواندو جوانان و بزرگسالان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه این هفته در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و حداقل 23 تیم در آن شرکت می کنند.

 وی خاطر نشان کرد: نفرات برتر این پیکارها در رقابت های قهرمانی کشور که 25 مهرماه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد و ما نیز قصد میزبانی این رقابت ها را داریم.

 دبیر هیات تکواندو خوزستان گفت: با پیگیری که با شورای شهر، رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر و شهردار این شهرستان داشته ایم، می خواهیم این مسابقات را در ماهشهر میزبانی کنیم.

 وی در ادامه درباره وضعیت تکواندو خوزستان عنوان کرد: تکواندو از نظر فنی رشته ای قدرتمند و سخت است و ایران همیشه قطب اول یا دوم جهان است و با این شرایط، رقابت در کشور کار سختی است. استان ما هم طی این چند سال در این رشته خوب کار کرده است و از قدیم مدال های خیلی خوبی داشته ایم و برنامه ریزی های بسیار خوبی شده است.

 محمدزاده خاطر نشان کرد: به هر حال به نظر من اگر شرایط میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در خوزستان مهیا شود، حرکت خیلی خوبی است و مطمئن باشید شارژ بسیار خوبی برای تکواندو استان است.

 وی افزود: به هر حال اگر اسپانسر داشته باشیم و بتوانیم روی رده های سنی پایه کار کنیم، می‌توانیم خیلی خوب روی این رشته تمرکز کنیم.





کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط‌مان واقعا سخت است و تحت فشار هستیم و در این شرایط همه به تیم ما پشت کرده‌اند.

 

حمید بوحمدان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل نفت تهران، اظهارکرد: بازی خیلی خوبی بود و متاسفانه نمی دانم در 15 دقیقه پایانی بازی چه شد و چگونه آن پنالتی به سود حریف گرفته شد و البته فکر هم نمی کنم پنالتی بود.

 

وی افزود: ما خوب بازی و حمله می کردیم و تلاش مان برای رسیدن به برد بود ولی متاسفانه تصمیم داور همه چیز را تغییر داد و بعد از آن ضربه پنالتی هم همه چیز را از دست دادیم. فکر می کنم تیم ما در 15 دقیقه پایانی در دفاع نیز ضعیف کار کرد. البته در 75 دقیقه مسابقه ما نسبت به نفت تهران خیلی بهتر کار کردیم و موقعیت های بسیار خوبی داشتیم.

 

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه تیم ما کمی بی تجربه است و سال اول حضورش در لیگ برتر است و البته ما با وجود این شرایط‏، خوب بازی می کنیم. تیم ما راحت گل می خورد اما بازی ما نسبت به دیدارهای نخست مان تغییر کرده است.

 

وی با بیان این که بازیکنان و کادر فنی تحت فشار هستند، عنوان کرد: ما در حال حاضر در شهری زندگی می می کنیم که مردم آن با فوتبال زندگی می کنند و با تمام وجودشان این تیم را دوست دارند و نفت مسجدسلیمان، تنها دل خوشی این مردم است ولی متاسفانه نمی دانم چه اتفاقاتی پیش آمد که شاید تیم خوب بسته نشد. مشکلات بسیاری در تیم ما است که اگر این مشکلات حل نشود فکر می کنم نتوانیم به خودمان بیاییم و نتیجه بگیریم.

 

بوحمدان گفت: هفته نهم مسابقات نیز به پایان رسید ولی ما در مسایل اولیه مان هم با مشکل مواجه هستیم. ما در اسکان، خورد و خوراک و پوشاک مان مشکل داریم و فکر می کنم تیم مان حرفه ای و در حد یک تیم نفتی نیست. اکنون همه می گویند پشتوانه شما نفت است ولی طی این چند هفته همه به تیم پشت کرده اند.

 

وی افزود: یکی دو هفته است که آقای رضاییان، مدیرعامل باشگاه شده است ولی با این شرایط نه آقای رضاییان و نه هیچ کس دیگری نمی تواند برای این تیم کاری انجام دهد. تیم ما مشکلات بسیاری دارد و امیدوارم به خاطر این مردم هم که شده است مسوولان به فکر تیم باشند و کاری کنند. واقعا سخت است و همه تحت فشار هستیم.

 

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال این شرایط در انگیزه بازیکنان نیز تاثیر می گذارد. تیم خوب نفت تهران با بهترین امکانات و ساختار تیمی روبه‌روی ما بازی کرد ولی ما هم مقابل آن ها خیلی موقعیت داشتیم و می توانستیم ببریم ولی شرایطی که داشتیم باعث شد در دقایق پایانی یک پنالتی بدهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: من به هواداران حق می دهم و خود من بیشتر از تمام هواداران ناراحت هستم. من تاکنون به حل مشکلات امیدوار بوده ام و اگر مسوولان بجنبند می توانند این مشکلات را حل کنند. با جذب بازیکن در نیم‌فصل، انگیزه دادن از نظر مالی و بهتر شدن امکانات، مشکلات‌مان می تواند حل شود. امکانات ما بسیار ضعیف است و در حد تیم لیگ یکی هم نیست.

 

بوحمدان گفت: امیدوارم با آمدن آقای رضاییان مشکلات حل شود و بتوانیم دل این مردم را که فقط زندگی شان فوتبال است، شاد کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد