سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز



مهم ترین ساعت اهواز درست کار نمی کند!
در سال های گذشته چند بار به یاد دارید برای اطلاع از زمان، با اعتماد کامل ساعت فلکه ساعت را نگاه کرده باشید؟ شاید خاطرتان باشد در طول سال های مختلف ساعت این فلکه از کار افتاده بود و پوزخند و افسوس اهوازی ها را به همراه داشته است
خوزنیوز: شهروندان اهوازی، چند بار در طول روز از فلکه ساعت رد می شوید؟ در سال های گذشته چند بار به یاد دارید برای اطلاع از زمان، با اعتماد کامل ساعت فلکه ساعت را نگاه کرده باشید؟ شاید خاطرتان باشد در طول سال های مختلف ساعت این فلکه از کار افتاده بود و پوزخند و افسوس اهوازی ها را به همراه داشته است.

در چند سال اخیر خوشبختانه مشکل از کار افتادن چهار ساعت فلکه که در قسمت بالایی برج نصب شده اند وجود نداشته، اما چیزی که به چشم می خورد دقیق نبودن این ساعت ها و هم چنین اختلاف زمانی آن ها با یکدیگر است.

فلکه ساعت؛ فلکه ای که هیچ کس ساعتش را نگاه نمی کند!

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید زمانی که دو ساعت کناری نشان می دهند با یکدیگر یکی نیست و شش دقیقه باهم اختلاف دارد. فلکه ساعت اهواز یکی از نمادهای اصلی و زیبای شهر است که هر کدام از اهوازی ها خاطراتی از آن دارند و از کودکی و جوانی خود آن را به یاد دارند. از بی توجهی به ظاهر این المان شهری از لحاظ اصول معماری صرف نظر می کنیم، اما دست کم ساعت فلکه را درست تنظیم کنید!

فلکه ساعت؛ فلکه ای که هیچ کس ساعتش را نگاه نمی کند!
Bookmark and Share
ایمیل مستقیم: info@khouznews.ir
پیامک: 3000
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد