سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


به میزبانی رامهرمز
مقام سومی مسابقات پینگ‌پنگ خوزستان به ایذه رسید

مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی خوزستان با مقام سومی پینگ پنگ‌بازان ایذه‌ای به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: مقام سومی مسابقات پینگ‌پنگ خوزستان به ایذه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی خوزستان با مقام سومی پینگ پنگ‌بازان ایذه‌ای به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که عصر روز گذشته در رامهرمز برگزار شد تیم «الف» ایذه متشکل از علی اسماعیلی، محمد مهدی محمودی، امیرمحمد اسدی و اردوان رحمانی به مربیگری عبدالله شمس به مقام سوم دست یافتند.

در انفرادی این مسابقات هم علی اسماعیلی مدال برنز و محمد مهدی محمودی هم به مدال نقره رسید.

تیم «ب» پینگ پنگ ایذه هم در این مسابقات حضور داشت که به مقامی دست نیافتند.

همچنین کسری علیزاده، حسین محمودی و حجت موسوی اعضای تیم «ب» را تشکیل دادند.    

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930617000229#sthash.QbaEWO5n.dpuf





رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر خبر داد
شوشتر آماده میزبانی مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر از آمادگی این شهرستان برای میزبانی مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: شوشتر آماده میزبانی مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور

ضیاءالدین کلانتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: اقدامات مورد نیاز برای انجام یک میزبانی خوب برای مسابقات وزنه برداری صورت گرفته و شوشتر آماده برگزاری این تورنمنت است.

وی در رابطه با تعداد تیم ها و ورزشکاران حاضر در این مسابقات عنوان کرد: 250 ورزشکار از سراسر ایران در این مسابقات که انتخابی تیم ملی جوانان خواهد بود شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر با اشاره به اهمیت این مسابقات افزود: برای نخستین بار در تاریخ وزنه برداری خوزستان و شوشتر، مسابقات قهرمانی در این سطح به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد و بسیار مهم و حیاتی است که به خوبی و با کیفیت این مسابقات را برگزار کنیم.

کلانتر ادامه داد: روز سه شنبه این مسابقات به طور رسمی افتتاح و ورزشکاران رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

این مسئول در رابطه با حضور مسئولان در مراسم افتتاحیه گفت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، دبیر فدراسیون، نماینده مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار و سایر مسئولان مرتبط در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مسابقات در سالن علامه شیخ به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

همچنین تیم‌ها از امروز در شوشتر اسکان می‌یابد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930617000495#sthash.dpLFS6e8.dpuf





استاندار خوزستان با اشاره به لزوم اثرگذاری بیشتر مانورهای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در استان، بر ضرورت همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر و فرمانداری‌های خوزستان تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد:‌ برای اجرای مانورهایی که در تقویم شورا در نظر گرفته شده و بی‌شک اثر خوبی هم داشته‌اند، لازم است کار گسترده‌تری انجام گیرد. در این خصوص باید عملکرد مانورهای قبلی مورد تحلیل قرار گرفته تا بتوان از تجارب قبلی در جهت اثرگذاری بیشتر مانورهای آینده استفاده کرد.

 وی با اشاره به اثرگذاری ورزش در جلوگیری از ابتلا به اعتیاد گفت: انتظار ما از دستگاه ورزش در این زمینه بسیار فراتر از این است. هدف بیشتر به میدان آوردن ورزشکار نیست بلکه تبلیغ بر جذب تماشاگر باید به گونه ای باشد که تماشاچیان در حد مطلوب در میدان‌های ورزشی حضور یابند و لازم است برای حضور تماشاگران در میدان‌های ورزشی انگیزه ایجاد شود.

 استاندار خوزستان افزود: لازم است به جنبه‌های تبلیغی برای حضور تماشاچی اهمیت بیشتری داده شود و مواردی که بیشترین تماشاگر را به میدان می‌آورد، به عنوان الگو در نظر گرفته شود.

 مقتدایی بر ضرورت تشکیل پارلمان ورزشی در استان تاکید کرد و افزود: انتظار این بود که سه ماه پیش این پارلمان راه‌اندازی شود اما این اتفاق رخ نداد. از معاونت اجتماعی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان انتظار داریم این پارلمان به زودی راه‌اندازی شود.

وی در خصوص اشتغال معتادان بهبودیافته و همچنین آموزش‌دیده توسط اداره‌کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: شاید بتوان از جمعیت افراد بهبودیافته و آموزش‌دیده، 100 تا 150 نفر را در یکی از پروژه‌ها به صورت مستقیم مشغول به کار کرد.




پنج داور خوزستانی در نهمین دوره رقابت‌های اسنوکر کشور قضاوت می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ -منطقه‌خوزستان- ‌مجید شیرین، علی دشت‌بزرگ، محمدعقیل مرشدی، عماد شقاقی و کامشاد چهرازی از خوزستان در این مسابقات به قضاوت می‌پردازند. 

رقابت‌های اسنوکر کشور از 19 تا 26 شهریورماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.



کاراته‌کاهای خوزستانی در مسابقات شیتوریو شوکوکای‌یونیون کشور با حریفان خود رقابت می‌کنند.

 

ناهید سرکوهکی، رییس هیات کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ ـ‌منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این مسابقات بیست‌و‌یکم شهریورماه در فریدون‌کنار برگزار می‌شود و 35 کاراته‌کای خوزستانی در آن شرکت می‌کند. وی در خصوص وضعیت نفرات اعزامی استان به این رقابت‌ها، گفت: کاراته‌کاهای استان از شرایط خوبی برخوردارند و مربی تیم با آن‌ها خوب کار می‌کند. این کاراته‌کاها عضو تیم ملی‌حفاری هستند و اردوی مرتبی برای آن‌ها در سالن حفاری برگزار شده است. رییس هیات کاراته خوزستان عنوان‌کرد: تیم استان هر سال در این مسابقات مقام کسب می‌کند و احتمالا امسال هم بتواند به مقام دست پیدا کند.




رییس هیات کشتی دزفول گفت: به دنبال این هستیم که کشتی دزفول جایگاه قبلی و اولیه خود را پیدا کند.

 

حمید آستی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: به تازگی کارمان را شروع کرده‌ایم و قدم‌های اول‌مان است. ما یک دورنمای بسیار روشن برای خودمان ترسیم و اهدافی را مشخص کرده‌ایم و به سوی آن اهداف می‌رویم.

 وی بیان‌کرد: ما به دنبال این هستیم که کشتی دزفول جایگاه قبلی و اولیه خودش را پیدا کند. به هر حال در ابتدای راه هستیم و البته در استان به مقام‌هایی دست پیدا کرده‌ایم و در مسابقات نونهالان کشور به سه مقام اولی رسیده‌ایم.

 رییس هیات کشتی دزفول درباره اهداف پیش‌رو، گفت: زمانی کشتی دزفول حرف اول را در ایران می‌زد و به همین دلیل اولین هدف ما رساندن کشتی این شهرستان به جایگاه قبلی‌اش است. ما در گذشته در مسابقات کشور قهرمان یا نایب‌قهرمان می‌شدیم. برای رسیدن مجدد به این جایگاه، کارمان را از سال‌گذشته در رده‌های سنی پایه آغاز کرده‌ایم.

 وی درباره مشکلات این هیات شهرستانی، عنوان‌کرد: ما با مشکل کمبود سالن‌های کشتی در شهرستان دزفول مواجه هستیم و تنها یک سالن کشتی داریم که زیر نظر اداره ورزش و جوانان است؛ در حالی که شهرهای همجوار ما هفت سالن کشتی دارند. یکی از اهداف ما این است که سالن‌های متعدد کشتی در شهرستان داشته باشیم که این یکی‌دیگر از کارهای مهم ما است.

 آستی خاطرنشان‌کرد: اکنون علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رشته به ما مراجعه می‌کنند در حالی که ما با کمبود سالن مواجه هستیم. البته با هماهنگی و مساعدت آموزش و پرورش، سالنی در اختیار ما گذاشته شده و از آن استفاده می‌کنیم. عدم توانایی مالی از دیگر مشکلات ما است.

 وی درباره توجه به بخش پایه، گفت: رده‌سنی خردسالان ما مشکلات بسیاری دارد البته برای این رده‌سنی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و می‌خواهیم هر ماه اردویی تربیتی برای آن‌ها برگزار کنیم. باتوجه به بضاعت مالی‌ای که داریم، ان‌شاالله این اردو از مهر یا آبان‌ماه برگزار می‌شود.

 رییس هیات کشتی دزفول افزود: برای رده‌‌های سنی دیگر نیز برنامه داریم. کشتی‌گیران رده‌سنی خردسالان به به رده‌سنی نونهالان می‌رسند و به همین ترتیب بالا می‌روند و جایگزین رده‌های دیگر می‌شوند. در واقع تمرکز‌ ما روی بخش پایه است و ان‌شاالله هر سال نیروهای جدیدی جذب می‌کنیم تا جایگزین کشتی‌گیران قبلی شوند.

 وی در پایان گفت: بیشتر علاقه‌مندان به کشتی گرایش‌شان به رشته فرنگی است ولی ما در کنار این رشته، کشتی آزاد را هم تقویت می‌کنیم و به این صورت نیست که فقط به یک رشته بپردازیم اما مانع استعدادها نمی‌شویم.




هفت خوزستانی به اردوی آمادگی تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان دعوت شدند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه‌خوزستان ـ این اردو از بیست‌ودوم تا بیست‌و‌هشتم شهریورماه در دو بخش آقایان و بانوان در تهران برگزار می‌شود. 

 در بخش آقایان عبدالرضا جوکار، علی امیدی و احمد افراقی همگی در پرتاب نیزه و صادق بیت‌سیاح در پرتاب وزنه و در بخش بانوان مهناز امینی در پرتاب نیزه و هاشمیه متقیان در پرتاب دیسک از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند. همچنین ماشاالله طاهری به عنوان سرپرست تیم‌ملی از خوزستان در این اردو حضور پیدا می‌‌کند. 

تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچوان کره‌جنوبی آماده می‌کند.




تیم خوزستان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی بسکتبال نوجوانان کشور به مصاف حریفان خود می‌رود.

 

حسین منصورزاده، ‌مسوول برگزاری مسابقات هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ‌-منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: ‌این مسابقات از 19 شهریورماه به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

 وی عنوان‌کرد: ‌خوزستان در مرحله نیمه‌نهایی با تیم‌های خراسان، کردستان و اصفهان هم‌گروه شده است و می‌توان گفت که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم.

 مسوول برگزاری مسابقات هیات بسکتبال خوزستان با بیان این‌که آمادگی تیم خوب است، خاطرنشان‌کرد: ما در منطقه هشت کشور به قهرمانی رسیدیم و توانستیم به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم.

 وی در پایان گفت: تیم شرایط خوبی دارد و فیزیک بازیکنان‌مان نیز خوب است. امیدوارم که بتوانیم از این گروه سخت به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.





دوچرخه‌سوار خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور نشان برنز را به خوداختصاص داد.

 

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ـ‌منطقه‌خوزستان‌ـ اظهارکرد: این‌ مسابقات چهاردهم تا شانزدهم شهریور در شاهین‌شهر اصفهان در بخش‌های انفرادی و تیمی دور امتیازی برگزار شد.

 وی خاطرنشان‌کرد: خوزستان با سه دوچرخه‌سوار در این مسابقات شرکت کرده بود که در بخش تیمی در جایگاه نهم قرار گرفتیم و در بخش انفرادی، حسین شبانی به مدال برنز دست پیدا کرد.

 سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان گفت: رکاب‌زنان نوجوان استان با وجود این‌که بسیار کم‌تجربه بودند و تاکنون در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بودند، عملکرد خوبی داشتند. حضور آن‌ها در این مسابقات باعث کسب تجربه‌شان می‌شود.

 وی در خصوص توانایی رکاب‌زنان خوزستانی برای کسب نتایج بهتر در مسابقات آینده، عنوان‌کرد: تیم استان در مقایسه با استان‌هایی مانند یزد، اصفهان و تبریز که هر کدام 4 تیم باشگاهی در لیگ کشور دارند، بسیار کم‌تجربه است و وقتی در استان خوزستان باشگاه و زیرساختی وجود ندارد این مشکلات هم به‌وجود می‌آید. در این‌جا استعدادیابی هم صورت نگرفته است. به نظر من در صورتی که برای رکاب‌زنان استان شرایط لازم فراهم شود، خوزستان مطمئنا می‌تواند در بین سه تیم برتر کشور قرار بگیرد.





سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌ هیچ صحبتی در خصوص هدایت این تیم با من نشده است.

 

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ـ‌منطقه‌خوزستان ـ درباره این‌که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است، اظهارکرد: من هیچ ارتباطی با باشگاه نفت مسجدسلیمان ندارم و هیچ صحبتی هم در خصوص هدایت این تیم با من نشده است و در حال حاضر هم قرار نیست تغییر و تحول خاصی صورت بگیرد.

 وی گفت: تنها کاری که از دست من بر می‌آید این است که برای تیم‌نفت، آقای باقری‌نیا و مجموعه باشگاه آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم این تیم از این شرایطی که دارد، خارج شود و نتایج مطلوبی کسب کند و به آرامش برسد. امیدوارم تیم بتواند جایگاه خوبی پیدا کند و از این شرایط بحرانی خارج شود.

 سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که نظر و تمایل شما در خصوص هدایت این تیم چیست؟ عنوان‌کرد: من هیچ اطلاعاتی از باشگاه و شرایط آن ندارم. حتما علت رفتن باقری‌نیا که چند هفته در این تیم کار کرده، مسایلی است که در باشگاه می‌گذرد و ممکن است این مسایل اجازه کارکردن به شخص دیگری را هم ندهد و کار کردن در این تیم سخت باشد.

 وی افزود: به هر حال باید این شرایط و مشکلات را ارزیابی و بعد در مورد آن صحبت کرد و من هم باتوجه به این‌که در مورد این مسایل اطلاعی ندارم، نمی‌توانم در مورد این‌که اگر هدایت تیم به من پیشنهاد شود و آیا آن را می‌پذیرم یا خیر، نظر خاصی بدهم. هر شخص دیگری هم که بخواهد هدایت این تیم را قبول کند باید قطعا مسایل و مشکلات باشگاه را ارزیابی کند.

 مکوندی گفت: ‌در هر صورت امیدوارم مشکلاتی که برای باقری‌نیا به وجود آمده است، رفع شود. باقری‌نیا از اساتید ورزش خوزستان است و امیدوارم مسایل جانبی باشگاه که از وظایف مدیریت باشگاه است، بر طرف شود تا باقری‌نیا با آرامش به مسایل و مشکلات فنی تیم برسد و آن‌ها را حل کند و نتایج مطلوبی را به دست آورد.

 به گزارش ایسنا، پس از استعفای مجید باقری‌نیا از سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گزینه‌های مختلفی برای هدایت این تیم مطرح شده که یکی از آن‌ها بهروز مکوندی سرمربی فصل گذشته این تیم است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد