سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


ساعت بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تغییر کرد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه نفت مسجدسلیمان، در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساعت 18 برگزار شود با درخواست شبکه سه سیما و با توجه به پخش مسابقات کشتی، زمان برگزاری این دیدار به 19:45 تغییر یافت. 

این دیدار روز جمعه 21 شهریورماه برگزار می‌شود.



سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی فردا با پدیده خط دفاع ما دیگر حق اشتباه ندارد و اگر نوبتی هم باشد، نوبت ما است که سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

 

عبدالله ویسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تاکنون پدیده تیم خیلی خوبی نشان داده است. این تیم از بازیکنان جوان و با تجربه بسیار خوبی سود می برد، البته بازیکنان با تجربه آن بسیار بیشتر هستند.

وی بیان کرد: تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر می شود، حضور بازیکنان باتجربه بسیار به آن کمک می کند. تیم سال گذشته خودمان نیز با بازیکنان با تجربه اش که به ما کمک کردند، توانست در لیگ بماند. البته تیمی که امسال پدیده بسته است برای ماندن در لیگ نیست و برای بالاتر از این حرف ها است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: پدیده شروع خوبی در لیگ داشت و دو دیدار را با نتیجه 3 بر صفر برده است که این موضوع به روند رو به رشد یک تیم در لیگ بسیار کمک می کند. ما این تیم را از نظر فنی و مهره ای بسیار خوب می بینیم و تمام تلاش مان این است که در اهواز با تمام وجود بازی کنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم پدیده در نیمه زمین حریف خیلی خوب بازی می کند و به خوبی اضافه می شوند و شوت زن هم نشان داده اند. به هر حال اگر نوبتی هم باشد، نوبت ما است که سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. 

ویسی بیان کرد: در بازی ها تمرکز ما یک لحظه به هم می خورد؛ یعنی هر دفعه که خط دفاع ما اشتباه کرده است، گل خوردیم. در این بازی خط دفاع ما دیگر حق اشتباه ندارد. البته آمار گل خورده ما نسبت به این موقع در سال گذشته خیلی بهتر شده است.وی درباره هواداران تیمش گفت: هواداران در دیدار با ذوب آهن تا دقیقه 90 تیم ما را تشویق کردند و توانستیم در دقایق پایانی هم گل بزنیم. به نظرم این ها هواداران واقعی ما هستند. تماشاگران ما مطمئن باشند که تیم ما کم کم به رده های بالایی جدول می رسد. ما سال گذشته بالای جدول بودیم و به پایین جدول آمدیم ولی امسال در پایین جدول قرار داریم و در حال بالا رفتن هستیم. این اتفاق خوبی است و به تماشاگران قول می دهم تیم مان امسال رتبه بسیار خوبی به دست می آورد ولی همین که نگران تیم هستند به ما دلگرمی می دهد و خوشحالیم که هواداران واقعی و خوبی داریم.



تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از 15 شهریورماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز می شود که پنج خوزستانی نیز در آن حضور خواهند داشت.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از 15 تا 19 شهریورماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و پس از آن اعضای این تیم روز چهارشنبه (19 شهریورماه) برای برگزاری اردوی آماده سازی به کشور تایلند اعزام می شوند. این اردوی برون مرزی تا 28 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 

بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی به شرح زیر است:

 

هلاله عبدالهی –کرمانشاه

 

فاطمه امینی برازجانی – بوشهر

 

گلاره جلیلیان، زهرا خدابخشی – مازندران

 

شبنم بهشت، زینب امیری– کهگیلویه و بویراحمد

 

آرزو پورخسروانی –کرمان

 

افسانه چترنور، فاطمه رحمتی – زنجان

 

زهرا احمدزاده- فارس

 

سمیه احمدی – کردستان

 

مروارید نصر– قم

 

سارا ظهرابی نیا، راحله چعبی، الهام عنافچه، فرشته خسروی، پریوش خلیلی- خوزستان

 

نادیا درخشانی – سمنان

 

مهسا علی مددی- تهران

 

افروز کربکندی، فائزه جعفری –اصفهان

 

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز شنبه (15 شهریورماه) در مهمانسرای شماره 2 آکادمی ملی فوتبال خود را به کادر فنی معرفی کنند.




بانوان و آقایان کاراته‌کای خوزستانی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

 

ناهید سرکوهکی، رییس هیات کاراته استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: مسابقات کیوکوشین‌یونیون کشور 14 شهریورماه به میزبانی تهران برگزار می شود که از خوزستان 27 نفر به این رقابت ها اعزام می شوند.

 وی ادامه داد: در این روز همچنین مسابقات شیتوریو شوکوکای‌ یونیون بانوان کشور در تهران برگزار می شود که از خوزستان نیز ورزشکارانی در این پیکارها حضور خواهند یافت.

رییس هیات کاراته خوزستان عنوان کرد: همچنین در همین روز مسابقات استانی بودوکای کاراته در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ماهشهر برگزار خواهد شد.




کلاس داوری درجه 2 اسکیت سرعت برای اولین بار در استان خوزستان برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این کلاس در دو بخش آقایان و بانوان با ظرفیت 20 نفر از 24 تا 28 شهریورماه به میزبانی اهواز برگزار می شود. 

این دوره آموزشی توسط مدرسی از فدراسیون، صبح و بعدازظهر به صورت تئوری و عملی برپا می شود. 

داشتن کارت داوری درجه 3 و سپری شدن سه سال از مدت دریافت آن، فعال بودن در این رشته و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم از شرایط حضور در این کلاس است.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره تا پایان وقت اداری بیستم شهریورماه مهلت دارند که به هیات اسکیت خوزستان واقع در ورزشگاه تختی اهواز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره 09163014843 (آقای ملک‌پور) تماس بگیرند.




رقابت های قهرمانی بدمینتون دختران نوجوان و جوان خوزستانی در اهواز برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این مسابقات روز پنج شنبه (13 شهریورماه) در اهواز برگزار می شود.رقابت ها به صورت یک نفره برگزار می شود و تاکنون سه باشگاه فولادخوزستان، نفت امیدیه و انقلاب اهواز برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.



تیم خوزستان در رقابت های لیگ برتر راگبی سون کشور به مصاف حریفان می‌رود.

 

علی بهمن، سرپرست کمیته راگبی هیات انجمن های ورزشی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 16 شهریورماه در تهران برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: تیم های خوزستان، اوتانای فارس، ستارگان کرمان، سی ام سی کلوپ، شهرداری رشت، هرمزگان، شهرداری تبریز، سهند آذربایجان و خراسان رضوی در این مسابقات حضور دارند. 

وی گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم توانستیم زمینی برای تیم استان جهت تمرین در اهواز فراهم کنیم و اکنون نیز تیم آمادگی نسبتا خوبی برای حضور در لیگ برتر کشور دارد. 

سرپرست کمیته راگبی هیات انجمن های ورزشی خوزستان عنوان کرد: شهرداری ها و شرکت های استان های دیگر به بخش راگبی ورود کرده اند و اسپانسر شده اند و ان شاءالله در خوزستان نیز به همین صورت شود و شهرداری و شرکت های استان فعال شوند و بتوانیم زمین اختصاصی ای برای این رشته داشته باشیم. 

وی بیان کرد: از کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر می کنم که هزینه اعزام تیم را برای شرکت در مسابقات لیگ برتر کشور به ما داد و همچنین از تلاش های حاجی پور، رییس هیات انجمن های ورزشی استان تشکر می کنم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد