سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر فرهنگی



نفرات برتر دهمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه خوزستان معرفی شدند

اهواز- ایرنا- نتایج دهمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه ویژه جامعه کار و تلاش استان، از سوی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام شد.

ˈ هوشمند صفاییˈ مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات آقایان و در رشته قرائت سیدجاسم موسوی، محمود یزدی و سیدجعفر ملبوب به ترتیب اول تا سوم شدند ، همچنین جاسم شمیری نیز رتبه اول حفظ 10 جزء، هادی چنانی رتبه اول حفظ 20 جزء و علیرضا ثامری رتبه اول حفظ کل را به دست آوردند.

وی گفت: همچنین سیدصادق موسوی در رشته مفاهیم، عبدالله میاحی در رشته ترتیل، عبدالرضا حمادی در رشته نهج البلاغه و محمدباقر ساعدی در رشته اذان رتبه های نخست را کسب کردند. 

صفایی در ادامه بیان داشت : در مسابقات بانوان، فروزان معماری و سهیلا کردانی به ترتیب رتبه اول و دوم رشته قرائت را کسب کردند. ایمان عبدسیدی در رشته حفظ 10 جزء، فاطمه بعایی زاده در رشته حفظ 20 جزء و نوال حزباوی در رشته حفظ کل حائز رتبه های اول شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان بیان داشت : مریم عباسی دوست نیز در رشته مفاهیم، آمنه موسوی نسب در رشته ترتیل و مرجان هاشمی در رشته نهج البلاغه به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

صفایی افزود: این دوره از مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد که شرط سنی فرزندان جامعه هدف برای حضور در مسابقات از 15 تا 25 سال بود.

وی گفت: حفظ 10 جزء و 20 جزء و کل قرآن، مفاهیم جلد بیستم تفسیر نمونه، ترتیل 10 جزء دوم قرآن کریم و نهج البلاغه در قسمت متن، ترجمه و شرح خطبه متقین ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاون گران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده آنان، رشته های اعلام شده برای مسابقات بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد