سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شورای شهر اهواز


اکثریت اعضای شورا در این جلسه که با حضور تمامی اعضا برگزار می شد از آنجا که اعتراضاتی از سوی برخی اعضا مطرح می شد، روی دیگر سکه را نشان دادند، آنها با وجود آنکه شرایطی را داشتند که انتخابات را برگزار نمایند و هیات رییسه مورد نظر خود را انتخاب کنند در اقدامی ارزشمند تعامل را بر پیروزی ترجیح داده و مهلتی دو هفته ای را به اعضا دادند که با تفاهم، شاید بتوانند تصمیم حداکثری بگیرند
خوزنیوز: صبح امروز، جلسه انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز در حالی  برای یک بار دیگر ناکام ماند که این اتفاق به راحتی می توانست رخ ندهد، اما اکثریت اعضای شورای اقدامی انجام دادند که به نوع خود می تواند ارزشمند باشد و راهگشا.

پنجاه و دومین جلسه در حالی برای بار سوم تجدید می شد که جلسه قبل 10 نفر اعضا با ابستراکسیون، رای و نظر اکثریت را در گزینه های مورد نظرشان برای هیات رییسه برنتافتند و جلسه با حضور 11 نفر ناکام ماند.

تصاویر/ جنجال در جلسه شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس
اما اکثریت اعضای شورا در این جلسه که با حضور تمامی اعضا برگزار می شد از آنجا که اعتراضاتی از سوی برخی اعضا مطرح می شد،  روی دیگر سکه را نشان دادند، آنها با وجود آنکه شرایطی را داشتند که انتخابات را برگزار نمایند و هیات رییسه مورد نظر خود را انتخاب کنند در اقدامی ارزشمند تعامل را بر پیروزی ترجیح داده و مهلتی دو هفته ای  را به اعضا دادند که با تفاهم، شاید بتوانند تصمیم حداکثری بگیرند.

با این اقدام اکثریت شورا، حالا توپ در میدان اقلیت قرار گرفته است و انتظار می رود که پس از رایزنی ها و مشورت ها همه اعضا بر تصمیم اکثریت اجماع نمایند،  چرا که آرامش شورا یعنی آرامش شهرداری و آرامش شهر.

جنجال آفرینی ها در دوره گذشته و انحلال شورا خاطرات خوبی را در ذهن مردم تداعی نمی کند، لذا از نمایندگان مردم انتظار می رود همانطور که خود در یک رقابت و بر اساس انتخاب اکثریت مردم انتخاب شده اند به رای اکثریت پایبند باشند. بدیهی است که شهروندان و رسانه ها با هوشیاری  و براساس تجربه اتفاقات شورای شهررا رصد می کنند و این بار به آنان که قصد برهم زدن فضای سازنده بوجود آمده در شورا را دارند این اجازه را نخواهند، خصوصا آنها که مسبوق به سابقه نیز هستند.

در پایان باید گفت حال که علیرغم کاستی های مختلف و اعتبارات اندک قطار عمران شهر به راه افتاده است از ریش سفیدان و معتمدان شهر انتظار می رود که بر شتاب آن بیافزایند و نه اینکه با ایجاد حاشیه و جنجال، سنگ به سوی آن پرتاب کنند و ترمز عمران شهر باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد