سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



با توجه به فراهم شدن شرایط زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز بازی‌های خانگی تیم فوتبال فولاد خوزستان به ورزشگاه غدیر منتقل شد.

 

عزیز صادقی، مسئول برگزاری مسابقات هیأت فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: زمین چمن این ورزشگاه شرایط لازم را به دست آورده و باشگاه فولاد نیز از این ورزشگاه بازدید داشته است. تمام تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده تا دیدار فولاد مقابل گسترش فولاد در این ورزشگاه برگزار شود و می‌توان گفت همه چیز خوب است.به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر کشور، فردا (پنج‌شنبه) از ساعت 18:50 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم گسترش فولاد است.




سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است که بتوانند در بازی با گسترش فولاد بدشانسی‌های تیم را به حداقل برساند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه‌خوزستان- دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد، اظهارکرد: بعد از بازی‌ای که با پیکان انجام دادیم، نیت و خواست ما و بازیکنان این است که با بردهای بعدی بتوانیم اهداف‌مان را به خودمان برگردانیم. به هر حال به جز بازی با سپاهان که بازی قابل قبولی بود، بازی با تیم‌های سایپا و پیکان باعث شد تا بازی فردای ما مقابل گسترش فولاد به صورتی باشد که بتوانیم اعتماد به نفس را در خودمان تقویت کنیم. وی در ارزیابی‌اش از تیم گسترش فولاد، گفت: گسترش فولاد تیم بسیار خوب، سازمان‌یافته و تهاجمی است. به هر حال مساله مهم‌، این است که انگیزه را در تیم‌مان به وجود آوریم و آب از دست رفته را به جویبار بازگردانیم. ما سعی می‌کنیم مجددا در بازی فردا بدشانسی‌ها‌ی‌مان را به حداقل برسانیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مشکل پنالتی زدن تیمش، خاطرنشان‌کرد: زدن پنالتی یک موضوع روحی و روانی است و کسی که پشت توپ قرار می‌گیرد باید در آن لحظه از نظر روانی اعتماد به نفس بالایی داشته‌باشد. به هر حال ما روی این موضوع نیز کار کرده‌ایم. 

وی درباره وضعیت آرش افشین و بختیار رحمانی، گفت: شش، هفت‌ماه دیگر می‌توانیم روی بختیار رحمانی حساب کنیم. آرش افشین نیز همراه با تیم تمرین می‌کند ولی طبق نظر کادرفنی هنوز به شرایط مسابقه دادن نرسیده است. دو دیدگاه بسیار مختلف وجود دارد، بازیکنانی که در تمرینات شرکت می‌کنند و بازیکنانی که باید دید به شرایط ایده‌ال مسابقه می‌رسند یا نمی‌رسند. به هر حال افشین هنوز به این شرایط نرسیده است. 

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره مشکل گل‌زنی تیم چیست؟ عنوان‌کرد: ما شرایط گل‌زنی را به وجود می‌آوریم ولی فوروارد واقعی را نداریم. ما روی این موضوع در حال کار کردن هستیم و چشم‌مان را روی مشکلات‌مان نبسته‌ایم و می‌دانیم مشکلات‌مان کجاها هستند. ما تیمی داریم که آماده‌ بازی است، البته نواقصی داریم که می‌خواهیم هرچه سریعتر آن‌ها را برطرف کنیم. 

وی افزود: ما نه‌تنها به دنبال یک فوروارد ازبکستانی هستیم، بلکه به دنبال بازیکنان دیگری هم هستیم تا بتوانیم اسکلت تیمی‌مان را قوی‌تر از این کنیم و طبق اهدافی که از قبل تعیین کرده‌ایم، پیش برویم. به هر حال دنبال بازیکنانی هستیم که با کیفیت و خوب باشند که این خیلی سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم. هدف من فولادی است که یقینا شکلش با این شکل فرق خواهد کرد. 

اسکوچیچ بیان‌کرد: در هر صورت علاوه بر فوروارد ازبکی به دنبال یکی، دو بازیکن دیگر هستیم که درحال کارکردن روی آن‌ها هستیم و وقتی مطمئن شدیم که می‌آیند اسامی آن‌ها را از طریق روابط عمومی باشگاه به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: هدف من در وهله اول این است که بین بازیکنان ایجاد رقابت کنم و بازیکنانی که شایسته‌‌تر هستند، باقی می‌مانند. ما در حال حاضر دو جای خالی در تیم‌مان داریم. در هرصورت پروسه کاری ما پروسه‌ای نیست که بتوانیم به یک‌باره آن را تمام کنیم. من هم مدت کمی است که با تیم فولاد هستم و شناخت من از تیم روز به روز بهتر می‌شود. به طبع دوست داریم میزبان بازیکنانی باشیم که بتوانند درخواست‌های کادرفنی را به نحو احسن در بازی‌ها و تمرینات اجرا کنند.




سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: فولاد خوزستان یکی از تیم‌هایی است که شخصیت قهرمانی دارد و باتوجه به این‌که طی هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی کسب نکرده، دردیدار فردا مصمم است که به سه امتیاز بازی برسد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خوزستان، مهدی تارتار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان، اظهارکرد: با تیمی بازی داریم که قهرمان سال‌گذشته و یکی از تیم‌هایی است که شخصیت قهرمانی دارد. فولاد طی هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی کسب نکرده است و در این دیدار مصمم است که سه امتیاز بازی را به دست آورد.

 وی خاطرنشان‌کرد: در مورد تیم خودمان هم باید بگویم برخلاف انتظاری که داشتیم هنوز نتوانسته‌ایم به جایگاهی که مدنظرمان بوده است، برسیم. بنابراین باید از بازی‌های آینده حداکثر امتیازارت را به دست آوریم و وضعیت‌مان را در جدول سروسامان دهیم. 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد بیان‌کرد: هدف ما این است که با انجام یک بازی هدفمند به سه امتیاز بازی با فولاد برسیم، البته کار خیلی سختی را پیش‌رو داریم ولی تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت فولاد بسیار کار کرده‌ایم. ان‌شاالله به هدف‌مان برسیم.

 وی درباره این‌که چرا تیمش تاکنون نتایج لازم را به دست نیاورده است، گفت: چند دلیل وجود دارد؛ یکی از این دلایل قرعه بدی بود که امسال به ما خورده است. ما طی چهل روز، سه بار در این فصل گرما به خوزستان سفر کرده‌ایم و البته خدا را شکر از سفرهایی که داشته‌ایم، دست پر برگشته‌ایم و ان‌شاالله فردا هم این اتفاق خواهد افتاد. به هر حال ما بازی‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و با تیم‌هایی بازی کرده‌ایم که سال‌گذشته جزو چهار تیم اول جدول بودند.

 تارتار افزود: تیم ما کمی هم بدشانس بوده است و علی‌رغم آن‌که بازی‌های خیلی خوبی که انجام داده‌ایم به نتایج لازم نرسیده‌ایم. تیم ما جوان است و نیاز دارد کمی بیشتر کار کند و مسابقه دهد تا تجربه بیشتری به دست آورد. کمی هم ناهماهنگی بین بازیکنان جوان و قدیمی تیم وجود دارد که فکر می‌کنم طی هفته‌های آینده شرایط‌مان خیلی بهتر شود. اگر سختی‌های نیم‌فصل اول را که پشت‌سر بگذاریم، نیم‌فصل دوم شرایط خیلی بهتر می‌شود.

 وی درباره حاشیه‌های تمیش، گفت: بحث و مشکلی نبود و فقط شیطنت یکی، دو نفر از دوستان بود. به هرحال برای هر بازی ما از نفراتی استفاده می‌کنیم که به درد آن بازی بخورند. برای بازی با فولاد هم ان‌شاالله فردا مشخص می‌شود که چه کسانی در ترکیب هستند.




رقابت‌های تنیس‌روی‌میز امید خوزستان 20 و 21 شهریورماه به میزبانی دزفول برگزار می‌شود.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه‌خوزستان ـ  با اعلام این خبر اظهارکرد: احتمالا تنیسورهای شهرستان‌های دزفول، رامهرمز، بهبهان،‌ آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شوشتر، شوش، مسجدسلیمان، گتوند، ایذه‌، اهواز، مسجدسلیمان و دهلران در این مسابقات شرکت کنند. 

دبیر هیات تنیس روی‌میز خوزستان گفت:‌ با توجه به این‌که سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌‌باوی از خوزستان از بازیکنان مطرح ایران هستند، وضعیت این رده‌سنی استان خوب است.

 وی در پایان خاطرنشان‌کرد: ‌نفرات برتر این مسابقات، به رقابت‌های آزاد و دسته برتر امیدهای کشور که 29 تا 31 شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.




همایش دوچرخه‌سواری به مناسب یاد و خاطره دومین شهید محراب، آیت‌الله مدنی در اهواز برگزار می‌شود.

 

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: ‌این همایش روز جمعه (21 شهریورماه) در اهواز برگزار می‌شود.

 وی بیان‌کرد:  آغاز این همایش از ساعت 7 صبح از پارکینگ شماره 2 جاده ساحلی جنب کتابخانه مرکزی و پایان آن پارک قوری گلستان است. سرپرست هیات دوچرخه سواری خوزستان درباره هدف از برگزاری این همایش، خاطرنشان‌کرد: ‌انسان‌های جامعه امروزی نیاز به نشاط و شادابی دارند؛ ورزشی از راه‌هایی است که به این موضوع کمک می‌کند. برگزاری این همایش به توسعه و گسترش ورزش دوچرخه‌سواری کمک می‌کند، ضمن این‌که یادی از بزرگ‌مردان و مناسبت‌هایی که در تقویم ملی کشورمان ثبت شده است، می‌باشد. وی ادامه‌داد: من به برگزاری این همایش‌ها علاقه‌مند هستم و می‌توانیم به دیگران مسئولان هم ثابت کنیم که  همایش‌ها می‌توانند با مبلغ زیر 100 هزار تومان هم برگزار شوند ولی پیام خود را داشته باشند.

 چابک در پایان گفت: چهار همایش دیگر به مناسبت‌های مختلف دیگر در دستور کار هیات دوچرخه‌سواری استان قرار دارد.




همایش دوچرخه‌سواری به مناسب یاد و خاطره دومین شهید محراب، آیت‌الله مدنی در اهواز برگزار می‌شود.

 

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: ‌این همایش روز جمعه (21 شهریورماه) در اهواز برگزار می‌شود. 

وی بیان‌کرد:  آغاز این همایش از ساعت 7 صبح از پارکینگ شماره 2 جاده ساحلی جنب کتابخانه مرکزی و پایان آن پارک قوری گلستان است. 

سرپرست هیات دوچرخه سواری خوزستان درباره هدف از برگزاری این همایش، خاطرنشان‌کرد: ‌انسان‌های جامعه امروزی نیاز به نشاط و شادابی دارند؛ ورزشی از راه‌هایی است که به این موضوع کمک می‌کند. برگزاری این همایش به توسعه و گسترش ورزش دوچرخه‌سواری کمک می‌کند، ضمن این‌که یادی از بزرگ‌مردان و مناسبت‌هایی که در تقویم ملی کشورمان ثبت شده است، می‌باشد. 

وی ادامه‌داد: من به برگزاری این همایش‌ها علاقه‌مند هستم و می‌توانیم به دیگران مسئولان هم ثابت کنیم که  همایش‌ها می‌توانند با مبلغ زیر 100 هزار تومان هم برگزار شوند ولی پیام خود را داشته باشند. چابک در پایان گفت: چهار همایش دیگر به مناسبت‌های مختلف دیگر در دستور کار هیات دوچرخه‌سواری استان قرار دارد.



یک خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان دعوت شد.

 

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: حبیب خالدی آزادکار خرمشهری که امسال توانست مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد نونهالان کشور را به خود اختصاص دهد، به این اردو فراخوانده شد.

 وی بیان‌کرد: اردوی آمادگی تیم‌ملی از 31 شهریورماه در خانه کشتی شماره 2 تهران آغاز می‌شود و تا دهم مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: این اردو جهت شرکت آزادکاران در رقابت‌های جام المپیکی‌های آینده که اواسط مهرماه در باکو مرکز کشور آذربایجان برگزار می‌شود، است.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد