سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


سرپرست تیم فولاد خوزستان:

وضعیت پایان خدمت "بختیار رحمانی" رسماً به باشگاه فولاد اعلام نشده است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: هنوز به صورت رسمی هیچ نامه‌ای از سوی سازمان لیگ درباره وضعیت کارت پایان خدمت رحمانی به دست ما نرسیده است.

محمد حسین ابن قاسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: گرچه مشکلاتی درباره کارت پایان خدمت بختیار رحمانی به وجود آمده اما هنوز به صورت رسمی نامه‌ای درباره وضعیت رحمانی به باشگاه فولاد خوزستان نرسیده است.

سرپرست فولاد خوزستان درباره شکست مقابل پیکان عنوان کرد: بازی خوبی بود، متأسفانه بازیکنان ما گل نزدند و پیکان یک موقعیت خوب به دست آورد که توانست روی آن به گل برسد.

وی درباره بازی فولاد خوزستان با گسترش فولاد تبریز گفت: تیم گسترش تیم خوبی است اما ما در همه بازی‌ها با هدف برد حاضر می‌شویم.

ابن قاسم با بیان اینکه در ابتدای فصل چهاردهم مشکلات چمن ورزشگاه غدیر باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را مجاب کرد تا بازی‌هایشان را در ورزشگاه تختی برگزار کنند، ابراز کرد: زمین غدیر آماده است و به سازمان لیگ نامه داده‌ایم.

وی اضافه کرد: نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده‌ایم تا بازی با گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، ولی تاکنون چیزی مشخص نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد