سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامشیر



فیوضی فرماندار شهرستان رامشیر شد

خبرگزاری تسنیم: مراسم تودیع و معارفه فرماندار رامشیر با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری و مدیرکل سیاسی – انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم تودیع و معارفه قدیم و جدید فرمانداری رامشیر با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری و مدیر کل سیاسی – انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان ضمن تبریک ولادت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار کرد: صمیمیت و مردم داری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مدیران باید محرم اسرار و مشکلات مردم باشند.

قدرت الله دهقان با بیان اینکه باید مردم جامعه را به سمت «بودن» هدایت کنیم و نه «داشتن» گفت: افتخار صرف به سوابق و داشتن‌های گذشته و غفلت از آینده یک بیماری فرهنگی است و اگر جامعه‌ای به سمت داشتن‌ها حرکت کند دچار ویرانی خواهد شد که این امر مغایر با فقه شیعی است.

وی در ادامه بر رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله اعتیاد تأکید کرد و گفت: مسئله اوقاف و بحران شهری و روستایی از عمده مشکلات این شهرستان است که می‌بایست با عزمی جدی در جهت رفع این معضلات تلاش کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با جنایت گروهک‌های تکفیری در کشورهای همسایه به ویژه گروه داعش و جنایات غیر انسانی آن‌ها در عراق به وضعیت رو به رشد اقتصادی و سیاسی امروز کشور اشاره کرد.

وی افزود: امروز کشور ایران به عنوان لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه نقش آفرینی می‌کند.

در ادامه مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با اشاره به سیاستگذاری‌های دولت در قالب سند چشم انداز 20 ساله و در برنامه‌های پنج ساله توسعه گفت: فرماندار به عنوان ناظر عالی دولت در شهرستان باید خود را با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مستقر تطبیق دهد.

محسن اورکی اضافه نمود: فرماندار نیز همچون دولت باید در امر خدمت به مردم صداقت را در نظر داشته و با تمام توان در جهت رفع موانع و مشکلات مردم قدم بردارد.

در ادامه جلسه معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان سعید فیوضی را به عنوان فرماندار رامشیر به حاضران معرفی و از زحمات عبدالرضا نوری تقدیر کرد.

همچنین در این جلسه سعید فیوضی، فرماندار جدید رامشیر با بیان اینکه تعامل، وحدت و همدلی مسئولان به معنای تداخل در امور نیست بیان کرد: برای رفع موانع و مشکلات شهرستان از هیچ کوشش دریغ نخواهد کرد.

سعید فیوضی پیش از این فرمانداری شهرستان‌های حمیدیه و شادگان و معاون فرماندار ویژه آبادان را در کارنامه خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد