سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان



نوجوان خوزستانی نایب قهرمان مسابقات تیراندازی کشور شد

خبرگزاری تسنیم: نوجوان خوزستانی در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهر لاهیجان برگزار شد به مقام دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهر لاهیجان برگزار شد.

این مسابقات با حضور 90 ورزشکار از 16 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، زنجان، فارس، لرستان، خوزستان، مرکزی، گیلان، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد، البرز و جزیره کیش انجام شد.

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که در پایان تیم تهران با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 2برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین جزیره کیش با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم اصفهان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان سومی این مسابقات را کسب کرد.

در بخش انفرادی در رشته ریکرو آقایان و در رده سنی نوجوانان جواد مندنی‌زاده از استان خوزستان پس از هیربد دربانی از کیش به مقام دوم دست یافت.

همچنین علی ولی‌زاده از استان آذربایجان شرقی در همین رشته به مقام سومی مسابقات دست پیدا کرد.



نماینده خوزستان قهرمان مسابقات اتومبیلرانی کشور شد

خبرگزاری تسنیم: نماینده استان خوزستان در مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور که در استان آذربایجان شرقی (تبریز) برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، رالی اتومبیلرانی قهرمانی کشور، گرامیداشت هفته دولت در استان آذربایجان شرقی (تبریز) با 32 شرکت کننده برگزار شد.

این مسابقات با حضور تیم‌های سایپا، ایران خودرو، تهران، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان و قزوین برگزار شد.

در این مسابقات شرکت کنندگان با طی مسافتی 300 کیلومتری که در دو روز 600 کیلومتر بود، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این رقابت‌ها که در چهار کلاس 1400سی سی، 1600 سی سی، 2000 سی سی و آماتور برگزار شد، 8 تیم شرکت داشتند که در ‌‌نهایت تیم سایپا در کلاس 1400 و تیم ایران خودرو در کلاس 1600 سی سی به مقام قهرمانی دست یافتند.

در کلاس 2000 سی سی، شهاب پیشانی دار (راننده)، از خوزستان، از دیگر شرکت کنندگان پیشی گرفت و مقام نخست را به دست آورد.

همچنین در همین کلاس مهدی ابوترابیان، از قزوین، مقام دوم و علیرضا نوبخت، از مشهد نیز مقام سوم را به دست آوردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد