سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز



سخنگوی شورای شهر اهواز:

پایان خدمت رسانی رایگان شهرداری اهواز به نمایندگان مجلس

به گزارش عصر اهواز ، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از ادوار گذشته تاکنون برای انجام امورات و نیز رسیدگی به مشکلات شهروندان حوزه های انتخاباتی خود، از ساختمان شهرداری به صورت رایگان مشغول به فعالیت هستند.

082213 پایان خدمت رسانی رایگان شهرداری اهواز به نمایندگان مجلس

گفتنی است ، شهرداری برای پرداخت هزینه اجاره بهای ساختمان های دفاتر استیجاری توسط نمایندگان و همچنین در اختیار گذاشتن یکی از ساختمان های خود به آنان بدون دریافت هیچ گونه مبلغی و نیز پرداخت اجاره بهای دفاتر دو نماینده دیگر اهواز درمجلس شورای اسلامی ، مبلغی از اعتبارات و منابع خود به این امر اختصاص می دهد ، چندی پیش اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به این موضوع واکنش نشان داد و برخی از اعضای این شورا با ادامه روند این اقدام مخالفت کردند.

سخنگوی شورای شهر اهواز در این رابطه بیان کرد: طرح بازپس گرفتن ساختمان شهرداری در اختیار یک نماینده مجلس و عدم پرداخت اجاره بهای دو ساختمان های اجاره شده توسط دو نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی، با هدف صرفه جویی در هزینه ها و اعتبارات شهرداری کلان شهر اهواز با اکثریت آرا در صحن شورای شهر به تصویب رسید.

مریم ابریشم کار ادامه داد: از گذشته تا به حال دفاتر نمایندگان یا در املاک شهرداری به صورت رایگان استقرار می یافت و یا اینکه این شهرداری هزینه اجاره بهای دفاتر اجاره شده توسط نمایندگان را از محل اعتبارات و منابع مالی خود پراخت می کرد.

وی ادامه داد: این عمل موجب شد که خسارت های زیادی به منابع و اعتبارات شهرداری وارد شود که با تصویب لایحه بازپس گرفتن ساختمان شهرداری و عدم پرداخت اجاره بهای ساختمان نمایندگان، قرار بر این شد که اجاره بهای دفاتر نمایندگان مجلس شوراس اسلامی، تا زمان سررسید مهلت قرارداد های اجاره بها از محل اعتبارات شهرداری پرداخت شود.

ابریشم کار درپایان یادآور شد: براساس نظر اعضای شورا با پایان یافتن مدت قرارداد ساختمان های اجاره ای دفاتر نمایندگان مجلس،زمان اجرای این مصوبه فرا می رسد.

کارون پرس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد