سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



کاراته‌های خوزستان در رقابت‌های قهرمانی کیوکوشین‌یونیون کشور به شش مدال طلا، شش نقره و هفت برنز دست پیدا کردند.

 

رضا ریاحی، مسوول سبک کیوکوشین‌یونیون هیات کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این مسابقات با حضور 12 استان، روز جمعه (14 شهریورماه در تهران برگزار شد. 

وی بیان‌کرد: در پایان این رقابت‌ها تهران با 62 امتیاز قهرمان شد، خوزستان با 56 امتیاز و کسب شش مدال طلا، شش نقره و هفت برنز به نایب‌قهرمانی رسید و تیم نزاجا با 50  امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. 

مسوول سبک کیوکوشین‌یونیون هیات کاراته خوزستان گفت: ‌عملکرد تیم خوزستان عالی بود، چرا که از 27 نفری که به این رقابت‌ها اعزام کرده بودیم، 19 نفر به مدال دست پیدا کردند. خوزستان توانست در مقایسه با تیم تهران که با 70، 80 نفر در این مسابقات شرکت کرده بود با اختلاف شش امتیازی دوم شود.



تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان یک مهاجم برزیلی جذب کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با لوئیس کارلوس که اهل برزیل است به توافق رسید و قرارداد یک ساله بست. 

تیم پیشین این مهاجم برزیلی القادسیه کویت بود. او سابقه بازی در تیم‌های کره‌ای و ژاپنی را نیز در کارنامه خود دارد. 

لوئیس کارلوس از عصر روز گذشته (شنبه 15 شهریورماه) در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شرکت کرد.



تیم‌های برتر مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ بانوان خوزستان معرفی شدند.

 

مریم رضایی، نایب‌رییس هیات ورزش‌های رزمی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌-منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه (14 شهریورماه) با حضور 42 کیک‌بوکسینگ‌کار در اهواز برگزار شد. 

وی بیان‌کرد: در این مسابقات کیک‌بوکسینگ‌کاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شهرستان‌های ایذه، رامهرمز، بهبهان، مسجدسلیمان و اهواز با یکدیگر رقابت کردند. 

نایب‌رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم اهواز در مکان نخست قرار گرفت، بهبهان نایب‌قهرمان شد و مسجدسلیمان جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

 وی با بیان این‌که مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود، عنوان‌کرد: مدتی بود که مسابقات کیک‌بوکسینگ در بخش بانوان برگزار نمی‌شد ولی سعی می‌کنیم که از این به بعد رقابت‌های بیشتری را برگزار کنیم. عملکرد تیم‌ها نیز خوب بود و این امید می‌رود که کیک‌بوکسینگ در بخش بانوان بهتر هم شود.

 رضایی در پایان با اشاره به این‌که شانس مدال‌آوری ما در رشته‌هایی از جمله کیک‌بوکسینگ در کشور زیاد است، گفت: از مسوولان استان می‌خواهم که بانوان را حمایت کنند. ما سالن اختصاصی نداریم و این از مشکلات بخش بانوان است.




جایگاه نخست رقابت‌های قهرمانی هندبال نونهالان خوزستان به تیم بهبهان رسید.

 

مریم چشمه‌سلاطین، رییس هیات هندبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد:‌ این مسابقات 13 و 14 شهریورماه به میزبانی شوشتر برگزار شد.

 وی به تیم‌های برتر این رقابت‌ها اشاره‌کرد و گفت:‌ بهبهان به قهرمانی رسید، باوی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم ایذه در مکان سوم قرار گرفت. 

رییس هیات هندبال خوزستان درباره سطح این مسابقات خاطرنشان‌کرد: این رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته از سطح بسیار خوبی برخوردار بود. عملکرد تیم‌ها نیز بهتر شده بود و مشخص بود که تیم‌ها برنامه‌ریزی و کار کرده‌اند. در پایان مسابقات نیز به تیم‌های برتر کاپ و مدال داده شد. از تیم‌های شرکت‌کننده نیز هزینه ورودی گرفته نشد.

 وی عنوان‌کرد: ‌تیم برتر این مسابقات در رقابت‌های کشوری که ‌طبق تقویم فدراسیون قرار است دهه سوم شهریورماه برگزار شود، شرکت می‌کند. خوزستان هم یکی از استان‌هایی است که برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرده و البته فدراسیون هنوز جوابی به ما نداده است.  چشمه‌سلاطین گفت: وضعیت این رشته در حال بهتر شدن است. ما در بیشتر شهرستان‌های‌مان مدرسه هندبال داریم ولی شهرستان‌ها با مشکل بودجه مواجه هستند.




رقابت‌های اسنوکر خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

 

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ -منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات 13 و 14 شهریورماه به صورت دو حذفی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در باشگاه بیلیارد پرشیا اهواز برگزار شد. وی با بیان این‌که 32 اسنوکرباز در این مسابقات شرکت کرده بودند، گفت: در این مسابقات بازیکنان شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، ایذه، رامهرمز و شوش با یکدیگر رقابت کردند. 

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان عنوان‌کرد:‌ در پایان این مسابقات آرمین محمودی از قهرمان شد، علیرضا خداپرست به نایب‌قهرمانی رسید و جایگاه سوم مشترک از آن شاهین ملک و داریوش نظرپور شد. نفرات برتر همگی از اهواز بودند.




رقابت‌های ایت‌بال زیر 15 سال خوزستان به مناسبت ولادت امام رضا(ع) برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ـ‌منطقه‌خوزستان ـ این مسابقات 14 شهریورماه به صورت دوره‌ای ـ حذفی با حضور 20 نفر بر در اهواز برگزار شد.در پایان این رقابت‌ها، کاوه نظرپور در مکان اول ایستاد، مهدی سواری نایب‌قهرمان شد و پوریا پاکدل و محمدمهدی شمس به صورت مشترک سوم شدند. نفرات برتر همگی از اهواز بودند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد