سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان






موتورسواران خوزستانی برای اولین‌بار در کشور مسیر جاده ولایت که مسیر حرکت امام رضا (ع) از مرز شلمچه، دروازه تشیع تا مشهد مقدس بوده را طی کردند.

 

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ‌منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: هشت موتورسوار خوزستانی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) مسیر بیش از 2000 کیلومتری شلمچه تا مشهد مقدس را با عبور از استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد و خراسان جنوبی طی کردند و روز گذشته به خراسان رضوی رسیدند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: این کار برای اولین بار در کشور توسط هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان توسط تور موتورهای سنگین استان انجام شد. هدف از این اقدام ترویج فرهنگ رضوی و رعایت کردن اصول راهنمایی و رانندگی بوده و هدف ما نیز انجام یک کار فرهنگی بوده است.

 

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان گفت: جا دارد از نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه کشور و ادارات کل ورزش وجوانان استان‌هایی که در طی این مسیر به ما کمک کردند، ‌تشکر کنم. کمیته‌های پشتیبانی و فنی نیز در این حرکت به ما کمک کردند.






یک خوزستانی به اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر فراخوانده شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌ـ‌منطقه خوزستان ـ ‌مجید طاهری از خوزستان در این اردو شرکت می‌کند.این اردو از هفدهم شهریور در تهران آغاز می‌شود و تا بیست‌و‌چهارم شهریورماه ادامه خواهد داشت. 

تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر ایران خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچوان کره‌جنوبی آماده می‌کند.




مسعود رضاییان گفت: صحبت‌ها برای پذیرفتن مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان فقط در حد مذاکره بوده و هنوز قراردادم امضا نشده است و اگر در جلسه امروز به توافق نهایی برسیم، قراردادم امضا می‌شود.

 

رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ درباره انتشار خبر منصوب شدن وی به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: در این خصوص مذاکراتی صورت گرفته است و قرار است عصر امروز جلسه معارفه‌ای داشته باشیم و قراردادم نهایی شود.

 

وی در پاسخ به این که گفته می‌شود شما با حکم معاون ورزشی وزارت نفت به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان منصوب شده‌اید، گفت: فکر نمی‌کنم که من منصوب شده باشم و هنوز چیزی به من نگفته‌اند. معمولا قرارداد امضا می‌شود و بعد انتصاب صورت می‌گیرد. صحبت‌ها فقط در حد مذاکره بوده است و هنوز قراردادم امضا نشده است و اگر در جلسه امروز به توافق نهایی برسیم، قراردادم امضا می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، مسعود رضاییان سابقه مدیریت در باشگاه فولاد خوزستان را دارد و اخیر نیز به عنوان معاون ورزشی و مدیر آکادمی در باشگاه نفت آبادان مشغول به فعالیت بوده است.   





‌سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید استعفایش به دلیل مسایل فنی نبوده است و دیگر تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد سرمربی این تیم باشد.

 

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ـ‌ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: ‌روز گذشته استعفایم را به دفتر آقای نظری، مدیرعامل باشگاه دادم و متاسفانه خود او تشریف نداشت. امروز هم پیگیری کردم و قرار است امروز عصر جلسه هیات مدیره برگزار شود تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. هنوز هم با استعفای من موافقت نشده است.

 

وی افزود: مسئله تیم فقط شخص و بحث باقری‌نیا نیست. احساس من این است که سه ماه کار در نفت مسجدسلیمان و صبر و تحمل من باعث شد که کمی مسوولان نسبت به مشکلات ما بی‌توجه شوند. باتوجه به این شرایط، بازیکنان، مربیان و کادر پزشکی تیم در سخت‌ترین شرایط معیشتی زندگی می‌کنند و من هم فکر کردم با آمدن یک مربی جدید ممکن است شوکی به تیم وارد شود و به این ترتیب مسوولان هم مجبور می‌‌شوند تجدید نظری در وضعیت باشگاه داشته باشند.

 

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت‌: واقعا وضعیت تیم ما قابل قیاس باهیچ کدام از باشگاه‌های لیگ برتری و حتی لیگ یکی هم نیست. به هر حال احساس من این بود که باید کاری انجام دهم و به همین دلیل سعی کردم خودم را از خودخواهی دور کنم و کاری کنم که به صلاح باشگاه نفت مسجدسلیمان، کادرفنی و بازیکنان باشد.  به هر حال من با استعفایم کاری انجام دادم تا شاید وضعیت تغییر کند و امکانات بهتری در اختیار تیم قرار بگیرد و باشگاه به تعهدات مالی که تاکنون عمل نکرده است، عمل کند.

 

وی ادامه‌داد: بحث من برای استعفا یک بحث فنی نبود، چرا که تیم ما فوتبال را به خوبی بازی می‌کند و اگر ما نتیجه نمی‌گیریم باید بگویم بیشتر بدشانسی است. هنوز هم اعتقاد دارم تیم ما بسیار خوب است و بازی به بازی بهتر می‌شود. تمام مشکل ما رسیدن به یک پیروزی بود. به هر حال استعفای من به خاطر مسایل فنی نیست.

 

باقری‌نیا گفت: من می‌دانم هیچ کس دیگری هم حاضر نیست با این شرایط کار کند. در هر صورت من استعفا دادم و هر کمکی از دستم برآید به نفر بعدی که جایگزین من می‌شود، می‌کنم. من یک وابستگی احساسی به نفت مسجدسلیمان دارم و به حرف‌ها و فحاشی‌های چند تماشگر انگشت‌شمار خیلی توجه نمی‌کنم. این افراد شناخته‌شده هستند و حتی مردم مسجدسلیمان نیز آن‌ها را می‌شناسند. امیدوارم مربی جدید سعی و تلاشش را بیشتر از من کند و تمام مشکلات نفت مسجدسلیمان حل شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطرح شدن گزینه‌ای به نام رحمان رضایی برای تقویت کادرفنی نفت مسجدسلیمان در استعفای شما تاثیرگذار بود؟ گفت:‌ اصلا به این صورت نیست و من فقط این موضوع را از خبرنگاران شنیدم و کسی در این خصوص با من صحبت نکرد. اما خود من وقتی دیروز این موضوع را شنیدم، امروز این پیشنهاد را به باشگاه دادم که رحمان رضایی باتوجه به سوابق ملی و وجهه‌ای که در فوتبال ایران دارد، جایگزین من ‌شود. درست است که رضایی در مربیگری کم‌تجربه است ولی می‌تواند با قرار دادن یکی دو مربی باتجربه در کنار خود، تمام مشکلات را حل کند و فکر می‌کنم گزینه مناسبی برای این کار است.

 

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: در کل به نظر من مشکل تغییر سرمربی یا مدیرعامل باشگاه نیست. به هر حال تا زمانی که منبع درآمد باشگاه مشخص نشود و معلوم نشود که چه کسانی باید از باشگاه حمایت کنند با تغییرات کاری درست نمی‌شود و مشکل هم حل نمی‌شود. آن‌چه دوستان باید به آن توجه کنند این است که ابتدا باید مشکلات درونی و بیرونی باشگاه را حل کنند و بعد از مربی، بازیکن و مدیرعامل انتظار داشته باشند که کار خود را درست انجام دهند.

 

وی با بیان این‌که از استعفایم ناراحت نیستیم، گفت: من به آینده این تیم امیدوارم و با بازی‌هایی که انجام داده‌ایم، نشان داده‌ایم که تیم ما چقدر توانایی دارد. تیم ما در هفته‌های ابتدایی لیگ با بدترین قرعه‌ها مواجه شد، هر چند که درنهایت باید با این تیم‌ها بازی می‌کردیم.

 

باقری‌نیا تاکیدکرد:‌ به هر کسی که جایگزین من شود کمک می‌کنم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من دیگر تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهم سرمربی تیم باشم.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد