سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز



مدیرکل اطلاعات استان خوزستان تکذیب کرد/

هرگونه نقل قول از اداره اطلاعات خوزستان درباره شورای شهر اهواز صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اطلاعات استان خوزستان هرگونه نقل قول مستقیم و غیرمستقیم از این اداره درباره اعضای شورای شهر اهواز صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام کاظم سواری منشی اول شورای اسلامی شهر اهواز در ابتدای جلسه امروز نامه مدیر کل اطلاعات استان خوزستان خطاب به اعضای شورا را قرائت کرد.

متن نامه مدیرکل اطلاعات خوزستان بدین شرح است: «تعداد 21 نفر اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز منتخب مردم و مورد تایید هستند.

این اداره‌کل ضمن احترام به آرای نمایندگان محترم شورای اسلامی کلانشهر اهواز در انتخاب ریاست محترم شورای شهر از هیچ کدام از اعضا حمایت و جانبداری نداشته و هرگونه نقل قول مستقیم و غیرمستقیم از سوی این اداره‌کل صحت ندارد.

اداره کل اطلاعات خوزستان نمایندگان محترم را به حفظ استقلال و همدلی برای انتخاب بهترین گزینه در راستای خدمت‌رسانی مردم و صیانت از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیه می‌نماید.

آرزوی توفیق روزافزون برای کلیه اعضای محترم شورای اسلامی شهر در خدمت‌رسانی به مردم شریف اهواز و مناطق محروم و حاشیه شهر و همچنین اعمال نظارت جدی بر سلامت امور از خداوند سبحان مصل
حت دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد