سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان دزفول برگزار شد

دزفول-ایرنا - مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان شهرستان دزفول در سالن کشتی دز برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این مسابقات به مناسبت دهه کرامت و هفته دولت با حضور 44 کشتی گیر برگزار گردید.

' پرویز رنگرز' افزود:در رشته فرنگی سعید تختایی ، هادی تختایی،فرشید کلیوند،مصطفی کلیوند،محمد صفدری ،ابوالفضل شهبازی و احسان منتظر در اوزان 50 تا 96 کیلوگرم برتر شدند.

وی گفت:در کشتی آزاد نیز مسعود حاجیوند،علی پشتکار،پیمان پشتکار ، میلاد مطهری،حمید قمشی ، سینا قلمبری و سامان نیره قلعه نویی در اوزان مختلف به عنوان قهرمانی دست یافتند.




نفرات برتر رقابت‌های کمربند طلایی ساواته خوزستان شناخته شدند.

 

سعید روشنی، مسوول برگزاری مسابقات ساواته هیات ورزش‌های رزمی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌ـ‌منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این پیکارها روز گذشته (جمعه) در سه وزن نوجوانان، سه وزن جوانان و پنج وزن بزرگسالان به میزبانی ایذه برگزار شد.

 

وی بیان‌کرد: در رده سنی نوجوانان در وزن‌های 38-، 46- و 54- کیلوگرم به ترتیب امیرمحمد محمودی، محمد سبزی‌پور و محمد چهارتنگی همگی از ایذه به قهرمانی رسیدند و کمربند طلایی را از آن خود کردند.

 

مسوول برگزاری مسابقات ساواته هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت:‌ در رده سنی جوانان حافظ حردانی در وزن 48- کیلوگرم از ماهشهر، حسن حیدری در وزن 56– کیلوگرم از ایذه و کمال پاریاد در وزن 64- کیلوگرم از باغملک صاحب کمربند طلایی شدند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: در رده سنی بزرگسالان، در وزن‌های 56- و 64- کیلوگرم به ترتیب شایان بختیاری و پوریا کریمیان هر دو از اهواز قهرمان شدند، در وزن‌های 72- و 80– کیلوگرم به ترتیب مهدی داوودی‌نسب و مهدی محمودی هر دو از ایذه به کمربند طلایی دست پیدا کردند و در وزن 80+ کیلوگرم عدنان امیری از شادگان جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

 

روشنی گفت: در بخش تیمی نیز ایذه قهرمان شد، ماهشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و اهواز مکان سوم را به خود اختصاص داد. محمد چهارتنگی از ایذه نیز به عنوان فنی‌ترین بازیکن شناخته شد.

 

وی بیان‌کرد: شهرستان‌های ایذه، اهواز، ماهشهر، سربندر، دهدز، بهبهان، سوسنگرد، قلعه‌تل، باغملک، گتوند و شادگان در این مسابقات حضور داشتند و این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل شلوغ‌تر بود. سطح مسابقات نیز از نظر کیفی نسبت به دوره‌های قبل بالاتر بود.




دیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پاداش ویژه‌ای برای ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی اینچوان کره‌جنوبی در نظر گرفته‌ایم.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده با ابراز امیدواری به کسب نتیجه مطلوب ورزشکاران خوزستانی در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اظهارکرد: در جهت بالابردن روحیه ورزشکاران در نظر داریم به تمام مدال‌آوران استان در بازی‌های آسیایی پاداش ویژه‌ای دهیم.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ورزشکارانی که در این دوره از مسابقات صاحب مقام نخست می‌شوند، نفری 10 میلیون تومان، مقام دوم 5 میلیون تومان و مقام سوم 3 میلیون تومان پاداش نقدی اهدا می‌شود.

 

کیانی‌زاده بیان‌کرد: این پاداش‌ها به جز جوایزی است که از طریق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها به مدال‌آوران اهدا می‌شود. اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز با همکاری استانداری خوزستان هدایایی را به مدال‌آوران اهدا می‌کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورزشکاران خوزستانی همواره در میادین مختلف شایستگی خود را به اثبات رسانده‌اند و امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها نیز درخشش خوبی از خود نشان دهند و برای کشور و استان خوزستان افتخارآفرینی کنند.به گزارش ایسنا، هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریورماه به میزبانی اینچوان کره‌جنوبی آغاز می‌شود.




ارسال به دوستان
رئیس واحد مسابقات هیئت فوتبال خوزستان در گفت‌وگو با فارس:
اداره 95 درصد تیم‌های خوزستان توسط بخش خصوصی

رئیس واحد مسابقات هیئت فوتبال خوزستان از اداره 95 درصد بخش خصوصی در تیم‌داری فوتبال استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اداره 95 درصد تیم‌های خوزستان توسط بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، این روزها دوباره به تب و تاب فوتبال در خوزستان نزدیک می‌شویم و این استان که معروف به مهد فوتبال ایران است با سه تیم فولاد خوزستان، استقلال صنعتی خوزستان و نفت مسجدسلیمان در لیگ چهاردهم فوتبال حضور پیدا کرده است.

این حضور بهانه‌ای شد تا با رئیس واحد مسابقات هیئت فوتبال خوزستان گفت‌وگویی داشته باشیم.

عزیز صادقی هفت سال است که در واحد مسابقات هیئت فوتبال استان مشغول فعالیت بوده و به مدت 13 سال است که در هیئت فوتبال فعالیت دارد. 

*فارس: چند سال است که در رشته فوتبال مشغول فعالیت هستید؟

صادقی: از دوران بچگی فوتبال بازی کردم و تا دسته 2 کشور ارتقا داشتم و مدت 10 سال نیز مسئول ورزشی سپاه بودم.

*فارس: مشکلات تیم‌داری استان را مطرح کرده و از شرایط تیم‌داری در خوزستان بگویید؟

*صادقی: از جمله مشکلات تیم‌داری در خوزستان، نداشتن زمین اختصاصی، اساسنامه و مجوز باشگاه‌داری، اسپانسر و دفتر است؛ اول اینکه تیم‌ها باید اسپانسر خوبی داشته باشند و فرهنگ‌سازی صحیح در این زمینه انجام شود تا شهرستان‌ها بتوانند تیم‌داری کنند.

*فارس: در استان خوزستان چند لیگ فوتبال برگزار می‌شود و در این لیگ‌ها چند تیم حضور دارند؟

*صادقی: در استان؛ لیگ برتر بزرگسالان، دسته اول بزرگسالان، زیرگروه بزرگسالان، امید برتر، امید دسته اول، جوانان برتر، جوانان دسته اول، نوجوانان و نونهالان برگزار می‌شود. برتر بزرگسالان 14 تیم، دسته اول بزرگسالان 14 تیم، زیر گروه 21 تیم، امید برتر 12، امید دسته اول هشت تیم، جوانان برتر14، جوانان دسته اول 10 تیم، نوجوانان 21 تیم و در نونهالان 12 تیم مشغول فعالیت هستند.

*فارس: در واحد مسابقات برای باشگاه‌ها چه کارهایی انجام می‌گیرد؟

*صادقی: مشاوران خوبی که در رشته تربیت‌بدنی تحصیل کرده‌اند ما را در کار همراهی کرده و به دنبال این هستیم که تیم‌ها اسپانسر داشته باشند؛ 95 درصد تیم‌های استان به صورت خصوصی اداره می‌شوند و باید به این تیم‌ها کمک کرد تا فقط دنبال تیم‌های دولتی نباشیم. هنر ما این است که به تیم‌هایی که بضاعت مالی مطلوبی ندارند کمک کنیم و فوتبال را در شهرستان‌های استان به صورت کامل گسترش دهیم. حمایت از باشگاه‌ها، هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها، پرورش استعدادها و کارهای فرهنگی از جمله کارها در واحد مسابقات هیئت فوتبال استان است.

*فارس: نظر شما در خصوص تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از استان خوزستان چیست؟

*صادقی: به نظر من خروجی مسابقات تیم‌های پایه به تیم ملی در استان ما ایده‌آل نیست، اما بد هم نبوده است؛ اگر باشگاه‌های دیگر چون نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان کمپ راه‌اندازی کنند و روی تیم‌های پایه بیشتر کار کنند، قطعاً حضور بازیکنان خوزستانی در تیم‌ ملی پررنگ‌تر خواهد شد.

*فارس: وضعیت باشگاه‌داری در استان خوزستان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

*صادقی: وضعیت باشگاه‌داری به دو بخش تقسیم می‌شود: بخش دولتی که مشکل هزینه ندارد اما مشکل تعویض‌های مدیریتی وجود دارد که این امر به تیم‌ها ضربه وارد می‌کند، بخش خصوصی نیز که خیلی دوست دارند کار کنند و کمک کنند اما به دلیل نداشتن زمین، ورزشگاه، کمپ، هزینه، اسپانسر و ... عملاً دستشان بسته است و هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند. بعضی از باشگاه‌های خصوصی اگر حمایت شوند به‌عنوان مثال اگر زمین چمن با برنامه‌ریزی دراز مدت شرکت نفت، حفاری، اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشاورزی ارتش، سپاه و... برای تیم‌ها در نظر گرفته شود بسیار پیشرفت خواهند کرد.

استاندار باید وارد گود ورزش شود و به صورت جدی بودجه‌ای را برای تیم‌های شخصی مصوب کند. در کنار این‌ها کارهای فرهنگی نیز نیاز به تحقق دارند و از طریق واحد بسیج ورزشکاران قطعاً می‌توان شرایط خوبی را ایجاد کرد. استعدادیابی و مدارس فوتبال استان باید به صورت جدی حمایت و مربیان باتجربه به‌کارگیری شوند. آموزش فوتبال باید هر چه بیشتر و بهتر فعال باشد و همه و همه دست به دست هم داده و به صورت یک زنجیر متحد زمینه پیشرفت فوتبال استان خوزستان را فراهم سازیم.

*فارس: حرف پایانی؟

*صادقی: باشگاه‌های فوتبال به فکر ارتقا و پیشرفت باشند و به روز شوند. باشگاه‌ها باید روی تیم‌های پایه کار کنند و از پایه آغاز کنند تا بتوانند موفق شوند. به دنبال این امور نیز استاندار و دولت نیز به صورت جدی از در حمایت وارد شده و با حمایت همه مسئولان و به‌ویژه شهرداری و آموزش و پرورش می‌توان به شکوفایی مطلوبی در این راستا دست یافت. شهرستان‌های فوتبال‌خیز مانند رامهرمز، دزفول، رامشیر، شادگان، هویزه، مسجدسلیمان، آبادان، ماهشهر، بهبهان، هندیجان و لالی و ... نیازمند توجه ویژه‌ای هستند تا دوباره فوتبال خود را سرزنده مشاهده کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930603000755#sthash.0EDox6h6.dpuf




نایب ‌رئیس هیئت تنیس خاکی خوزستان خبر داد
حضور 2 تیم خوزستانی در مسابقات وزارت نفت

نایب‌ رئیس هیئت تنیس خاکی خوزستان از شرکت دو تیم بانوان تنیس این استان در رقابت‌های وزارت نفت خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور 2 تیم خوزستانی در مسابقات وزارت نفت

مریم انصاری‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مسابقات وزارت نفت از 31 شهریورماه تا سوم مهرماه امسال به میزبانی محمودآباد استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود: از استان خوزستان دو تیم مناطق نفت‌خیز جنوب و پخش و پالایش آبادان در این رقابت‌ها شرکت و به مصاف حریفان خود می‌روند.

نایب رئیس هیئت تنیس خاکی خوزستان گفت: اعضای تیم مناطق نفت‌خیز جنوب را فرناز صفی‌خانی، زهرا حاتم‌پور، مریم احمدی‌نژاد، بهاره افشار و سریال عبدالله‌زاده تشکیل می‌دهند.

انصاری‌منش عنوان کرد: مهسا خلیفه، فاطمه آغاجاری، سیمین فروزنده، مرضیه بهبهانی و پردیس مانی نیز نفرات تشکیل دهنده تیم پالایش پخش آبادان هستند.

این مسئول ادامه داد: در مسابقات وزارت نفت شش تیم از شرکت‌های اصلی وزارت نفت در سراسر کشور شامل گاز، پتروشیمی، نفت جنوب، نفت ستاد، پالایش ستاد و پالایش آبادان حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های خوزستانی هر ساله در این مسابقات عنوان‌های نخست و دوم را از آن خود می‌کنند و امیدوارم امسال نیز همچون سال‌های گذشته این عناوین تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسابقات وزارت نفت نیز در رشته‌های تنیس خاکی، تنیس روی میز، دارت، آمادگی جسمانی، بدمینتون، شنا، بسکتبال، والیبال و شطرنج برگزار خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930615000335#sthash.qoawXXzE.dpuf




نایب رئیس هیئت تکواندو خوزستان خبر داد
برگزاری آزمون ارتقای کمربند قرمز به‌دان2 تکواندو در خوزستان

نایب رئیس هیئت تکواندو خوزستان از برگزاری آزمون ارتقای کمربند قرمز به‌دان2 تکواندو در استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری آزمون ارتقای کمربند قرمز به‌دان2 تکواندو در خوزستان

شکوه ثامری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: آزمون ارتقای کمربند قرمز به‌دان دو هر دو ماه همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون در بخش بانوان و آقایان روز‌های پنجشنبه و جمعه 21 و 22 شهریورماه جاری در استان انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: محل برگزاری این مسابقات متعاقباً از سوی هیئت استان اعلام خواهد شد.

ثامری گفت: در این آزمون بیش از 150 تکواندو کار خانم و بیش از 200 تکواندو کار آقا شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان باید در شش مرحله دست، اجرای فرم، ضربه پا، آمادگی جسمانی، مبارزه و شکستن اجسام آزمون بدهند تا بتوانند کمربند خود را ارتقا دهند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930615000495#sthash.VIj5REiR.dpuf




نفت مسجدسلیمان-استقلال تهران/۴

نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال تهران شکست خورد

خبرگزاری تسنیم: نفت مسجدسلیمان علی رغم برخورداری از امتیاز میزبانی نتوانست از سد استقلال تهران بگذرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، ورزشگاه شهید محمدی راد مسجدسلیمان امروز شاهد حضور پرشور بیش از 10هزار نفر از تماشاگران مسجدسلیمانی بود که ناراضی از نتیجه به خانه رفتند.

نفت مسجدسلیمان که توانست در بازی مقابل تیم استقلال بازی خوب و آبرومندی را ارائه دهد در نهایت با دوگل بازی را به میهمانش واگذار کرد.

محمد قاضی در دقیقه 42 و سجاد شهباززاده در دقیقه 90 برای استقلال گلزنی کردند.

نفت مسجدسلیمان که بیش از نصف بازی را کاملا در اختیار داشتند صاحب یک پنالتی شدند که میلاد زنیدپور توپ را به دروازه بان استقلال هدیه کرد.

می توان گفت نفت در این بازی مغلوب سرمربی استقلال تهران شد، چرا که باوجود ارائه بازی خوب و قابل قبول و حمایت یکپارچه تماشاگران مسجدسلیمانی نتوانست از امتیاز میزبانی بهره ببرد.



سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

وضعیت تیم استقلال خوزستان در جدول مناسب است

خبرگزاری تسنیم: نداشتن یک هافبک طراح در تیم استقلال خوزستان سبب شده نتوانیم بازی را خوب کنترل کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پایان بازی با تیم پدیده مشهد اظهارکرد: نداشتن یک هافبک طراح در تیم استقلال خوزستان سبب شده نتوانیم بازی را خوب کنترل کنیم.

وی ادامه داد: موقعیت های خوبی را داشتیم که نتوانستیم خوب استفاده کنیم و آنها را تبدیل به گل کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره داوری بازی نیز گفت: نمی توان شکست تیم استقلال خوزستان را به گردن داور انداخت.

وی گفت: باید از این به بعد طوری بازی کنیم که اگر به گل رسیدیم بتوانیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره شیوه بازی استقلال خوزستان اظهار کرد: 2 نیمه متفاوت داشتیم و باز هم مثل بازی های گذشته در نیمه دوم حریف، برتر از تیم ما بود.

ویسی در باره وضعیت تیم استقلال خوزستان در جدول لیگ برتر گفت: وضعیت تیم استقلال خوزستان در جدول مناسب است و ما از این بازی یک امتیاز گرفتیم و یک پله صعود کردیم.

وی بیان کرد: تیم استقلال خوزستان به برد احتیاج دارد و تساوی برای تیم ما مناسب نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه بیان کرد: روی بازیکنان تیم استقلال خوزستان فشار است به همین دلیل استرس ها در بازی زود کارت می گیرند.

ویسی در پاسخ به خبرنگار تسنیم در باره خطاهای مکرر کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: متاسفانه تیم پدیده مشهد به دلیل اشتباه بازیکن ما به گل رسید و اگر کاپیتان تیم استقلال خوزستان دست خود را در محوطه 18 متری زمین بیش از اندازه باز نمی کرد، داور اعلام پنالتی نمی کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد