سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شورای شهر اهواز



عضو شورای شهر اهواز:
انتخاب هیئت رئیسه شورای اهواز به 31 شهریور موکول شد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز به ۳۱ شهریورماه موکول شد.

خبرگزاری فارس: انتخاب هیئت رئیسه شورای اهواز به 31 شهریور موکول شد

غلامرضا سبزعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به دلیل مسافرت برخی اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به مشهد مقدس، برگزاری جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز به 31 شهریورماه جاری موکول شد.

وی افزود: در جلسات گذشته برای انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل اینکه اعضای شورا در دو وزنه 10 و 11 نفره قرار گرفتند، جلسات به حد نصاب رسید اما تنها 11 نفر بودند که لازم بود جلسه با تعداد اعضای بیشتر و با انسجام و همدلی بیشتری برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در نخستین جلسه انتخاب هیئت رئیسه نیز به دلیل اینکه اعضای یک وزنه احساس کردند که در اقلیت هستند، در جلسه حضور نداشتند که در جلسه بعد سفارش به حضور این افراد شد.

سبزعلی تصریح کرد: احتمالاَ حضور نیافتن برخی اعضای شورا در جلسات انتخاب هیئت رئیسه به دلیل اختلافات فکری بوده که این امر طبیعی است.

وی یادآور شد: بحث این است که در انتخاب هیئت رئیسه ممکن است که نظرات اعضای شورا نزدیک هم نباشد، اما در کار‌ها و تصویب لوایح قطعا همدلی و اتحاد در میان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: البته این دو وزنه بودن اعضای شورا یک امر طبیعی است و از‌‌ همان ابتدا در شورای اسلامی شهر اهواز وجود داشته، اما خوشبختانه این دو وزنه بودن در کار‌ها و فعالیت شورا بروز نیافته و تاثیری نداشته است.

سبزعلی عنوان کرد: بسیاری از شوراهای اسلامی شهرهای استان و کشور هنوز هیئت رئیسه خود را انتخاب نکرده‌اند و تنها شهر اهواز نیست.

وی بیان داشت: امیدواریم این مشکل در شورای اسلامی شهر اهواز اساسی نشود و بر فعالیت و کار شورا تاثیر نگذارد و به چالش عمیق تبدیل نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز با حضور اکثریت اعضای شورا برگزار شود و شاهد همدلی و انسجام اعضا باشیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930617000479#sthash.ZYGjlKKc.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد