سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



خبیر: مشکل امنیتی در خوزستان وجود ندارد/ همه چیز تحت کنترل استسیاسی  15:25:24 1393/06/17
936-8414-5 کد خبر
    

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که داعش ساخته و پرداخته دولت‌های اسکتباری و در جهت بی‌ثبات کردن کشورهای منطقه است؛ گفت: با وجود هم‌مرز بودن خوزستان با مناطق جنوبی کشور عراق، مشکل امنیتی در خوزستان وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل است.

 

فرج‌اله خبیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ پس از حضور در همایش معاونان سیاسی اجتماعی و امنیتی کشور که امروز با حضور وزیر کشور در تهران برگزار شد، اظهار کرد: این گردهمایی جنبه توجیهی نسبت شرایط سیاسی، اجتماعی و امنیتی و اقتصادی و همچنین شرایط منطقه و بین‌الملل داشت و سیاست‌های دولت در این همایش مطرح شد.

 

وی در خصوص شرایط منطقه گفت: مسایلی که در کشور عراق رخ می‌دهد بیشتر در مرزهای همین کشور است و طبیعتا اگر عوامل ناامنی به نقطه‌ای از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به خصوص در مرزهای غربی کشور نزدیک شوند، مرزداران ارتش جمهور اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امور را به خوبی رصد خواهند کرد و اقدامات لازم را برای جلوگیری از هر گونه ناامنی در کشور انجام می‌دهند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: در استان خوزستان همه دستگاه‌های امنیتی همگام با سایر دستگاه‌های امنیتی کشور، به خوبی در حال انجام وظایف خود هستند و تمهیدات لازم برای مراقبت از مرزهای خوزستان و مرزهای غربی کشور اندیشیده شده است.

 

خبیر اظهار کرد:‌ تغییر در وضعیت امنیتی سیاسی منطقه به شرایط منطقه‌ای برمی‌گردد. در روزهای اخیر شرایط به گونه‌ای رقم خورده که نیروهای امنتی و مردمی در کشور عراق پیشرفت‌های نسبتا قابل توجهی داشته‌اند و این می‌تواند به نفع ثبات منطقه باشد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران هم از ثبات در کشور عراق خوشحال می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد